Shop-a-holic-topic deel 11

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

bambino loco is echt super en zeker als je die versie voor 2 jaar neemt is dat goed te doen. Hier wordt er veel mee gespeeld. Ik heb zelf 2 boekjes en de rest haal ik in de bieb.

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
  3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    op bijna alles staat 3 jaar..

EDIT bij bart smit zie ik inderdaad wel dingen vanaf 2 jaar

4. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    bambino loco....wat goed!! Die gaan we noteren

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @lima ik heb nu op verlanglijstje

duplo basisdoos
    duplo boerderij
    duplo creative cakes
    poppenbed
    bambino loco
    puzzels (4/8/16 stukjes)
    memory
    knikkerbaan
    fisher price kassa
    grote rijgkralen
    klei

Poppenspullen hebben we al een hoop (buggy, flesjes etc), keukentje hebben we ook compleet met acc, loopfiets krijgt ze met sinterklaas of kerst omdat ze nu de loopauto krijgt.
    Muziekinstrumenten heeft ze ook al, trommel, xylofoon en sambaballen. Doet ze wel heel veel mee trouwens..

Van ons krijgt ze ook nog de duplotrein, de basisset, die kan ik nu kopen met een kadobon (die ik ergens anders niet kan besteden) voor 15 euro..

6. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Dat is een mooi lijste!!! Hier ook al wat duplo maar zat ook al te denken aan de duplo trein maar vind hem erg duur...

Hier zijn ze 16 november jarig en dat is vrij kort op Sinterklaas dus we moeten slim inkopen doen zodat ze de rest van het jaar ook nog leuk speelgoed hebben ;)

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    de basistrein kost nu 45 euro bij Fonq en ik heb een webshop giftcard gekregen met mijn verjaardag en kan niet veel vinden voor mezelf in de shops waar ik hem in kan leveren dusja gebruik ik hem maar daarvoor..

8. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Puck krijgt ook de Duplo trein voor haar verjaardag, maar vond hem nieuw erg prijzig. Op marktplaats nu een heel pakket gevonden met veel rails en extra uitbreidingen. Dettol sopje erover en is weer als nieuw :)

9. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

Ik haak even vanaf hier weer in...jullie kletsen teveel om bij te houden.
    Wilde net gaan vragen om ideeen voor cadeautjes...hier over 1 1/2 week suikerfeest, hebben we een houten loopfiets.
    Ze krijgt ook altijd van tante's en oom's en die vragen nu om een verlanglijstje (ik heb echt geen idee)
    September is ze jarig
    en oktober is het weer offerfeest...ook dan weer veel cadeaus.

De duplo's heb ik zelf niets mee, maar zij blijkbaar ook niet. Bij oma en op het KDV weigert ze er gewoon mee te spelen, ze speelt nog liever met een speelgoed autotje...

10. xmelisx

xmelisx Bekend lid

28 jul 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit vest is leuk zeg!! Die spencer en die trui zijn ook erg mooi!

11. xmelisx

xmelisx Bekend lid

28 jul 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat moet je jezelf ook niet kwalijk nemen hoor! Tuurlijk vertrouw je op het oordeel van de huisarts, zou ik ook gedaan hebben! Ik vind het goed dat je er toch nog achteraan gegaan ben! Fijn dat ze daarna nog even lekker geslapen heeft.

Vind ze het niet raar? Ineens dat gips op haar armpje?

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

@ jasmimum, ach wat sneu! Sterkte met je meisje!:(

13. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Jasminum, wat zielig voor je meisje!!
    Dan is ze wel een bikkel zeg.. dat ze er toch even mee rond gelopen heeft!

14. xmelisx

xmelisx Bekend lid

28 jul 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha ik zie het al, jullie hebben ook heel veel speelgoed :D
    Wij hebben hier ook zoveel voor onze kleine meid, dat ik niet meer weet waar ik het laten moet :)

Leuke dingen op je lijstje hoor en dat duplo creative cakes ziet er echt heel erg leuk uit! Gaat hier denk ik op het lijstje voor de sint ;)

15. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

pfoe ik heb net even een heftig middagje ziekenhuis achter de rug. Velen weten wel van mijn baarmoeder behandeling in april. Helaas heeft dit niet gewerkt en volgende maand zal mijn baarmoeder volledig verwijderd worden.

16. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Oh wat heftig zeg het is nu zo definitief zeg. Ik wil je alvast heel veel sterkte wensen!

17. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@sandraske, grappig die duplo creative cakes!
    @jasminum, het jezelf niet kwalijk nemen hé! Als een arts zegt dat het wel goed zit ,ga je daar toch vanuit?

18. xmelisx

xmelisx Bekend lid

28 jul 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oow wat naar zeg!! ik weet verder niets van je behandeling, maar wil je even veel sterkte wensen. Kan me voorstellen dat het nieuws toch hard is aangekomen.

Bij mijn moeder is haar baarmoeder 8 jaar geleden verwijderd i.v.m. een vleesboom.

Worden je eierstokken ook verwijderd of alleen je baarmoeder?

19. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36

phoe ik wens je veel sterkte toe..

20. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @wonderteam...Ik weet niet wat er eerder gebeurd is maar wil je alvast veel sterkte wensen

Deel Deze Pagina