@momo: ow pijnlijk! Heb ik ook eens gehad, tand door mijn lip en mevrouw had niks @meril: leuk geshopt! @tam27 je bent welkom!
maar onze besloten club is niet zo besloten? Bloempje jij was toch beheerder? Anders haal je wat mensen weg die je niet kent?
Mim-pi had op FBOOK ook fotos geplaatst en gevraagt of mensen die jas herkende ze waren ook erg teleurgesteld over het enorme copieer gedrag van goedkope winkels
Ik doe vrolijk gekleurde stevige zandbakschepjes met een snoepje erin en dan folie eromheen, met een kaartje erbij met gedichtje: Ik wil niet opscheppen maar ik ben bijna 4, ...........(dat hij naar school gaat en bedankt voor het spelen enzo)
is toch eigenlijk wel beetje logisch dat het niet mag zo erg kleding kopieren kijk naar ter stal met die mim-pi look rokken en z8 rokjes het is gewoon echt een kopie
Ik ben lid geworden van de club, heb meteen even een foto van mezelf en mijn meisje erop gezet. Ik heb bij de 'openbare' club ook naar jullie zitten gluren
Hoi meiden, net terug van een heftige thuisbevalling, nu even bijkomen en tot vanavond 12 uur wachten of ik nog opgeroepen word.. @madeliefke;Ooh dat is een leuk idee als ze van treintjes houdt indd!Ik had ook een kasteel van Duplo gezien, maar Dyoni heeft er al verschillende dingen van gehad en speelt er eigenlijk nooit mee Ik denk dat ik maar wacht tot de vakantie en anders voor een gouden armbandje ga aangezien madame wel erg van sieraden houdt @lynn;Wat heerlijk dat je thuis weer zo op je gemak bent!Geniet ervan!Leuke broekjes, vooral die grijze is super! @mariomama;hihi heb je nu wel genoeg combi;s dat je voorlopig genoeg hebt? @diadeem;Hier volgt weer een megareactie als ik zo druk aan het werk ben heb ik weinig tijd voor hier, dus als ik dan bijlees komt er een waslijst aan reacties hahaha.. En ik zal na de vakantie een album hier aanmaken en dan zullen ongetwijfeld de prinsessenfotos erbij komen!Ben erg benieuwd hoe ze het vind, ze zegt nu dat Doornroosje het mooiste is want die is roze haha @sandraske;Wat goed van je pupil!En nog gefeliciteerd!Oh je uitnodiging is echt leuk geworden, lekker wijffie!Leuk rokje van Kiezeltje!hahaha geweldig dat ze nog even een avondsnack wilde en toen lekker is gaan slapen!Leuk skipak!Dit jaar moet ik ook weer een nieuwe ze heeft nu 2 jaar met haar andere gedaan maar die is nu echt te klein haha @glimlachje;oooh dat broekje van Zara met die bretels is echt onwijs schattig!!!Van burberry vind ik het jasje ook super, blouse en rokje niet zo mijn smaak..En qua tas, ik heb zelf een tas van Pip Studio, daar zitten mijn spullen in, een klein pakje doekjes waar zon dekseltje opzit , wat drinken en een koekje oid en een luier..Past allemaal goed. @momo;Je aankopen voor Sidmick zijn echt heel erg leuk!!Hier word er ook vaak alleen maar avondeten gegeten als ze in een groeispurt zit hihi..Enne auw, sterkte met je mond! @wonderteam;Jammer dat je je camera was vergeten maar de fotos die je gemaakt had waren erg leuk! @diddle;In RL shoppen kan ik alleen nog als ik in winkels kom waar ze de merken verkopen die ik online ook kan kopen @otm;3 weken vakantie met 4 kleine dames is ook echt keihard werken!Respect voor jou! @liftrasa;Ooh leuk een fotoshoot!Ben benieuwd!! @mirell;Jij vind vast die groene Kiezeltje jas gaaf he..Ik koop hem denk ik in de sale voor volgend jaar, heb nu nl al 3 nieuwe winterjassen haha @sweetbel:hele fijne vakantie! @debby;Heb je een leuk dagje gehad vandaag?Leuke jurk van Mim-pi!Wat super dat Emma het zindelijk worden nu door lijkt te krijgen!Maar 1 ongelukje, wow! @lima;Je blijft lekker shoppen hihi, ben benieuwd naar het Bengh jurkje! @tulip;Welkom terugJammer dat het niet zo lekker liep met je schoonouders, hier ook van die fijne exemplaren @pcootje;Gaaaf, welke kleur heb je de jas genomen? @mmv2m;Zo jij hebt lekker geshopt!!Ben erg benieuwd, ws zal het allemaal mijn smaak zijn hahaha..Succes deze week!! @melis;Wat een leuke dingen en zeker voor dat geld!! @ikie;Welkom terug!! @ontwikkeling;Dyoni tijgerde toen ze 11 maanden was, kroop met 14 maanden en liep met 17,5 maanden..Fietsen,steppen of loopfietsen kan ze niet..Qua praten zei ze wel losse woordjes maar ik heb het idee dat ze nadat ze 2 is geworden een flinke sprong heeft gemaakt daarin..Nu ze bijna 3 is kletst ze de oren van mn hoofd en zingt de hele dag.. Enne welke club gaan we nu heen??
ik heb iedereen die de laatste 50 pagina;s heeft meegeschreven een uitnodiging gestuurd. Is Tesske een actieve meeschrijver de naam kwam mij niet bekent voor namelijk ? Wil namelijk dan niet mensen toevoegen die maar een paar keer wat mee schrijven en dan weer verdwijnen Ben ik je vergeten PB me dan !!
tesske is een shopper Oke..snap alleen niet dat ook deze club in me clubhuisje staat en wel gesloten is?
@ontwikkeling, ach ik heb mij voorgenomen me niet meer druk te maken. MAson liep met 18 maanden, maar praatte toen al volop. Met precies 3 jaar was hij van de 1 op de andere dag zonder ongelukjes zindelijk en gelijk dag&nacht. Fietsen zonder zijwieltjes is nog niet aan de orde. Als ik het opper gaat hij heel hard nee schreeuwen Fay liep met 15 maand en praat gewoon niet. Ze begrijpt alles ,maar praat bar slecht en kent maar een paar woordjes. Arts zegt dat het door haar keel/oor problemen is gekomen. Ach het zal vast goedkomen @kiezeltje, ik had een mooi shirt gezien, helaas uitverkocht bij jijwel en komt niet meer binnen @diadeem, nee ben er niet in geweest. MAson wou op het laatste moment toch niet meer haha. @didd, ah balen van het vest. En jammer hè van kiezeltje @Lima, stoere jas. @pcootje, oh balen zeg van de look al like jassen, had ik hem jou maar gekocht bij Etos biodermal gehaald @xmelisx, leuk geshopt zeg @djmomo, autsj @babydream, klinkt als een heftige werkdag!
hihihih hier krijgen we geregeld zo een schepje met die tekst is wel leuk idee he! krijgen we fotos te zien