Ja, ik heb het bij kleine helden besteld!! maar nu nog de vraag hoe combineer ik het.... ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen.... grt serena15
mee eens ik geef alleen nog maar via pb volgende keer en dan alleen aan de actieve meeschrijfsters goed plan
Volgens mij is de shop-a-holic club wel besloten toch? Volgens mij moet Bloempje (toch?) dan toestemming geven om lid te worden. Dan zouden we de linkjes van de aanbiedingen daar kunnen plaatsen?
Ik ben het er ook mee-eens. Voor ons is het toch ook een soort sport geworden om goedkoop ergens aan te komen. Met z´n allen hebben we een heel netwerk, zou leuk zijn omdat te behouden. Ja, bloempje is beheerder toch?
Inderdaad, ik heb even gekeken en als je 'shop a holic topic' intypt krijg je inderdaad foto's van kleding wat hier gepost is. Maar geen foto's van kinderen. Dat wordt anders als je gaat googlen op het 'wat draagt mijn ... vandaag topic'. O.a. D. van Babydream zie ik verschijnen in een pietenpakje. Misschien dat het toch verstandig is om alleen maar in albums te posten...
Ja die bedoel ik, die kortingscodes geven we toch door in de club, misschien dat we daar ook dit soort dingen kunnen/moeten plaatsen. Of anders idd via PB
Je komt inderdaad geen kinderen tegen op 'shop a holic'. Het staat ook al meteen op de eerste pagina. Als er een besloten topic van gemaakt word blijven ze foto's zeker nog steeds zichtbaar op google?
Ja, dan moet het maar op die manier. De grote algemene websites kent Nederland wel,maar de aparte dingen, afspreken via besloten-gedeelte of PB.
Zojuist mijn muck bestelling binnen gekregen (hartjes jurkje en grijse stippen trui) Erg leuk! Denk dat ze het jurkje volgend jaar niet meer aankan( misschien als tuniek) Dus maar veel aantrekken tijdens onze vakantie
@serena: je snapt toch wel, hoop ik, dat wij het gevoel hebben dat als je alleen maar meeleest voor de code´s, wij nou niet het idee hebben dat je actief meedoet hier. Je pikt wel de leuke actie´s mee, dat is niet leuk he. Gelukkig ben je zo eerlijk om het toe te geven, maar misschien is er wel een meeprater die héél graag dat jurkje wilde en altijd leuk meekletst in meer of mindere mate...dat is dan niet leuk he.
nee het klopt hoe je het oppakt wij moeten gewoon niet meer open en bloot dit neerzetten op ons forum niet jouw fout dus