@natja, ik heb nog geen vlekken gezien met Vision. Ik laat het voor de zekerheid wel een half uurtje intrekken voor ze gaan aankleden.
tulip vind de eerste zet erg gaaf 2e is gewoon wat klasieker wel leuk nietmeer helemaal amy-lynn haar stijltje
Hier zit het ook goed, net even gepast (ze was uit logeren geweest, dus ik het had gewoon zonder haar gekocht) en geen pyjama idee. Van die legging zag ik wel in 1 oogopslag dat die te wijd zou zijn, dus die heb ook niet gekocht. Ze is gewoon gemiddeld qua lengte/gewicht. Ze heeft nu maat 110-116. @Zo79, leuk geshopt, vooral het shirtje! Bij Jola (Persival) ben ik nog niet geweest, maar zo te horen kan ik dat wel overslaan, ben niet zo van de indianenlook.
ooo mirell jij bent erg zeg!! Wahahaha 2 spekkies Volledig niet mijn smaak die jas maar ze staat er wel leuk op. 2 spekkies
sorry maar ik vond het wel leuk. Of het shirtje of het rokje. Beide op elkaar lijkt me te druk. Maar begreep dat dit te wijd zit?
agh ik koop zo soms eventjes iemand om! die spekjes had ze evengoed wel gekregen maar nu eerst even jas passen en tja wie doet dat nou niet eens een keer als je lief bent tijdens het winkelen mag je een toetje uitzoekken en als je lief bent in de stad mag je een ijsje tja die voorwaardes gebruik ik wel eens ja en ik voel me er geen slechte moeder door hoor! en mijn rode en groene kaarten werken echt super!!!!! echt een tip voor kindjes vanaf 3,5 jaar(schat ik in)
Mijn draak had vandaag heel veel rode kaarten gekregen denk ik, pfff Ze heeft maar liefst 9 keer in de hoek gezeten, ze zit nu in de slaan-fase, GEK word ik ervan.. En net rijdt ze met haar poppenbuggy over de hond heen (die sukkel blijft gewoon liggen)
Even snel Zo79 gaaf shirt! Short top! Jo79. Leuke aankopen voor je meid. Hebben je gemist. Mirel top! Ik heb hem ook op het oog het korte model gezien in rl in cobalt die is ook gaaf !
Hmmm is dit gek? http://photos.topshoe.nl/0001/1300/1000x750_1109270131_jochie+11154-511+zwart.jpg hoe vallen jochie laarzen?
ben niet de enige gek dus. Ik zie op fb dingen staan zoals: gaan als warme broodjes de winterjassen. Ik denk what the???!!! heb ik ze gemist ofzo?
Ik vind deze jas helemaal geweldig (maar ik heb al een jas) Kiezeltje Winter 2013 - Jas K2317 Ysatis Kinderkleding
Nee, die Kiezeltje jassen zijn het niet voor mij . Is wel typisch iets van een winterjas vind ik, er is vaak geen tussenweg. Of je vind het mooi, of je vind het niets.
Sandraske: Leuk shirt! swlc: ik vind de laarsjes wel leuk, ik heb geen idee hoe het valt. De site ik in de club heb gezet zitten daar geen laarsjes voor je bij als je in de sale zoekt?? Wat voor winterjas vind je leuk?? Ik vind die wel wat voor jou maar kan het mis hebben hoor. TOM TAILOR E-shop Nederland - Mode zonder verzendkosten bestellen!