Lynn, jammer dat de vakantie wat tegenviel... Gelukkig is het thuis dan weer wel helemaal fijn! Enne ik shop op het moment ook niet veel, maar gezellig meekletsen kan natuurlijk altijd
Lynn: Wat jammer dat je vakantie een beetje tegenviel! Super dat je weer terug bij en gezellig mee blijven kletsen hoor kijken is ook leuk. Sweetbel: Wat fijn dat het meeviel, nou hopelijk slaap je lekker en morgen lekker alles inpakken. Een goeie reis maandag en geniet van je vakantie! Wonderteam: Wat een gaaf koopje zeg dat kobalt rokje, jammer voor mij had het ook wel gewild dit seizoen. Sandraske: Wat gaaf zeg een fotoshoot ben benieuwd. Dj Momo: Niet stressen hoor met het pakket, het komt echt wel goed. Babydream; Zo respect voor al je reacties!! Lastig he verjaardag hier heeft ze een schommel in de tuin gehad met 3 jaar andere dochter een trampoline misschien zijn dat ideetjes?? En duplo blijft altijd super vind ik! Of een waterbaan of watertafel voor in de tuin! En dat omkleden als prinses dat zou ik wel willen zien, zou ze hier ook geweldig vinden. minaa: gaaf geshopt zeg, die van kiezeltje vind ik het leukst!! lob: ik zou met jottum nog even wachten poeh vind die prijzen echt absurt.
@ Lynn, wat jammer dat je vakantie tegenviel zeg! Hopelijk is het volgende keer beter! Wel fijn dat je blij bent dat je weer thuis bent! Ik heb meestal het tegenovergestelde
*trots* op mijn oudpupil en oudplaatsgenoot, ze is 12 de geworden op de 7kamp atletiek op de olympische spelen! Heb haar tot haar 12de training gegeven, wel leuk om haar zo te zien op tv!
@sandraske dat is leuk en zeker iets om trots op te wezen. De OS zijn toch al een prestatie op zich vind ik.
@Sandrakse....dat is idd. iets om trots op te zijn. Gaaf die loop auto... hier heeft ze de Mercedes Loopauto en haar eigen Audi TT (accu auto)... met een moeder en vader die gek zijn op auto's kunnen deze niet ontbreken. Ze heeft er echt veel plezier van. en ja hoor...ben weer aan de shop geslagen vandaag.... Broekje Zara Rest burberry en van oma heeft ze shirtjes persival gekregen, zal morgen foto maken. Hele gave shirtjes...beetje tuniek lengte. @Lynn...jammer dat je vakantie tegen viel. Hier ook zo een huismuts die liever thuis is dan waar dan ook. Hopelijk kan je dan thuis wel lekker uitrusten. @babydream...woowwww die reactie van jou...respect. Ik doe het je niet na. Ik lees meer mee vanaf de tel dan de lap en probeer ook te reageren maar jullie gaan zo snel.
@lob, leuke kleur polo @natja hier idd ook 3 selt weer naar school @djmomo, balen zeg dat 1 item verkeerd is gestuurd. @pcootje, haha wat onwijs schattig van R @babydream, heb je dan na maandag lekker een paar dagen vrij? nee sorry geen tips voor cadeau Weet wel genoeg voor jongens hahaha @sweetbel, fijn dat het goed is gegaan. @minaa, leuk geshopt zeg! @lynn, WB Vannacht lekker een nachtje weer goed kunnen slapen? @glimlachje, vind het brtoekje van zara en dat jasje erg gaaf! @sandraske, vieren jullie vandaag de verjaardag van R? veel plezier!!
@glimlachje gaaf shortje! Burberry hou ik niet zo van.. @wonderteam nee vier vandaag mijn eigen verjaardag
@glimlachje, Ik koop zelf ook nooit burberry, maar vind deze zwarte lijn wel mooi! @sandraske, fijne dag vandaag! En knap van je pupil!