mmm vind m met slippertje denk ik leuker vind het effect beetje weg maar als ik zo een broek aan heb staat het elastiek ook altijd in mijn benen dus wat dat betreft klopt het wel
en met een riempje erin ook? vind de bovenkant wel anders heel mooi zitten vind alleen die broekjes zo pittig met die gesmokte rand met blote pootjes
gatverdarrie....balen dus maar breath in breath out.....tisbijnaweekend laat m niet vergallen door een auto
grrrr net weer 2 potten verf bijna 90 euro....... wat voor leuks had ik daar niet voor kunnen kopen... gaat altijd zo snel tijdens verbouwingen he!
@all tnx voor de reacties: Nou in 30 min dat ze hem aanhad heb ik wel 10 keer de broek van achter opgehesen, terwijl de tailleband gewoon strak om haar buikje zit hoor, dus ik betwijfel of een riem helpt, denk dat het model gewoon zo laag hoort aan de achterkant, maar ik hou daar dus niet zo van... Ik ga hem dan ook terugbrengen ookal vind ik het een gaaf broekje hoor, maar ik denk dat ik me er teveel aan ga ergeren en dan blijft ie uiteindelijk toch in de kast liggen....
@lynn;goeie keuze @mirell;Mijn ouders hebben ze, echt ideaal en super mooi! Je hebt ook van die dingen tegenwoordig in de bouwmarkt maar die kwaliteit is wel wat minder dan dat je de orginele laat plaatsen
Haha ik kijk ook babyboom! Hier een bengh jurkje gereserveerd in 110 roze skinny, die wil ik hebben. Moren bengh in de winkel en verwacht dat dit zo'n item is dat direct verkocht is. Fijner spul ook als knofjes..