@Zo: Wowww... ik had het je niet na kunnen doen mbt je reactie! Ik vind kobalt ook bij een 8 jarige wanneer het leuk gecombineerd is heel goed kunnen.
glimlachje, ja die kobalt laarsjes zijn dan inderdaad voor bij de setjes met kobalt erin. Ze heeft ook nog zwart en zilver. Maar ik ging ineens twijfelen...ze wordt ineens zo groot hihi
@sandraske, dat is idd een heel verschil @glimlachje, ja ze zat nog ietsjes onder de middenlijn nu. Lief van je zusje zeg! @zo79, wauw respect voor je reactie!! Ik vind persoonlijk kobalt nog prima bij een meisje van 8 kunnen. Mijn nichtje is ook 8 en vind die hippe kleurtjes juist geweldig. Huhm, ik heb toch maar besloten het mintgroene rokje van mim-pi te verkopen. Fay had hem vanmorgen aan ,maar na een half uurtje had ik toch zoiets van het is niet helemaal mijn kleur. Ik heb hem uit gedaan en apart gelegd en er de hele dag over nagedacht. Inmiddels net besloten hem toch te verkopen
Glimlachje sooooow, je hebt lekker geshopt! Ik vind de gele jurk ook niet zo maar de rest errug leuk! *twijfelt nu ook over de roze skinny* Mmv2m, verkeerde topic maar was een knofje zonder mouw die ze vandaag aan heeft. Wonderteam, fijn dat ze goed groeit nu! Herinnert me eraan, met 2 jaar is toch weer cb? Zullen we binnenkort wel moeten. Zo79, lief je reactie! Tja, ik ga dan gelijk bedenken wat ik met 500,- andere dingen kan doen. Nodig is het niet nl. Debby, ja, irri is het! Maar voor jezelf shoppen is wel leuk toch? Hier toch nog een broek geshopt voor Jo, van Blue Rebel, goede aanbieding en die heeft ie toch nodig. Zag al op meerdere plekken Bomba, als ik legging en shirt koop wat ik wil ben ik 80,- kwijt. Vind ik wel te duur. Ik hoop op de 25% bij jijwel binnenkort.
Oja, en dan vergeet ik trui van Jo nog. Die zal ook wel minstens 60,- zijn. Ik wou dat ik ook suiker - ooms/tantes/opa's/oma's had Lief van je zusje Glimlachje! Heeft zij nog geen kinderen?
@zo79: Ik denk juist dat ze met die leeftijd die hippe kleurtjes kunnen hebben. Ik heb hier vaak juist dat ik denk...maak ik haar niet groot door bepaalde stijlen.... @wonderteam... ik heb 2 schitterende zusjes, mijn dochtertje is echt hetoogappeltje. @Geke..., hier is ze vorige week verwend door Oma met n winterjas en 2 paar laarsjes, nu tante...het is wel lekker,maar goed zij zijn dan ook nog lekker vrijgezel; me zusjes, wonen bij papa en mama in en hebben beide een goede baan. ze kunnen het missen en doen het heel graag!
O, ik wist dat ik iemand vergeten was: sorry Debby! Als je zoveel bent afgevallen mag je af en toe best iets leuks voor jezelf kopen toch? Als alles te groot is voel je je ook niet lekker. Nu met je nieuwe kleren hopelijk weer wel!
@all, gelukkig ben weer een beetje gerustgesteld. waar je je al niet druk om kan maken Met kleding valt het wel mee, maar laarzen in een kleur vond ik weer anders. Voortaan maar gewoon afgaan op de mening van mijn dochter. Laatst vroegen haar vriendinnen al waarom ze zo vaak rokjes en jurkjes aanhad (haar vriendinnen dragen bijna alleen maar broeken), maar toen zei ze "gewoon, omdat ik dat het mooiste vind" Ze zei ook, ik hoef niet perse naar Coolcat hoor (= waar de meeste van haar vriendinnen kleding kopen), ik vind de kleren die wij samen uitkiezen veel mooier *blij toe* @wonderteam, soms heb je dat he, dat je een kledingstuk heel leuk vindt maar dat het als ze het aan hebben het toch net niet is. Gelukkig hebben we daar Mp voor @geke, Bomba loopt volgens mij nooit zo superhard, dus grote kans dat het shirtje wat je wilt in de sale bij een winkel vast nog wel ergens te krijgen is En nee, ik denk niet dat er een kind van de dames van het shop-a-holic topic kleding nodig heeft, hihi. Misschien de dingen die je echt graag wilt financieren uit Mp verkopen ofzo? En dan de rest in de sale. Scheelt toch weer. maar ik begrijp wat je bedoelt hoor! @glimlachje, leuk hoor, dat je zusjes dat doen! Hier kopen de tantes onderhand geen kleding meer omdat de dames al veel te veel hebben. In plaats daarvan krijgen ze speelgoed *net of ze dat nog niet genoeg hebben*
@glimlachje zo das lief van je zusje! @zo79 goed gedaan die reaktie! ik vind kobalt laarsjes zeker nog wel kunnen op die leeftijd ff een vraagje vinden jullie jurkje te lang? ik twijfel een beetje of ik hem wel of niet in de koffer stop
zo, nou fijn toch dat je meisje het zo waardeert wat jullie samen uitzoeken? Ik hoop dat het hier ook zo mag gaan.
Ik durf niet meer te reageren na Zo Zag erg leuke Bengh aankopen voorbij komen, vooral het gele rokje Hier een groene Hema legging besteld en nog een basic rood vestje (zei gisteren iets over nog niet voor de herfst willen shoppen ) Zal het weer maar de schuld geven dan...
@Zo79....ooooh wat hoop ik dat mijn meid tegen de tijd dat ze 8 is ook zegt dat de kleertjes die we samen uitkiezen het mooiste zijn..... Ik krijg hier vaak naarme hoofd geslingerd door ze dat ze niet weten wat ze moeten kopen,kleine komt om in de speelgoed en kleding ofcourse,ze weten dat het geld wat ze zouden geven toch wel aan kleertjes of speelgoed besteed wordt,dus vinden ze het op zijn tijd(als ik weer wat vraag op te halen , zij wonen in een grote stad, ik in een gehucht met maar weinig fatsoenlijke winkels) om het te betalen dan wanneer ze het aanheeft kunnen zeggen ja dat heeft tante gekocht...,Wat ze ook veel doen is haar meenemen,dan een dagje efteling,dan plopsa land enz....de kleine blij en zij hebben weer iets kunnen "doen/geven" .
Dames.... ik weet dat veel m niet mooi vinden...maar hoe zouden jullie het gele Bengh jurkje combineren....,
Dames die op zoek zijn of gaan naar effen maillots: Bij Jola van Persival 2,95 in: Rood, mosterdgeel groen Zwart Grijs D.blauw Fuchsia Roze \ Bruin...was ik vergeten
@sandraske, het jurkje is ietsje te lang, maar niet veel hoor. Ik zou 'm gewoon in de koffer gooien. Of misschien eerst even wassen? Wil ook nog wel eens schelen