@debby: en toch vind ik die kleur wel bij je dochter passen,maar ik denk dat de blauw/grijze variant ook mooi bij haar staat. Mooie jas.
@zie veel loff voorbij komen, heel leuk, maar voor hier elke keer net niet. Ga nog wel een lofff setje (harembroek met wikkelvestje in verkoop gooien) @zie ook veel heel veel laarsjes voorbij komen, fijn dames dat jullie toch voor de "aanschafprijs" toegezonden krijgen. @hier verkoopt winter kleren op zich ook wel goed. en idd op MP veel irritaties, mensen die niet meer reageren etc. maar goed anderzijds het is wel weer een lekker centje om het kleedgeld potje te spekken. @las veel lof over Puk en Muk..idd. een super service, koop er ook graag. #duikt weer verder weg in de wereld van lijstjes maken en vooral niets kopen # Het kost me moeite moet ik eerlijk zeggen maar tot nu toe gaat het nog goed.
Miekje, dat jurkje uit mijn album dat jij ook hebt (nieuw via marktplaats) met welke kleur ga jij dat combineren? Ik heb nu een rood vestje erbij, maar twijfel nog over een kobaltblauwe.. Debby, mooie jas!
@debby jurk vind ik niks, jas is mooi (voor emma) @mirrel lekker @glimlachje goed bezig, hoe lang is je lijst al? @leoschepje die zijn heel leuk!! *heb al blauwe laarsjes*
@puk en muk, helaas rokje nog steeds niet binnen. Als hij er donderdag nog niet is stuurt ze geld terug. Hopelijk is dat niet nodig en komt het rokje gewoon aan @mirell, nou zo denk ik idd ook. Het is verdorie zomer en bij echte regen doet fay haar regenlaarsjes gewoon aan @debby, leuk van je man zeg! Hebben jullie het gezellig gehad? dat is idd bizar vcan de jurk zeg! @glimlachje, wat lief die verwennerij van oma! @miekje, ohleuk zeg, dat zal je dochter vast geweldig vinden @z079, jakkes heel veel sterkte!!! we hebben overigens het geld van de mediaplayer gisteren terug gekregen @lynn, hier gaan ook zeker rode laarsjes komen @lima, welkom Leuke shopsels!! @madeliefke, veel beterschap voor Sep!! @miekje, ja next is idd super! Ik ga vanavond nog weer even neuzen voor Mason @mmv2m, oh nou dan heb je ze voor een leuk prijsje
@sandraske... de lijst valt echt mee. 3 BENGH ITEMS, 1 BURBERRY, 1 SETJE BAKER BRIDGE, 1 pompom jurk en 3 setjes jottum en 1 mimpi setje. Verwacht niet dat hier echt nog veel bijkomt.
Ow dat valt reuzemee inderdaad... Het regent hier niet meer, joepie! (de vraag is hoe lang dat dat duurt)
@regen...hier ook eindelijk droog!!!! Moest gisteren met de kinderen op de fiets door de regen ... Maar hoe lang zal het droog blijven? @glimlachje...Dat is een mooi lijstje @laarsjes....Die rode laarsjes van Ziengs heb ik ook al in handen gehad maar ze hebben niet de goede maat. Lotte heeft nu nog maar maat 21 @debby...De jurk is niet mijn smaak. Maar die jas is wel heeel erg leuk! @marktplaats....Ik vind het shoppen op mp heel erg leuk maar ik ben te lui om te verkopen. Vind het teveel werk om van alles een foto te maken en alles te plaatsen. Ik denk dat ik maar eens op een vlooienmarkt ga staan want ik heb zo ontzettend veel kleding liggen @all...nog even een vraag... Ik heb voor 2 maanden terug 2 paar nieuwe laarsjes gekocht van shoesme in maat 21 in de hoop dat ze die van het winter zou passen maar ze heeft nu maat 21. Zouden jullie de laarsjes nu gaan dragen of zouden jullie ze nieuw houden en straks op mp zetten? het gaat om deze laarsjes Birkenstock Shoesme donkerbruin laars/naairand specificaties - kinderschoenen op VERGELIJK.NL Koop Laarzen van Shoesme - Mode Zoeken.nl
Morgen vingino op shopvip. Staat een plaatje van tas bij, dus of dat t alleen is? Regen: heb gisteren Sjaak in mijn moeders auto (zonder stoeltje) moeten laten hAlen, omdat ik helemaal vast stond, en door de regen vond ik zielig (toch minstens 20min fietsen)
@lima ik zou even afwachten hoe snel de voetjes groeien, misschien passen ze in het najaar nog. @dj momo ik zag het ook inderdaad op shopvip Hier regent het overigens weer, zometeen even regenlaarzen kopen voor rienke. Ik snap wel waarom ze ze niet aan wilde, ze zijn gewoon te klein ondanks dat het toch maat 23 is.
@debby mooie jas hoor! @wonderteam puk en muk lost het echt wel goed met je op daar ben ik echt van overtuigt! kniekousen....!!!!!????? vind die wintejurkjes kniekousen blote pootjes laarsjes onwijs gaaf! maaar als het koud is heeft ze geen blote pootjes en als ze blote pootjes heeft geen laarsen en kniekousen aan vind het dus wel onwijs gaaf! maar doen jullie die kniekousen ook over een legging of mailot aan?
dan zou ik ze nieuw in doos verkopen vind ze voor nu erg winters die koel4kids laarsjes vind ik nu wel kunnen