smaken verschillen gelukkig wel toch! en inderdaad jouw jassmaak is echt heeeeeeel anders hihihih maar vind de jas wel schattig maar zou er zelf nooit opkomen
ben vast niet de enige die het zegt, maar ze zijn wel goed alleen mim-pi wil niet dat ze verkocht worden omdat ze teveel op die van hun lijken (nagemaakt) dus als je er 1 hebt: houden!!
Same here! Probeer ook steeds weer mee te kletsen maar het gaat zo snel! Enne..het dikgedrukte..denk dan toch meteen aan babynieuws?
whaha mirell, omkopen... de jas staat haar super iig. jo, gave set van v&d, @ ter stal setje, hier ook terug gebracht, het staat haar ontzettend slonzig.. balen jasminum, dan maar veel leuke dagjes weg! Hier bij van der ven geweest, vond het een hoog indianen gehalte hebben, echt niet mijn ding, maar toch nog 2 leuke setjes kunnen vinden: Bekijk bijlage 265990
Vraagje: gisteren de hema broek aan bij K, hij valt smal maar zakt nog steeds af zelfs met knopenelastiek helemaal aangesnoerd (heeft hij altijd, echt een riem nodig). Maar....de riemlusjes zijn alleen berekend op smalle riempjes! Zijn jeansriemen passen niet! Wie weet waar ik een smal maar stoer riempje kan vinden?
mariomama, haha persival.. M. is wel klein, maar zo klein ook niet dat ze met haar bijna 4 jaar nog in bakkaboe past
Misschien is een snapper dapper is iets hem? Hb die paar maanden terug voor meiske gekocht omdat het ook zo'n dun ding is en moet zeggen d ik het wel fijn vond werken. Is een half riempje zeg maar, alleen aan achterkant dus ook makkelijk met zelf naar wc gaan. Staat alleen wat minder stoer dan een gewone riem maar ja, beter zo dan een broek die constant op half zeven hangt
jasm: Jammer van je vakantie maar is nu even niet anders Jo79: Leuk geshopt van de V&D vind ik echt gaaf maar ook look a like van andere merken maar daarom niet minder mooi. Van der stal vind ik ook erg leuk!! Het yoghurt pak is ook leuk Mirell: Zo die jas staat erg leuk zeg!! haha omkopen met spekjes, hier net ook gedaan alleen dan met een ijsje. Tullip: Goed verwoord bij van der Ven indianengehalte haha ik was er vanmorgen ook. Ze hebben wel leuke blazertjes, vestjes, leggings en maillots. Maar echt leuk jurkjes en rokjes zag ik niet echt wel bij bakkeboe maar dat past hier niet meer!! Van de zomer had ik echt de heb maar nu ben ik erg voordelig. Wat jij heb gekocht dat hing hier niet ik vind vooral dat rokje gaaf!! En de mimpi jassen waren inderdaad uit het schap gehaald!! DjMomo: Er hingen al wat winter voor jongens hoor hier ook wat jassen!! Ik heb nog een rokje voor 7,95 voor volgend jaar zomer en 1 roze maillot.
diadeem, ja dat rokje was ook echt het enige rokje. Was echt goed zoeken, deze hing er nl ook in een andere kleurstelling, maar dat was weer net niet vond ik.
Sorry, zover had ik nog niet gekeken! Maar je hebt Persival en bij ons ook Dzine etc etc dus was benieuwd.
tulip leuk allebei. Bij het eerste setje had ik denk ik alleen voor een legging gekozen in dezelfde kleur als het shirtje. Is dan wat meer 1 geheel ofzo...