Shop-a-holic-topic deel 11

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    strijk was al af hoor!
    zat ff op facebook

strijk altijd 3 keer in de week
    heb een hekel aan bergen

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik moest na drie maanden en zes maanden terug voor een uitstrijkje..

Regelmatig menstrueren reinigt ook de baarmoeder en verkleint de kans.op baarmoederhalskanker.

3. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @jasminum: ach, wat ongelooflijk sneu. En wat heeft ze zich knap gehouden. Lekker verwennen hoor!
    @wonderteam: ai je baarmoeder eruit. Maar wat moet ,dat moet.
    Hoop dat de ok meevalt, en dat je rustig kan herstellen.
    @natja: was het erg pijnlijk die cryo?

@quapi: nms
    @lynn: leuk broekje, voor jouw meisje. Ik vind ´t voor mijn meisje niet zo,misschien over een jaar of 2.
    Kniekousen, er zijn er een aantal van de webshop te bestellen.

In een voor ons bekende website ben ik ff los gegaan op NZA, 60-70% korting, voor mijn grote zoon. Ik kon het niet laten hangen. Hij is nu ruim 5, ik vind het voor grote jongens toch wel heel mooi.
    Ik had nu 5 items ,waaronder een vest en trui, voor 120 €, dat is echt geen geld.
    Als het binnen is maak ik een foto.

4. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

weer thx :D
    dan ga ik gewoon voor de 86 voor lot

5. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ja klopt. Het is echt heel leuk, ik was nu voor de 2e x dit jaar
    Alleen jammer dat je nu bij de sieraden maken niet meer mee mocht als ouder en dat mocht vd week wel gewoon.
    Lot kan dat allemaal nog niet alleen maar ik mocht echt niet mee hoor. Ze liepen echt moeilijk te doen om niks. Terwijl ze dat dus het eukste vinden van heel jvl...

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Heb er een nachtje over geslapen en doe het niet :cool:, twijfel teveel. Heb dan liever de daydress met bloemen aan de onderkant.

Degene die de mp[ link van de verkoopster willen hebben, stuur maar een pb :)

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

bedankt dames voor jullie lieve reacties :)
    Ik heb het gisteren allemaal even goed laten bezinken en het is goed zo :) Wel zie ik enorm tegen de ingreep en de evt complicaties op.
    Zoals het er nu naar uitziet wordt de baarmoeder vaginaal verwijderd. Zo is het herstel sneller. Maar ik ben precies 1 jaar terug geopereeerd aan een acute blindedarmontsteking en daardoor kun je meer verklevingen hebben. Het kan dus zijn dat ze tijdens de ingreep alsnog via de buik moeten. De operatie zelf duurt een kleine anderhalf uur.
    VOlgens het ziekenhuis boekje lig je een kleine week in het ziekenhuis ,afhankelijk van je herstel, maar hopelijk gaat dat sneller :D
    Vervolgens mag je 4 wkn niet fietsen en 6 wkn niet: tillen, stofzuigen, zware boodschsappen doen ,buitenshuis werken etc etc
    Er is een verhoogd risico op inwendige nabloedingen en ze kunnen een complicatie aan de blaas of darmen door de operatie veroorzaken.

Maar goed ik laat het maar over mij heen komen :D

@xmelisx, de eierstokken laten ze zitten ,anders kom je gelijk in de overgang.Leuk geshopt zeg!! Alleen de sportschoentjes zijn niet mijn smaak.
    @natja, ik heb destijds de novasure gehad. Ja klopt jij hebt idd eens verteld dat jij ook veel problemen met je baarmoeder had :(
    @sandraske, zeer leuke dingen tussen je wintergarderobe!! Fijn de goede uitslag zeg!
    @sylvia, ik vind het strikje er wel erg leuk bij staan. Breekt een beetje het donkere. Erg leuk!!
    @lynn, broekje is echt top!!
    @madeliefke, ze laten de eierstokken zitten ,zodat je niet in de overgang komt. Evt kun je wel op latere leeftijd heel iets eerder in de overgang komen. Jurk vind ik heel leuk!!
    @jasminum, oeh lastig met de vakantie, maar wellicht als je er een plastic zak overheen knoopt? en vaak passen kinderen zich heel snel aan
    @diddl, hihi sorry, ik dacht eigenlijk dat er uit de test was gekomen dat het geen "ziekte" was en dat vond ik goed nieuws ,maar dat ze wel groeihormonen moest krigen. of snap ik het nu helemaal verkeerd :D IBedoel je de kobaltblauwe kiezeltje? Ik heb het in rl gezien en vond het niet enorm ruim vallen. Ik wil shirtje 86 voor Fay halen ervan.

8. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    Wonderteam: ik had nog niet eens gereageerd op jouw verhaal… Jeetje meid, heftig. Maar fijn om te lezen dat je je erbij neer hebt gelegd. Wel een lange nasleep zeg. Maar volgens mij heb jij een lieve man en zus waar je de kids met alle liefde door kunt laten verzorgen!

Sandraske: wat fijn zeg dat deze uitslag goed was! Ik heb ook een keer een pap2 uitslag gehad, en daar was ik al ondersteboven van. Hopelijk mag het geluk van een 2e wondertje snel voor jullie uitkomen!

Madeliefke: ik vind het jurkje eigenlijk niet super. Maar lees al dat je er van af ziet. Bij mij geldt ook altijd de regel: bij twijfel, niet doen.

Kiezeltje: valt dit merk dus ruim??

9. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oef....sterkte!!

10. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    ook weer even een berichtje van mij.
    Gisteren wezen shoppen in alkmaar. Leuke winkels en veel ingeslagen.
    an de vakantie foto's.
    zag leuke dingen voorbij komen.
    kan niet op iederen reageren sorry
    groetjes

11. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    tjee, het is niet niks. sterkte. Hopelijk wordt daarna alles beter voor je..

12. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

wonderteam> jeetje...wel jong he. Maar als t eenmal niets anders kan wat moet je dan? Mijn schoonmoeder heeft het ook laten doen, volgens mij ook op die manier? Ze was wel oud...denk toen 55 jaar maar ze was zo klaar uit het ziekenhuis en viel reuze mee.

13. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    wonderteam, veel sterkte!

Laatste items voor Sidmick kan ik morgen bij postkantoor ophalen, dan kan het pakje ein-de-lijk weg jongens!

14. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ah gossie toch in t gips. Goed moedergevoel van je om toch een rontgenfoto te laten maken!

15. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Jasminum; dus toch?! Goed dat je naar je moedergevoel hebt geluisterd. Hoop dat ze snel aan de zware klomp went en dat jullie in de vakantie toh nog leuke dingen kunnen doen.

Wonderteam; Schrikken meid, maar als het de enige optie is dan moet het wel he. Heel dikke knuf, het herstel na de operatie lijkt wel vergelijkbaar na een keizersnee als ik jouw verhaal zo lees. Sterkte!

REst; leuk geshopt, maar teveel om op alles te reageren.

@kiezeltje jas; helaas te klein, maat groter is nu onderweg.

16. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    O dat wist ik helemaal niet

17. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Nee, alleen een wat kramperig gevoel ook nog een paar dagen erna

18. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Begrijpelijk dat je bang bent voor de complicaties!
    Hopelijk lukt het wel gewoon vaginaal

De novasure heeft dus totaal niet geholpen?

19. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ook niet totdat ik bij een andere gyn terecht kwam en die vertelde dat ik echt wel regelmatig menstruatie op moet wekken om die reden. Ik zeg ow das apart, is echt nooit gezegd ook niet toen ik de diagnose pcos kreeg (had toen al twee jaar geen cyclus en dus geen menstruatie)

@wonderteam sterkte!

Net werkschoenen geshopt voor mijn man, hij had natte voeten na het autowassen :D

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.093
    3.875
    113
    Al een tijd niet meegekletst, vakantie, een tijdelijk nieuw werk, gelukkig was huisbezichtigingen gehad, maar dus druk met poetsen etc. En weinig geld om te shoppen.
    Maar nu toch wat dingen gekocht voor het najaar voor de kinderen. Bedacht me dat ze ook nog dat ik een spijkerbroekje had gekocht, maar die zit geloof ik in de wasmand nu.
    @Wonderteam, sterkte joh, ja, is best in zware ingreep!

Mijn aankopen:
    Een yoghurtpak (haha, soort joggingpak, maar zo noem ik dat altijd) voor L., meer voor makkelijk. Écht Hema.

Deel Deze Pagina