Shop-a-holic-topic deel 11

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    miekje, dat is idd grappig. maar ik verwacht dat mijn smaak meegroeit met mijn dochter. tijdloze dingen vind ik super mooi .ik zag nu van tumble 'n dry een groen stippen jurkje, echt helemaal mijn smaak, terwijl ik toch helemaal niet vam dat merk ben.
    Ik ben vrij behoudend, maar merk wel dat bepaalde merken haar 't mooiste staan,die worden dan veel gedragen. Is bij zoon trouwens ook zo. Ik zit bij hem nu toch veel op V&D, Tom Tailor en NZA en mcGregor.

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ja klopt is alleen een korter model en maar in een kleur verkrijgbaar(helaas)

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

hoi :)

Nou ik heb de sterrenjas besloten weg te doen. Er zit geen rits in en dat vind ik toch niet helemaal handig.

@natja, nee de novasure heeft het alleen maar verergerd. Ik gebruik altijd Etos. Vlekt nooit en een leuke prijs :D
    @jo79, ik vind het setje van ter stal erg leuk!
    @mirell, haha dat koppie!! De jas staat haar supergaaf! Ik doe overigens ook wel aaan omkopen hoor :D Kan soms erg makkelijk zijn.
    @jasminum, jammer van je vakantie :( Waat zouden jullie heen gaan?
    @tullip, vind het laatste setje erg leuk!
    @mariomama, hoe smal is smal? Ik heb een aardig smalle riem bij c&a besteld. Die is ook te verstellen dus ideaal.
    @diadeem, heel gaaf rokje!
    @zo79, fijn dat het herstel bij je schoonmoeder voorspoedig ging. Mijn man neemt een week vrij vanaf de dag van operatie. Dan is hij nog een paar dagen thuis als ik wel snel naar huis mag. Als mijn man weer aan het werk is springt mijn zus overdag bij en brengt/haalt Mason igg de 1e 2 wkn naar school. (hopelijk kan ik dat daarna weer voorzichtig zelf) Fay is gelukkig heel zelfstandig ,dus die hoef ik niet meer te tillen enzo. Als ik het even niet zou trekken ,kan Fay ook naar mijn zus. Mijn man is om 17 uur altijd weer thuis ,dus die kan dan alles weer uit handen nemen. Oh wat een leuke dingen heb je geshopt!!!!
    @slc, jochie valt hier goed op maat.
    @miekje, heel gaaf die mim-pi jurk!!
    @tam27, leuk!!

4. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iets van max 2,5 cm breed, 55 cm omtrek :D
    Zal eens kijken, wil jij misschien even meten hoe breed die riem is?
    En welke heb je?
    Ik zie online alleen Cars en bob de bouwer enzo....niet echt mijn ding.
    (Heb nog wel een nijntje riem van elastisch materiaal maar die vind ik te kinderachtig, voor E een zilveren riempje van V&D maar die zijn echt voor meiden)

5. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

#4625 Glimlachje, 10 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 aug 2012
    @ :p

6. wonderteam

7. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ Minaa vind het wel een gave jas maar voor een babytje misschien een beetje te.

@ Miekje gave jurk! Wij hebben echt dezelfde smaak heb hem ook op mijn verlanglijstje staan!

@ Glimlachje ik heb wel interesse voor Eefje.

@ Wonderteam ik ken ook iemand en daar hebben ze ook haar baarmoeder vaginaal verwijderd en dat is haar ook erg meegevallen.

Ik wilde ook wat bestellen bij jijwel maar zie dat jullie een nieuwe club hebben gestart. Wil iemand mij toevoegen?

8. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Herkenbaar.. hier is de hond ook doelwit. Vooral de hond met de vliegenmepper te lijf gaan

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nog zo'n hondenterrorist.. :D

Hond wordt er echt moe van volgens mij, zie hem af en toe kijken van pffff daar is ze weer.. We hebben de bench pas geleden weer terug gezet en Rienke geleerd dat als de hond daar in ligt dat ze hem met rust moet laten en dat doet ze ook.

10. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je een foto? Ik heb wel interesse (maar ben benieuwd naar de voering).

11. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ziet er goed uit, maar waar heb jij hem besteld dan?
    ik zie hem niet bij C&A zelf...

12. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@mariomama: hij is verkocht.

13. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    OK ik zie net dat er al iemand had gereageerd, geeft niet hoor ik heb al best veel :)

14. wonderteam

Ik heb hem vorig jaar gehaald en echt in de winkel zelf. Ze hebben best wel veel keuze in de winkel.

15. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Oke even veeel bijgelezen!

@bambino loco;Hier ook in huis maar madame vind er echt niks aan..Neem het denk ik maar mee in het vliegtuig misschien gaat ze er de lol van inzien na veel uurtjes vliegen ;)

@wonderteam;He bah dus toch je bm eruit..Sterkte ermee!

@melis;Wat een leuke kleertjes!!En stoere gympies zeg!

@glimlachje;die zwarte jas vind ik niet zo sorry

@sandraske;Wat een leuke wintercollectie heb je!Spannend opnieuw beginnen met behandelen!hahaha wat een ondeugend spookje!

@sylvia;Leuk die dingen van v&d, zal Daan wel goed staan!

@madeliefke;Gave bengh jurk ik heb die bloemen in 110/116 maar die had in een klein maatje denk ik ook net aangeweest hier.Dyoni is 99,5 cmàoh zie dat je het niet doet..

@jingles;Weer lekker geshopt..

@natja;Spannend cryo behandeling!

@jo;Sorry niet helemaal mijn smaak..

@mirell;Hij is zooooo gaaf die jas!!!WaarombiederniemandopJottum….En die boterhamzakjes zijn een goed idee…Dan loopt ze ze lekker uit en gaan ze dalijk makkelijker aan ;)

@jasminum;Jammer van je vakantie, waar zou je heen gaan?Arm meisje toch, lijkt me ook erg zwaar voor een kleintje ineens dat gips aan je armpje..

@tulip;Vd ven ook niet zo mijn ding, ben niet zo heel erg van de ruitjes..Of ik moet gewoon nog wennen

@zo;Helemaal gaaf weer, vind ik ongeveer van alles wat je koopt haha

@miekje;Klopt helemaal wat je zegt over die smaken, erg leuk om te zien..Dan heb je ook nog van die mensen (ik ;) ) die denken dat ze ineen het klassiek leuk vinden maar toch weer erachter komen dat dit een vlaag van verstandsverbijstering was hahaha..En leuke mimpi jurk ik vind de longsleeve ervan erg leuk.

@tam;Leuk en die waardebon is helemaal super!

@minaa;Die jas is ook helemaal super!

16. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Sorry Mariomama :)

17. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Ik heb deze op het oog vind hem erg stoer:

18. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Even een vraagje welke kleur vinden jullie leuker?

19. tulip

tulip Niet meer actief

Ikkie, die donkerblauwe..

Future, stoer idd

20. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@future;Gaaf!!

@ikkie;ik ga voor de bovenste, lekker fris

Deel Deze Pagina