@wonderteam, leuk dat sterrenjasje voor Fay! Heftig dat nu toch nog je baarmoeder eruit moet. Mijn stiefmoeder heeft deze operatie ook gehad en was vrij snel weer op de beem. De eerste paar dagen kon ze weinig en heeft ook echt een paar dagen in het ziekenhuis moeten blijven, maar daarna ging het herstel heel snel. Sterkte!! Heb je wel een beetje back-up voor Mason en Fay als je uit het ziekenhuis komt? @ikkie124, leuke dingen geshopt! Vestje voor volgend jaar vind ik echt top. @jasminum, ooo toch haar pols gebroken! Hoop dat ze snel aan het gips went enne, jezelf niet schuldig voelen, je bent bij de dokter geweest dus jou valt niets te verwijten. Juist goed dat je weer aan de bel hebt getrokken! @tulip, leuke dingen heb je al voor de winter, en lekker geshopt! Winercollectie van Persival kan mij ook nog niet echt bekoren, heb alleen dat sterrenrokje nog maar van Persival! @madeliefke, leuk badlaken en leuk shirt! Leuk jurkje van Bengh. O lees nu net dat je hem niet neemt hihi. @xmelisx, leuke kleertjes! Setje van Claesen's is echt leuk. Hoe valt dit setje? @fututemama, he leuk weer eens wat van je te lezen. Hoop dat alles goed gaat? @glimlachje, leuke jas heb je op het oog. Misschien kun je kleertjes mailen of hij nog binnenkomt? @sandraske, leuke wintercollectie heb je al! Fijn dat je uitstrijkje nu goed was! @sylvia, leuke setje geshopt van V&D! Ik denk dat je er meer mee kunt als het strikje er af haalt. @tam27, stoere laarsjes hoor! Jammer dat het zo regende in Blijdorp. Voor wat betreft Jeugdvakantieland: als je nog wilt gaan moet je wel snel zijn want het is nog maar tot en met morgen @jingels, altijd leuk shoppen met zoveel korting! @shannen, lekker geshopt in Alkmaar. Staat hier ook nog steeds op het lijstje om eens naar toe te gaan! @jo79, leuke dingen. Zat ook nog te twijfelen over dat V&D rokje maar zag er niks leuk op. Jouw setje is leuk zo met dat shirtje. Jas van Mexx valt denk ik heel kort. @mirell, jas staat haar super! Hier ook altijd omkopen met passen hoor, is (bijna) de enige manier voor mijn koppige dame @diadeem, leuk rokje nog gescoord!
debby, wat grappig, zo stond ik in de winkel dus ook, maar aan de onderkant heeft het rokje een rood randje en dan was een rode maillot niet leuk. Nog naar andere kleuren gekeken, maar was het voor mij allemaal net niet. Het liefst had ik een okergeel shirt erbij gehad, maar dat was er niet. Ik vond dit uiteindelijk het leukste, lekker fleurig
En hier, heb ik toch ook het Terstal setje teruggebracht. Had het na alle verhalen hier snel uit de winterbox gehaald en toch even gepast bij T, en maar goed ook, want idd veeeeel te wijd. Had nog niks tegen mijn man gezegd en die zei meteen dat het er uitzag als een pyjama haha. Dus teruggebracht. Heb ook even een zwarte tregging die ik voor Z had gekocht (van Cars) omgeruild voor een maat kleiner en in de sale nog even een D-Zine jurkje gekocht voor T. Is hetzelfde jurkje als Z heeft in groen, roze, kobalt (zie album, op de foto met de M&M's heeft ze 'm aan), maar dan in kobalt, roze en geel. En nog met 70% een shortje van Vingino voor Z gekocht en een Bomba shirtje voor T. Shortje heb ik voor de winter gekocht, met een legging en een blazer staat het wel heel pittig denk ik Bekijk bijlage 266015 Bekijk bijlage 266016 Zal in de club even de link van de webwinkel plaatsen met 70% korting!!
@zo79 leuk geshopt joggingpak en terstal niet zo mijn ding maar setje V&D leuk! @mirrel echt supergaaf die jas! @tulip leuke setjes! En indianengehalte haha maar je hebt wel gelijk @diadeem leuk rokje! @zo79 leuk geshopt weer!
Ik heb nog geen flauw idee, heb het voor volgend jaar besteld (2 maten groter dus), dus vind het moeilijk in te schatten. Wil het wel voor je opmeten...
Nou inderdaad! Misschien dat hij bij wat bredere kindjes wel beter zit? Wel jammer want ik vond het echt een leuk setje zo op het hangertje
Thanks T heeft hem zelf uitgezocht, ze wilde perse het shirtje met het schattige hondje. Welke maat heb jij van het Claesen's setje? Als het 92-98 of 104-110 is dan zou het erg fijn zijn als je het op wilt meten!
Op kinderkleding.nu staat grote meide collectie kobaltblauw van Kiezeltje... (als dat al bekend was sorry voor mijn eieren na pasen)
Zie de shopaholic club, daar heb ik de webwinkel neergezet. Ik weet alleen niet meer of ze ook nog kleine maatjes hadden!
zo79/jo79: ik heb hetzelfde shirtje,maar dan met de bijpassende chino, en niet het rokje. Het rokje vond ik niet zo. Het shirt past hier goed, valt niet extreem wijd. Ik denk dat het dan ook echt aan het kindje ligt, hier oog het helemaal niet pyama-achtig. Maar mijn dochter is dan ook geen slanke den,maar uit de Hollandse klei getrokken, daar zal het wel aan liggen. @mirell: sorry, ik vind het echt geen mooie stof, vind het model wel leuk. Kleur mwah mwah, had ´m in ´t rood leuker gevonden voor je dochter, denk ik.
Maar jij had het hartjes shirtje toch, dezelfde als jo79? Ik had het rokje met het gestreepte shirtje. Misschien dat het de combinatie van de strepen met het wijde van het shirtje was, ik weet het niet. Anyway, voor 30 euro kan ik vast wel wat anders vinden