Dat valt inderdaad mee. Heb je niet nog doordraagsetjes? Ik heb die bv van z8, en 3 petticoats die kunnen altijd wel etc.
@ikkie gave jas! @jasminum och wat sneu! Kan gebeuren, onze huisarts heeft zijn eigen zoontje ook een keer door laten lopen met een gebroken pols dus die is heel voorzichtig tegenwoordig.. @tulip leuke collectie! Mag inderdaad nog wat bij haha @madeliefke leuk! Shirtje heb ik ook besteld. @diadeem thanks
mariomama, nee maar ik heb ook nog een hoop nieuwe dingen op het oog * gaat alvast een kleding verlanglijstje maken*
miekje, die jassen van persival zijn uit de collectie gehaald moeten worden omdat mimpi claimde dat ze te veel leken op hun jassen...klopt ook wel.
haha leuk! Mijn verlanglijstje is niet meer zo lang Zit nog op paar collecties te wachten C&O en B&L.. Ben bezig met verlanglijstje voor Rienke's verjaardag, pff das lastig. Iemand suggesties voor kadootjes onder de 20 euro?
ohja die is ook leuk maar denk dat ze daar nog iets te klein voor is, misschien wel iets voor de sint..
sandraske: nopper kleine duplo setjes kleurenmozaiek puzzels spelletjes poppenkleertjes poppenbuggy serviesje knutselspulletjes
Potloden/vilstiften/knutselspullen Poppenzitje voor aan fiets, poppenkleren, flesje etc Keukenspulletjes voor minikeuken Boekje Muziekinstrumentjes Kindersierraden / clipjes / tasje Keukenschortje Cd met liedjes DVD Paraplu Zoiets?
@wonderteam...leuke jas!! Helaas al te klein voor L anders was het zeker een optie. @tulip...Daar kan nog meer bij Maar al wel hele leuke dingen! @sandraske...haha die vraag wilde ik ook net stellen ....Ik ben namelijk ook bezig met een lijstje alhoewel het nog wel 3 maanden duurt voordat ze 2 worden
ik heb er op staan... -loopfietjes -keukentje -duplo -knutsel spulletjes -trein -autos -dokterstas -winkeltje -babybuggy -grote rijgkralen -spulletjes voor de pop Nu nog wat goedkopere dingen