Leuk weer OTM! Het weer is inderdaad al een paar jaar gek: een mooie periode begin van het jaar, dan veel regen afgewisseld door een enkel mooi dagje, en dan nog een hittegolf ergens in september... Weet echt niet wat ik moet gaan doen vandaag, had er graag even opuit gegaan!
@otm leuke dingen! @zomer ach wij werken het grootste deel dus is niet zo heel erg Als het met rienke's verjaardag in september maar mooi is, vorig jaar binnen gevierd en dat was echt slecht voor de oren met al die kids. Ik ben nog steeds aan het twijfelen over de rode Koel laarsjes, ze zijn er nog bij omoda in 24. ZAg om fb dat amazingkids Bengh binnen heeft..
Zo deel 11 alweer....jullie hebben dan wel heel veel gekletst! Hier vanavond of morgen op pad voor ballerina's. Verder rustig in shopland. Wel al een aantal verlanglijstjes gemaakt van een aantal merken. Ik merk dat ik door verlanglijstjes te maken op een gegeven moment heel selectief kan kopen. Ik delete dan ook in de tussentijd dingen omdat ik ze ineens niet meer zo mooi vindt of in RL heb gezien en tegen vond vallen.
glimlachje fijn dat het rustig is in shopland! Ik ben ook bezig met verlanglijstjes maken en mag tot 5 oktober (na mijn vakantie) strepen en bijvoegen en dan gaan ik dan een deel bestellen
amazing kids al gevonden zie ik! @glimlachje werkt goed dus een verlanglijstje. Ik denk dat ik ook eens verlanglijstjes ga maken
Ik heb gisteravond bij kixx een verlanglijstje gemaakt. Zij verkopen merken waar ik wel wat van wil hebben. Wacht nu nog op Bengh en Z8 om mn lijstje compleet te maken!
haha ik heb nog niet zo een groot lijstje hoor... wat er nu op staat: -mim pi hartjesrok -colbertje -lofff jurk z8 shirts voor sam En verder rompers, maillots en sokken. En nog een paar schoenen voor sam. saaaaai he
zeg wanneer gaan jullie het wintergoed op marktplaats zetten? Half augustus ongeveer? Ik heb echt best wel veel nog wat weg kan.
Ik heb al een groot deel verkocht, twee winterjassen en 6 setjes/jurkjes, in een week tijd.. (heb het vorig weekend erop gezet)
@Debby...hier ook het streven om in oktober te kopen. Ben benieuwd. Heb al best afkick verschijnselen Hier al wat wintergoed op MP maar loopt niet echt....wacht het maar af. @Sandraske: lijstje werkt voor mij in ieder geval wel lekker, overzichtelijk (ben sowieso van de lijstje hoor) Ik moet zeggen dat ik al best wel wat heb staan op lijstje..maar verwacht al dat ik veel kan gaan strepen als ik t in RL gezien heb. Heb o.a. Jottum Burberry Mim Pi Bengh Waarschijnlijk komt hier nog Br@nd bij, misschien billy en lilly verder verwacht ik niet dat er nog veel bij komt.
Ik heb nog helemaal geen lijstje Ik heb nog niks gezien wat ik wil hebben. En vorig jaar had ik nu echt allang iets van de nieuwe collectie gekocht. Nee ik doe het al veel beter tegenwoordig
@Lynn.. verstandig..verstandig... hier wel lijstje en heb echt al dingen afgestreept die ik bij nader inzien toch niet zo leuk vind
@debby, wil je mij even laten weten als je dingen weg wil doen? De casual dingen, ik hebevt wel interesse!
Ik hebal wel behoorlijk wat liggenvoor de winter, maarallemaal outlet of doordraag zomerspul. Heb gisteren in de winkel de neiuwe brochure vanmimpi gezien, echt super gaaf! Maar inde sale nog goed te krijgen dus ik ga me proberen te beheersen haha.