Over gym bij kleuters, hier nog ff bij een medemoeder nagevraagd maar wel in gymkleding! Heb een joggingshortje en tshirtje klaarliggen!
Heel vervelend ja dat eczeem. Ik loop nu ook met mijn zoon T.imo (ook 3 jaar) al een tijdje bij de dermatoloog. Hij komt maar niet van zijn eczeem af. Kuur na kuur en zalf na zalf, maar zodra het warmer weer wordt, komt het net zo hard weer terug :x
Vingino is zeker leuk. Ik heb voor mijn zoon een winterjas van Vingino van de vorige wintercollectie. Was toen in de sale 50 euro.
Zojuist bij een winkel geweest met Bakkaboe-Persival. De sterrenjas van Persival is inderdaad uit de winkel gehaald, maar van Bakkaboe hangen ze er nog! Ik weet niet meer wie het vroeg maar armpje van Jasmijn is op het kdv gebeurd. Ze is buiten gevallen van de glijbaan. Sindsdien erg veel last... Weet iemand hoe je de settings op de pc weer terug zet. Een vraagteken wordt bij mij dit =
Ik heb deze Komt niet erg mooi uit op de foto, maar het is een heel klein krijtstreepje Vind hem zelf heel gaaf staan!
Nog een foto maar hier lijkt hij weer glimmender dan hij is (geflitst) Welke van Cars heb je op het oog?
ps als je er 2 van Cars neemt bij V&D met de 25 euro korting (pas bij 100 euro korting) scheelt het ook weer (zie club)
Ik zie bij V&D een paar jassen van Cars waar hij wel weer erg op lijkt, maar die van Cars glimmen veel meer (houd ik niet van) en er is 1 zwarte maar donkerblauw staat hier beter.....
Ik was net even bij de V&D om de kniekousen op te halen Wat ze tot nu toe hebben hangen, word ik niet echt warm van... Een paar dingetjes waarvan ik dacht...voor erbij, maar echt niets, wat ik echt mooi vond. De winterjassen eigen merk waren vooral veel glim, en daar ben ik geen fan van. En zo heb ik ook nog steeds niet veel geshopt voor de herfst...hoop dat de aankomende leveringen leuker zijn, zie weinig vernieuwende dingen. Ik heb een paar dingen op mijn lijstje staan, voor de sale. En voor zoonlief alleen Z8, maar daar wacht ik even mee tot de sale.
Cars Jas V&D Cars jas? Bestel nu bij wehkamp.nl Cars jas? Bestel nu bij wehkamp.nl De eerste vind de oudste mooi De tweede en de derde misschien voor de jongste zoon