Pfoei!! Hoge hakken Debby! Hier vandaag in RL 2 shirts van Noppies gekocht, 6,- per stuk. Voor mezelf nog een shirt van Esprit.
@lynn;Welke kleur en welke maat zoek je an die kniekousen?Wil wel voor je kijken of ze ze nog heeft hoor.. @otm;Lekker bezig op mp! @ikkie;Gaaf jasje en zeker voor dat geld! @mmv2m;wow wat is je dametje snel mt zindelijk worden!Hier gaat het ook goed al had ze vandaag bij papa wel een grote boodschap in de onderbroek, wassie blij mee Plassen gaat wel goed!Vind het nog wel lastig als we weg gaan.. @wonderteam;Lieve schoentjes!Welke maat heeft ze nu? @mirell;Leuke dingen die paars groene combi is erg leuk! En denk dat je www.babskinderkleding.nl bedoeld @sandraske;Leuke gympen ik had ze pas in t roze in mn handen..Gaaf jurkje heeft je moeder gemaakt! @debby;Wat een sexy shoes!Hot mama!
Hier gezwicht voor 2e bengh jurkje. Roze,boven,oranje streep en grijs onderlijf. Ik heb nu toch wel bengh combi's gezien die ik erg mooi vind. Heb nu 2 dingen en wacht op sale. Heb nog aan vorig jaar sale.. O,ja nog geel br@nd vest kunnen scoren voor 50 pr korting,
Sexi, breek ik mijn enkels denk ik. Ik kan mijn laarzen nog niet eens aan met mijn blessure. Vrees toch dat er een scheurtje in mijn enkelbanden zit.
haha allemaal over die hoge hakken. Moet maar eens zien of dat gaat lukken. Mijn zusje zou zeggen: leuke schoenen maar de hak is me een beetje te laag (die draagt echt alleen 10cm hakken) dus als het niks wordt gaan ze naar haar.
Heb je van dit merk wel eens wat gehad? Heb een paar leuke dingen gezien maar ben beniewd hoe het valt!!
Miekje;Toch wel nog Bengh erbij Waar heb je dat vestje kunnen kopen??Ben ook nog op zoek naar een geel vestje..
@babydream, bedankt voor de tip bij toet! Heb nog het blauwe strokenrokje van mimpi voor 10 euro gecoord haha! Ook dezelfde broek geoast als lynn voor d. Had, meegenomen op zicht. Maar maat 104 echt nog veel te groot. Lekker geshopt dus ook! Leuke kniekousen en leggings! @jingels, leuk he, heb ook even gespiekt bij z8 jongens. Ik wist het wel als ik een jongen had hihi. @glimlachje, heel fijn dat je je eigen afspraken na kan komen! Ik voer ook regelmatig die strijd, maar heb die tot nu toe nog steeds verloren... Ik gooi het maar op erfelijk, mijn oma was shopahillic, en mijn moeder ook haha. Ach ja, je moet iemeand de schuld geven haha. *soms heel erg frustrerend, maar daar weet je alles van* @sandraske, ja mp hoop ik dat dat goed gaat, en ik niet belazerd wortd. Vragen jullie ook altijd of het uit een rookvrij huis komt? Niets viezer dan naar rook ruikende kleding brrrrr. @bengh, niet mijn smaak (kleurtjes wel, maar meeste dingen zijn mij echt te klassiek of te hip haha). Ook nog eens fijn voor mijn portemonnee. @ikkie, super leuke winterjas! Hier ook altijd outlet wintjassen hoor! Ik ga echt geen 70 of 100 euro of nog me uitgeven aan een winterjas! Heb tot nu toe nooit meer dan 30 euro uitgegeven daarvoor en heb jassen van mexx, bakkaboe, z8, barbara farber en ter stal e.d. En super leuk! Ik vind zelf shoesme echt een super fijn schoenenmerk voor mijn oudste meisje. Jongensschoenen vind ik ook vaak erg leuk van shoesme! Mooie pasvorm ook, maar ligt ook aan het voetje van je kindje. @mirell, heel goed! Bij twijfel niet doen. Zeg ik tegenwoordig ook tegen mezelf in de winkel haha. @lynn, ja leuk he om via mp je setjes compleet te maken! Vind het ook een leuke sport hihi. @mmv2m, wat super goed van