Hier net terug van de afscheids musical groep 8 van enzo Pfff nu hebben we er al weer twee op het voortgezet onderwijs
Super dat je meisje lost loopt, echt een mijlpaal. Lynn ik vind het broekje haar ook leuk staan, maar als je er nu al aan ergert zou ik hem idd terug sturen. Ik heb alleen even dit nieuwe deel teruggelezen dus sorry op wie ik niet reageer.. Teske leuk om weer wat van je te horen hoe gaat het met je meisje? en lekker geshopt!!
Of om te werken Echt een shit zomer tot nu toe! Zonde van alle zomerkleertjes die nog amper gedragen zijn..
Erg he?! Ik wordt er gewoon chagrijnig van! Gelukkig gaan we nog naar de zon, dan kan ze tenminste nog een keer iets dragen! Het regent zelfs te hard om RL te gaan shoppen!
Ja echt om depressief van te worden dit weer. Op deze momenten baal ik dat we onze vakantie al in mei hebben gehad We hebben wel besloten dat als het zulk weer blijft, we nog wel even een weekje naar de zon boeken. We gaan dan waarschijnlijk wel met de auto (daar heb ik eigenlijk een hekel aan), maar goed, dat moet dan maar!
Zo, alweer een nieuw deel... Ik kan hetamper bijhouden. Haak vanaf hier weer in.. Wat een butweeris het... Zo kom ik de 3 weken alleen met alle 4 de meiden zonder papa helemaal niet door... Kinderen zijn nu al strontvervelend. Gistermiddag werd het opeens droog, ben nog even naar putten geweestmetde twins. En natuurlijk nog wat geshopt hihi. Foto's volgend. Verder via mp nog de grijze roezeljurk van mimpi, die mirell ook had geloof ik. Leuk door te dragen met rood, en met haar rode laarsjes.
ik volg generatie 2010 ook maar heb de eerste aflevering gemist. Het komt ook steeds later in het jaar... Maar ik ga zo ff 2 afleveringen terugkijken! Is babyboom geen herhaling?
bedoel je die rolluiken? Mijn ouders hebben dat maar ik durf niet. Je bent dan opgesloten in je huis en bij brand moet je maar net bij de afstandsbediening kunnen of bij het knopje...
http://i1153.photobucket.com/albums/p501/spetter7/b53c2115.jpg Gaafrokjevan funky xs! Voor 15 euro kon ik deze niet laten hangen hihi. Leuk met rood shirtje en blauw vestje en blauwe legging voor de winter! Rode laarsjes eronder enklaar!
ach dat zegt iedereen elk jaar. Volgens mij kloppen de herinneringen van mensen niet zo goed... die denken dat het "vroeger" de hele zomer mooi weer was. Maar als je naar de statistieken kijkt dan is dat echt niet zo... Het is nog geen half juli. Er zullen vast nog wel 1 of 2 hittegolven aankomen zoals altijd.
http://i1153.photobucket.com/albums/p501/spetter7/38ddd9c6.jpg En het beebielove sterrenjurkje voor c. met groene legging van de h en m, die ik al voor het najaar had gekocht! Wilde dit jurkje al zolang, en met 50% in maat 92, dacht ik ach... Had eerder al de roze longsleeve gekocht, kan er mooi onder, en dan met groene legging eronder... Ook weer klaar. Ben echt helemaal into rood en groen!
Leuke dingen otm! Sterrenjurkje van Beebielove staat super! @debby, ja dat is wel waar wat je zegt over het weer. Maar, nu laat het wel heel lang op zich wachten. Vorig jaar hadden we ook echt een slechte zomer. Het is toen in april heel warm geweest en daarna amper meer. Net als nu af en toe een lekker dagje, maar geen langere periode met lekker weer. En dat weet ik nog, omdat we het grote zwembad vorig jaar in de zomervakantie niet op hebben kunnen zetten. De jaren daarvoor heeft hij er wel altijd kunnen staan...