Te koop aangeboden: vingino short van jeans in een soort model als de Zara shortjes. Het is maat 2/92 maar ik vind het draagmaat 80/86 kan tot 92 als je kindje slank is. Dit model: http://www.kleren.com/images/uploads/vingino-short1.jpg achterkant: http://www.kleren.com/images/uploads/vingino-short.jpg PB bij interesse.
@ Miekje ik ben ook zwaar nieuwschierig!! @ Hier net naar bergambacht gefietst zo'n 15 km in totaal voor de name it blazer nou die hadden ze dus niet heb er nu 1 voor Eef van BFC in mt 104 Bizar dat valt echt klein.. Dus ik denk dat ik er maar 1 ga bestellen voor Mila..
Ik krijg net een mail van de V&D dat ik alles in delen krijg. Morgen ontvang ik 4 rompers die ik voor Olivia besteld had. De rest dus kennelijk later ook raar en eigelijk ook niet de moeite om dan 4 rompers alvast op de te gaan sturen hahaha
Ik haak weer in mijn aankopen via mp van 717 zijn binnen en ben er erg blij mee Helaas is het bengh jurkje nog niet binnen. maar wel vandaag een winterjas voor L gekocht. verder zet ik even in onze besloten club een leuk adresje neer voor winterjassen.
de winterjas voor L. Rechtsboven de blouse en het vestje van 717 voor K. En nog een rood en blauw basic shirtje lange mouw voor L en het groene vestje van "Boutique 't Ankertje" voor L
@bibiche dat shirtje met het hertje is gaaf, kan hem helaas niet meer online bestellen. Moet ik toch een keer naar stad.. @lima leuk geshopt! @futuremama das balen eind fietsen en dan voor niks.. Vestjes van BFC vallen ook altijd klein vind ik..
@ Natja idd balen maar heb er wel een blazertje voor Eef gescoord deze: Welcome! | kleertjes.com En voor Mila heb ik die van Name it gekocht! Ik met me ik shop niet voor onze vakantie.. Kga pas over 2 mnd..
Net even geshopt voor de vakantie, twee flessen ultrasun gel, twee flessen aftersun, toilettassen en een klein busje scheerschuim Van de week alleen nog luiers halen, helaas moeten die nog steeds mee
Die is echt ontzettend leuk! Die ga ik onthouden, isabella heeft nu een donkerblauwe en een groen, maar roze is natuurlijk ook super