je kleine meid! Die 2 oudste van mij zijn nog steeds niet zindelijk... Lees hier allemaal van die mooie berichten, wordt bijna een beetje jaloers... Wil ook zo graag dat iig de oudste nu eindelijk zindelijk gaat worden... T kost allemaal al genoeg. Maar we hebben een nogal eigenwijze meid (en helaas niet 1, maar ik gok 4 van die exemplaren,... Zucht) @wonderteam, leuke balrina's. Hopelijk komen er nog dagen genoeg dat ze ze kan dragen... Brr ik zou al bijna de wintercollectie weer uit de kast trekken,... @ mirell, leuke basics gescoord! Ik denk dat ik voor j. Als ze naar school gaat ook haar garderobe wat aan ga passen hihi @geke haha, ook al een bengh fan. Maar met 5 jurkjes van bengh mag jij niet klagen hoor haha. Ach smaken verschillen, alleen maar leuk toch! @ Sandraske, super leuk van mimpi! Rokje blauw heb ik vandaagook geshopt voor 10 euro haha, voor c. Bolero hebben mijn ouders even voor me opgehaald in een winkeltje vlakbij hun. Had 10 euro te weinig wisselgeld terug gehad, kwam ik acht toen ik thuis kwam. Even gebeld, en ja hoor, klopte. Dus gezegd dat ze die bolero maar even apart moesten leggen, mijn ouders het wel kwamen ophalen en kon ze verrekenen met die 10 euro. Ook weer klaar. Hebben mijn ouders gelijk een uitje haha. En super leuk jurkje heeft je moed gemaakt! Welke maat is het? Ik ga zelf weer op naailes na de zomer, ga toch proberen zlef weer wat te freubelen. Misschien kan ik dan mnshopzin wat remmen hihi. Waar heeft ze dat partoontje vandaan als ik vragen mag? @debby, gave schoenen! Wil ik ook, maar kan er echt niet op lopen ben ik bang vo or haha. @miekje, goed zeg, brand vestje geel met 50%. altijd leuk die sale haha
ja, had ook nog gepost vanmiddag Geen zak in dat filiaal, een paar longsleeves en dat was het, ik heb dus ook helemaal niks. Maar donderdag ga ik naar mn eigen vertrouwde filiaal, hopelijk is daar al wel wat binnen.
@zo;Graag gedaan!Daar zitten wel veel leuke kinderwinkels zeg, kan er altijd goed slagen jij ook zo te zien
Zelf ook nog maar even aan de shop geweest... Zucht. Nu is het echt wel klaar, mn man werd nu wel enigzinds geirriteerd haha. Hij zei, je komt tegenwoordig elke dag wel met wat thuis.... Nu is het wel weer even klaar haha. Ben ik overigens volledig met hem eens, maar dit was toch nog echt even nodig! http://i1153.photobucket.com/albums/p501/spetter7/4a1325a2.jpg Jurkjes voor de bruilooft voor de twinsvan limango zijn binnen! http://i1153.photobucket.com/albums/p501/spetter7/32142be5.jpg Rokje mimpi voor 10 euro voor c. http://i1153.photobucket.com/albums/p501/spetter7/e2525995.jpg Spijkerbroek en tregging voor j. Van nameit voor halve prijs. Samen nog geen 16 euro! Lekker met elastieken boord, handig mocht mijn dochter ooit nog eens zindelijk worden haha. http://i1153.photobucket.com/albums/p501/spetter7/eb468869.jpg Super leuk setje van name it voor de tweeling. Voor 21 euro 2 setjes hihi. http://i1153.photobucket.com/albums/p501/spetter7/4b3b633a.jpg En 2 reversibel vestjes van nameit voor de tweeling. 1 donkerroze met licht roze , en een licht roze met grijs. Lekker voor nu, door te dragen tot de z8 vesten aan kunnen. Zjnnog wel ruim, maar vestjes hema maat 62 werden te klein, en hadden een capuchon. Dit vind ik voor nu fijner. Dus voor 75 euro had ik dit alles! Koopje toch? Kom volgende week nog evenmijn marktplaats aankopen showen, en dan gaat echt de hand op de knip *gaat het echt proberen*