Ook dát was me opgevallen inderdaad. Misschien kon ik vanochtend ook daarom 2 shirts opeens niet meer bestellen bij jijwel:x
het is wel duidelijk herkenbaar, maar ook de sterrenjas hoor die is er ook uitgehaald vertelde de filiaalleidster mij.
Hoi allemaal.. ik ben weer terug na twee heerlijke weken in Italie.. heerlijk warm en alle zomerkleertjes eindelijk aan kunnen doen. Ik heb wel net de super sale van Z8 gemist want die nacht zaten we precies op doorreis in een hotel. Is er hier veel z8 geshopt.. Ik ga wel even terug lezen.. ben benieuwd.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nog nooit een code geplaatst heb, maar ik weet ook niet hoe ik aan codes kan komen anders zou ik ze zeker met jullie delen!
heeft iedereen facebook? Kan de beheerder van de club niet alle onbekende leden eraf gooien en de club alsnog sluiten? ik roep maar wat..
Ja, ik baalde echt van dat PL vestje. Zag het al helemaal voor me op het kiezeltje rokje... @ Sandraske, goed geshopt dus!! Veel plezier vd week! Jeetje nog flink gevallen dus over dat rotding, welke ga je nu kopen? @ pcootje, echt joh, moesten ze die jassen eruit halen! @ Melis, leuk geshopt! @ Ikkie, welkom terug!!!
@xmelisx leuke geshopt hoor !! @sandraske auw dat je gevallen bent over de kinderwagen maar altijd weer leuk om iets te ''moeten'' shoppen #ik wil wel een besloten facebook pagina openen hoor. Als jullie mij een pb sturen voeg ik jullie toe
@pcootje zie inderdaad dat hier ook een besloten gedeelte kan, hebben jullie dat liever dan maak ik dat aan ?