Goedemorgen @geke, ja idd met 2 jaar nieuwe controle @glimlachje, superlief zulke zusjes!! Hier gelukkig ook gezegend met ene lieve zus die echt heel veel voor de kids doet /koopt/meeneemt Ik denk ook dat gele jurkje met paars combineren! Kiezeltje rokje is wauw zeg! @zo79, oh wat ontzettend schattig van je dochter zeg!!!! @sandraske, ik vind het jrukje wel kunnen. whaha 15 augustus zou mooi zijn, dan ben ik nog net niet weg @babydream, nee is niet hetzelfde rokje. Waar ik zolang op heb gewacht ,is voor de winter @slc, veel sterkte met alles! @babydream, heel leuk rokje! @shannen, geweldig setje zeg!! Veel beterschap voor je dochter. @diddl, oh jakkes Fay was ook altijd zolang wakker na de nachtfles Fay is helemaal goedgekeurd Leuk je weer even te zien. Gaat alles goed met je dames? @mirell, helblauw lijkt mij erg gaaf!! En even iets niet shop achtig Ik had jullie een tijdje geleden toch verteld over de problematiek rondom Mason? Wij hebben inmiddels al een aantal weken een ambulant begeleider ,die zowel hier meekijkt als op school. Zij is het niet eens met de conclusie die IVH destijds stelde ( regulatiestoornis/MCDD) en ziet toch hele andere dingen en heeft er een heel andere kijk op. Zij sluit hoogbegaafdheid niet uit. Vanmiddag om 13.30 krijgt Mason een intelligentietest.
@wonderteam: waar denkt ze aan, Asperger anders misschien? Het kan hoor dat de diagnose later veranderd/bijgesteld kan/moet worden hoor. Fijn dat jullie een ambulant begeleider hebben!
Ik vind het heel moeilijk om te zeggen. Ik zie echt wel autistische trekjes voor mijn gevoel, maar dat vind de ambulant begeleider niet en mijn man niet. Zij ziet dat MAson wel heel veel moeite heeft met externe prikkels, maar zag toch een aantal andere dingen herhaaldelijk terugkomen. (die evt passen bij hoogbegaafdheid) DIt was voor haar reden om de test aan te vragen.
@LYnn, ja ze is ook echt een supermens! Asperger is ook bij mij door mijn hoofd geschoten. Vooralsnog denkt zei daar niet aan zegt ze. Maar ze begrijpt mijn gevoel dat ik het denk wel ,maar zij zegt het gedrag op een andere manier te intepreteren. Snap je hem nog?
@shannen leuk setje van kiezeltje! @otm dat setje van beebielove is echt leuk @tulip haha jouw richting zitten toch ook wel leuke winkels? Etten-leur zit ik ook een leuke winkel (weet niet of je daar in de buurt woont) @lynn en mmv2m zou leuk zijn als jullie meiden uitgekozen worden @babydream beebielove gaat vanaf de voorjaarscollectie tot 104 en nee het is nog geen sale haha @mirell helblauw gave kleur! @wonderteam succes vanmiddag!
thnx iedereen @mirell, ja idd zo dachten wij ook @tullip, ja dat heb je goed dat vinden wij zelf ook. Wat er uitkomt maakt ons niks uit als Mason maar de juiste hulp krijgt. @z8 sale Cool maandaochtend voor werktijd lig ik voor de laptop haha
@wonderteam, spannend! Hoop idd dat ze Mason zo goed mogelijk kunnen begeleiden. Hoe gaat het verder met hem? Nog steeds naar z'n zin op school (nou ja, nu even 6 weken niet natuurlijk ) @z8, o mooi, kan ik hopelijk nog even wat doordraagdingetjes scoren!