Shop-a-holic-topic deel 11

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Het jurkje vind ik super. De blouse is niet helemaal mijn ding.

2. tulip

tulip Niet meer actief

heel leuk glimlachje, ik vind dat jurkje echt helemaal geweldig. Maar ook dat soort blousjes hou ik wel van.

3. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ingrid, superleuk! Volgende week toch eens naar naarden of bussum of wat was t?

4. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Hey meiden, ik heb de geweldige Bengh Doris Dress te koop in 98/104. Nieuw met kaartje!

Bekijk bijlage 266463

L iv wilde hem niet eens passen :x "nee niet mooi mama!" Ze krijgt echt een ongelovelijke eigen wil als het om kleding gaat en het is onmogelijk om haar iets aan te trekken wat ze niet mooi vind. Ze ging letterlijk gillen toen ik hem wilde passen.

Doodzonde! 140euro uit het raam gegooid aan het begin van de collectie..hoopte dat ze het weer zou vergeten en hem later opeens wel mooi zou vinden, maar nee hoor! Ze vind alles mooi, behalve deze.
    Als iemand interesse heeft, stuur dan even een PB'tje!

5. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hij is super dus dat is knap k..:x

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier MP helemaal volgezet, blehhhh ben er gaar van :D

Heb een Br@nd vestje bij Glimlachje geshopt en een boel voor weinig bij VD. Superfijn die code met 25 euro extra korting.

Tumble and dry jurkje: WOW!!!! Echt heel gaaf

Emmamick, superbalen... Das toch wel echt zuur....

Mensen die een marktplaatslink willen voor j mijn ongenskleding tm maat 62/68 en meidenkleding maat 86 tm 98 graag PB ;)

7. xmelisx

xmelisx Bekend lid

28 jul 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooow wat balen zeg :x. Jeetje had niet verwacht dat kinderen al zo snel een eigen mening hadden met kleding! Ik denk dat ik met Olivia ook nog heel wat te stellen ga krijgen in de toekomst haha.

8. xmelisx

xmelisx Bekend lid

28 jul 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooow leuk! Ik vind dat Benetton blousje juist wel heel erg leuk :D

9. xmelisx

xmelisx Bekend lid

28 jul 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat het steeds zo snel is zeg! Hoop dat het dit keer ook snel raak is!
    Wij zijn ook weer begonnen met de tweede, maar bij Olivia heeft het 2 jaar (en 2 miskramen) geduurd, dus ben benieuwd hoe lang het dit keer duurt...

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij gaan ook weer beginnen, dinsdag uitgangsecho om te kijken of er veel cystes zitten of niet... Spannend weer die baby achtbaan!

Heb linkje in clubs gezet, weet niet of iedereen die site al kent..

11. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Sandraske en Future, yeahhhhhh!! Baby's zijn zoooooo leuk!
    Hoop snel weer op nieuwe shop-a-holic baby's!!

Miekje, veel plezier dit weekend en alvast proficiat met T's eerste verjaardag!! :) Grote mijlpaal altijd vind ik 1

12. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Oh wat balen zeg :x Mijn dochter heeft ook een zeer uitgesproken mening, die hoef ik ook niet meer alles aan te trekken wat ik leuk vind, erg jammer ;)

13. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

tulip ik kocht een wibra jas maat l. Vond het zonde een nieuwe jas. Dus dan maar een sloeber ding maat groot. De rest lees ik morgen bij. Komen terug van t vuurwerkfestival. De kleine meid is meegeweest. Te gek!

14. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @glimlachje: hoe valt dat jurkje, en welke maat heb je voor je dochter geshopt?

15. Ingrid789

Ingrid789 Actief lid

1 jan 2011
    301
    0
    16
    NULL
    Amersfoort
    Thanks meiden! Ben bij de Hier geweest in Amersfoort.
    Shop verder veel op Marktplaats, maar dat kan ik ook showen natuurlijk ;).

Zal vaker komen posten!

16. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@sandraske, leuk cateutje voor opa :)
    @natja, dat is geen geld bij de v&d :D Wanneer ga je op vakantie?
    @bibiche, leuk heb je geshopt!
    @lima,erg leuk geshopt!!
    @futuremama, jemig dat is balen zo'n fietstocht voor niks :( Leuke blazer! ohja je banner :D Dus toch daar druk mee :D Veel succes!!
    @ingrid, leuk geshopt!
    @glimlachje, jurkje erg leuk zeg!!!
    @miekje, oh dit weekend alweer 1? Wauw wat snel!!
    @emmamick, oh wat jammer zeg dat je dochter hem niet aan wil.
    @sandraske, oh spannend allemaal zeg!!! Veel succes!
    @slc, vuurwerkfestival waar was dat? Hier hoorden we gisteravond een half uur lang wel ontzettend veel vuurwerk.

@hier, nou kledingshoppen heb ik wel zin in ,maar mag niet van mijzelf haha :D Na de vakantie weer :D Ik ga nu vakantieaankopen shoppen en dan vrijdag lekker weg :)

17. tulip

tulip Niet meer actief

Slc, ja ik vind het aan 1 kant ook wel zonde.

18. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    #4778 Bibiche79, 11 aug 2012
    Laatst bewerkt: 11 aug 2012
    Oh echt nu al een kledingwil. Hier beiden meiden gelukkig niet :D
    Ik zet alles klaar in de avond en de volgende dag trekken ze het gewoon aan.

Wel erg balen en was die jurk zo duur :$

19. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Ja heel erg balen! En ze is pas twee, nu al zo'n sterke eigen wil. Als ik nu niet goed ermee om ga is er geen houden meer aan als ze ouder wordt denk ik. Dus vanaf nu geef ik haar geen keuze meer, dan moet het maar gillend en schreeuwend! Ze zal dan op een gegeven moment hopelijk wel merken dat het geen zin heeft en dat mama gewoon bepaald wat ze aantrekt.
    Ik ben nu dus gewoon in discussie met een peutertje iedere keer, dat is toch niet normaal :p !

20. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Jeetje dat is wel heel erg heftig ja! Ik zou het jurkje denk ik ook gewoon aan doen dan heeft ze maar pech en tiert ze maar even.. Heb het hier ook wel eens maar die meiden heb echt pech ik bepaal en over een paar jaar mogen ze best mee kiezen.

Althans ik laat ze nu ook af en toe kiezen Mila heeft haar kleur laarzen uitgekozen (roze) en ik kies verder rest het merk enz. Succes meid!

Voor de liefhebbers ik heb in het te koop topic wat kleding te koop staan er is al heel veel tussen uitgehaald door vriendinnen maar misschien zit er wat tussen..

Deel Deze Pagina