@Thanks lady's... blousje is hier voor een jottum & zara setje.... hij bleef maar in me hoofd spoken. @jingles...jurkje is echt gaaf he...er is ook een zwarte variant maar die is minder leuk vind ik persoonlijk...
@Jasminum: zie PB @futuremama...oooh heb helemaal over je banner heen gekeken...leuk en spannend!!! Help je mee met fingers crossing!
Hhhahh dankjewel Glimlachje! Was bij Mila na 1 mnd zwanger en bij eefje nou ja die is door alle voorbehoedsmiddelen heen gegaan dus hoop dat het nu weer zo is.. Wel weer spannend en zo officieel..
Leuk! Hopelijk lukt het snel.. Het zo'n rijkdom. Hier staan we ook open voor een 3de maar dan pas over een jaar denk ik. Wil even niet zwanger zijn. Mijn mannetje wordt dit werken alweer 1. Dus even nog van hem genieten. Het gaat al zo hard. Tjee nog een maart kind
Hier verkopen ze die Ultrasun gel gewoon bij de Etos. @Future, ooh, spannend! @Glimlachje, leuk, vooral het blousje! @Ingrid geloof ik, leuke jongenskleertjes, met name het bovenste setje vind ik leuk!