Shop-a-holic-topic deel 11

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jingels o ja pointer zou terugkomen he...

maar die ontwerpster van barbara farber zou toch ook weer een meidencollectie gaan maken van het najaar?
    Vond het echt jammer dat die merken eruit gingen...

djmomo haha jouw jottum/bengh ;) Ik mag van mezelf ook altijd als ik iets echt leuk vind voor sam iets meer eraan uitgeven. Omdat ik voor emma sowieso meer shop.
    Je kan 10 spijkerbroeken hebben voor een jongen... maar het blijven spijkerbroeken... en voor een meid kan je wel 30 jurken hebben is toch anders. Daarom overweeg ik nu een beetje 2 z8 shirts te gaan kopen (nou niet nu, want ik heb shopstop ;)) voor de volle prijs...

2. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Ik denk dat dit voor de shopaholics ook de beste manier is :)
    Ik had alles bewaard maar echt bijna niks nog een keer gebruikt, waarschijnlijk ook door het leeftijdsverschil maar ik was er echt klaar mee..

3. tulip

tulip Niet meer actief

sjalleke, een jumpsuit ofzo met een leuke bolero??

4. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    DJ momo : gave polo, helemaal mijn ding ook!! Dus als Sjaak eruit gegroeid is hi hi..

Jingels : ben ook benieuwd naar de Pointer collectie, heb er wel het eea van en vind het altijd wel stijlvol.

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    of anders die jumpsuit die tesske plaatste?

7. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Tulip, voor mij een optie maar of smurf daar akkoord mee gaat?
    Heb een jeans jumpsuit met een kort broekje maar die heeft ze nog niet aangehad (ook nog geen weer geweest.... btw)
    Sta open voor leuke links :)

8. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Djmomo, erg leuk shirt! Kost wat, heb je ook wat ;)

Mama to be, klnkt goed, grijs met groen vind ik ook erg mooi. Bedenk me nu dat ik dat zelf nog nooit gedaan heb... *krijgt een ideetje*

Ik heb net mijn verlanglijstje geupdate en als ik me er aan hou ben ik 500 euro kwijt maar is incl tweede winterjas en derde paar laarsjes. Tja... Ik vind het nog wel veel eigenlijk :D Dus dan maar een Bengh jurkje minder misschien.

9. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Kleding bewaren voor een evt 2e. Ik zit ook weleens in dubio of ik zijn kleertjes allemaal moet bewaren. Als we bijv een tweede mogen krijgen en dat is een jongetje zal ik dan de kleertjes nog een keer aantrekken, ik denk nu van niet. Ik zal er dan denk ik snel op uitgekeken zijn en ook niet leuk. Ook niet voor evt foto's ofzo.. Zie je later op e foto's allemaal dezelfde kleertjes als zijn broer.

10. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @mirell: staat haar geweldig!
    @madeliefke : heerlijk ingeslagen, leuk!

Alle andere shopsels, ook leuk!

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Voor mensen zonder zolder ook :D

Nouja eerst maar weer eens zwanger zien te raken en dan zien we wel, 50% kans op weer een meisje;)

12. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Zelfs geen stoer spijkerrokje..
    Dat heeft ze met kerst onder dwang aangehad maar lukt nu echt niet meer.. Zo'n soort jumpsuit heb ik dus voor haar van Shoeby

13. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0

Je hebt gelijk Debby, ik voel het ook zo... Al die broeken. En ze slijten ook nog eens hier dus no way dat je er ooit iets voor terug krijgt. Moet
    maar es kijken naar leuke shirts. Ik vind jongens kleding gewoon niet zo leuk meestal. Wel ok hoor, maar ik wordt er niet echt warm of koud van als ik iets niet heb, en dat gevoel heb ik wel bij jurkjes.

14. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Grijs met groen is leuk!
    Hier B&L groen met grijs :D

15. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje wat kletsen jullie weer veel :D

@Ise: balen zeg van het vestje!! Die rode?

@madeliefke: ja heb vakantie!! Jij ook/ Maar ik heb nauwelijks tijd voor hier hoor, ben de hele dag an het fotograferen en instagrammen :D ben helemaal verslaafd en het mooie: het kost geen geld :D:D

16. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Sjalleke, en een korte jeans met een mooi colbertje? Bengh heeft ook van die glanzende colberts, vind ik voor een feestje wel leuk. Met een strikshirt...

17. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Als de 2e een jongetje was geweest, had ik alleen een paar pakjes maat 56 bewaard, ter vergelijk op de foto.

En later had ik ze wel matchend aangekleed op bijzondere dagen.
    Maar goed dat zal nooit gebeuren, want ik heb van iedere soort 1. Wat rest is Chaos-and-Order. Hier geen grote fan, dus even afwachten wat de wintercollectie brengt.

18. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    C&O komt ergens in augustus geloof ik. ben benieuwd!

19. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Van jongensmode vind ik tot nu toe z8, erboven uit springen, voor de rest weinig gezien.

Deel Deze Pagina