Ik heb trouwens nu ook allerlei maten maillots gekocht, nog 86 en al 92/98 (combimaat, soms de kleinste van de meisjescollectie) en nog niet uitgepakt of gepast, dus ben benieuwd of het allemaal precies gaat passen. Kwam ook nog een hele mand maillots van vorig jaar tegen ook best wat 86 wie weet passen die nog gewoon (zou leuk zijn bv glittermaillots bijna niet gedragen). Passen jullie maillots altijd meteen na aankoop?
Maar snap je wel hoor als je een negatieve ervaring met iets heb gehad is het lastig om nu te geloven dat het wel heel blijft. Ik heb het 1 keer bij mijn oudste dochter gehad goedkope laarsjes gekocht van 40 euro na 8 weken rits kapot toen 20 euro bijbetaald en laarsjes van 60 maar weer hetzelfde na 8 weken. Daarna nog een paar nieuwe gehad van die van 60 euro maar voor mij nooit geen goedkope laarsjes meer. Die begonnen weer gelukkig was toen het seizoen voorbij. grrr
@wonderteam damn dat zijn veel setjes! @bibiche dat is een hele collectie schoenen! Laarsjes leuk, schoentjes hou ik niet zo van @glimlachje rokje valt bij rienke half op de knie, moet wat korter vallen vind ik. Plus ze heeft nu nog een luier en zonder luier valt ie iets langer. Die luier hoop ik er toch voor de winter wel af te hebben en als het te klein is, zetten we het gewoon op marktplaats! @diddl ik vind die zolen snel slijten inderdaad, nou zakt rienke met één voetje heel erg naar binnen dus één laarsje was de zool echt een heel eind weggesleten binnen paar weken )heb de hip laarsjes trouwens) @glimlachje leuk geshopt! @bloempje hier ruilen ze ook niet, maar ik ken de verkoopster die zegt dan, pak maar snel een andere
Mn zusje had vandaag nog de hartjesmuts en stippensjaal van Z8 meegenomen, en het borgvest gereserveerd. Ben benieuwd. Muts en sjaak vind ik iig heel leuk. Momo, zusje verge de lachend dat ze het daar ook zet acht noemden. Ik heb dat de eerste keer ook gedaan, nooit bij die afkorting nagedacht, maar ze pest me er nog steeds mee haha.
Jola maillots, voor Puck is 92/98 nog ruim, maar deze zijn het wel geworden. Puck is denk 94-95 cm Bloempje, ik zou de maillots gewoon laten liggen tot volgend jaar en voor nu een maat kleiner pakken. Maillots rekken een heel eind op en ik vind die van Bakkaboe erg klein vallen. Sweetbel, heel heel veel succes!
Sweetbel: Sterkte vandaag met je paard wegbrengen. En super lief van je zusje dat ze voor je shopt en nog een goeie smaak ook!! Hier van de jola maillots maat 104/110 weer had ik vorig jaar ook, maar had er 1 in maat 116/122 maar die was nog veelste groot dus lig op de stapel voor volgend jaar. Iemand ervaring met het merk reset hoe valt dat?? Ik heb een jas gezien voor mijn zoon.
Hoewel ik niet heel veel meeschrijf wil ik even met jullie delen dat mijn prinses al 3 keer op het potje heeft geplast! Ben echt mega trots!