dat is zo lastig, met Rienke ook vaak last van, het wordt wat minder omdat ze nu in de breedte ook wat groeit..
Zo79, leuke dingen had je weer gekocht, wel veel donkere blazertjes dan of niet? en je zit ook goed in de basics weer! Miekje, erg leuke combi's streepmaillots zijn het helemaal ) die van h&m zien er ook goed uit, en ter stal enzo hebben ze ook wel straks. Beebielove jurkje met stippen vind ik ook erg leuk! Otm, haha, jou geloven we ook niet meer bij een shopstop Maar leuke dingen heb je hoor! Zelfs nieuwe collectie!! Dat mimpi jurkje is niet mijn smaak maargoed Ik heb nog weer even gekeken bij bengh en kiezeltje nieuwe collectie. Maar heb niks gekocht. En de broek van Jo die ik had gereserveerd ook niet genomen dus ik ben nog clean Wel jasje bij Hema kunnen ruilen voor een 86/92 zit goed, niet veel ruimte over maar goed, dan kan ze hem straks aan met bengh jurkjes. Kiezeltje ga ik wel een jurkje van bestellen. Maar dan bij jijwel na de vakantie. Bengh skinny's leken lang! Ik keek naar 98/104 maar is zeker langer dan het strikjes jurkje van Bengh. miekje, heb jij hem al gepast? Die met die paars/roze bovenkant bedoel ik dan. En de Bengh vestjes vind ik toch niet zo, zitten veel glitters in.
OTM, leuke dingen weer!! miekje, wat een gave combi's allemaal. Is echt wel allemaal mijn smaak, de combi met het gele vestje is mn favoriet. mirell, leuke combi zo hoor met die blazer en dat roze rokje, simpel kan toch ook superleuk zijn?? serena, wat een apart modelletje dat truitje, wel heel leuk! loesjuh, oooo leuk dat beebielove, elke keer als ik het zie baal ik ervan dat ik het niet kende toen M. die maat had sandraske, wat leuk zo'n fotoreportage!! ise, haha tegoed is altijd mooi Ik ga zo eens op de pagina van B&L kijken voor D. en Puck. Wij zijn net lekker uit eten geweest, mijn man is vandaag 30 geworden en het hartje gehoord bij de vk. Het gaat nu echt helemaal goedkomen....met mn buik weet ik niet of het wel goed komt, amai die was bij M. toch een stuk kleiner, heb weer een nieuwe in het album gezet
Jullie raden nooit wat er hier vandaag bezorgd werd @zo;wat een leuke dingev heb je!dat van scouph is ook echt niet duur zeg! @debby;ooh ik zag ook rode shoesme met bloemen vind ik ook wel onwijs leuk!gave jas zeg voor Emma, zo 1 had ik bij jou niet verwacht @natja;Jemig dat is wel erg vroeg moeder worden, wat lief dat je zo helpt! @mirell;\leuk ondergoed lekker vrolijk!Die combi die ze zelf heeft uitgezocht is ook heel leuk! @spiffy;Welkom jij hebt ook leuke dingen te shoppen voor 3! @mmv2m;Leuk, veel plezier in cp!ooh die streepmaillot is ook leuk zeg! @sandraske;Ach beterschap met je meisje, zielig dat ze zich zo rot voelt!Wat leuk voor die fotoshoot!Wel spammen dan he @OTM;hihi wat een geweldige dingen heb je gekocht, wat zei manlief? @miekje;Wat een gave combis!!Super leuk, ben er helemaal weg van!Waar zijn die gestreepte leggins/maillots van?aaah Le big ik ga opzoek @wonderteam;Wat fijn dat de test zo goed ging, spannend wachten op de uitslag! @serena;Leuk blousje van Kiezeltje @loesjuh;leuk die jurkjes van Beebielove en ach nu hebben ze iig de goeie maat nog @tulip;Gefelicteerd met je man!En wat fijn dat het weer goed was bij de vk , geniet lekker verder!
@ Miekje super leuke dingen! @ OTM moet wel lachen hoor elke keer zie ik weer iets voorbijkomen terwijl je zou minderen hi hi.. @ Lousjuh leuk weer! @ Serena Leuk blousje! Deze schoenen vandaag in Breda gekocht, ik wilde eigenlijk rode maar je had niet veel keus meer, ik heb er ook 10 euro meer voor betaald.. altijd duurder in stenen winkels valt me op. SHOESME SNEAKER (blauw/oranje). | webshop schoenen Z079 gaaf die blazertjes!
Tulip, gefeliciteerd! En fijn dat jullie het hartje hebben gehoord! Ik heb net het geruite kiezeltje rokje besteld bij hummbee.. voor de liefhebbers: hij is er nu nog in alle maten! Code s10 werkt nog.
Ja dat hebben we hier op zich ook wel. Al heeft T naar verhouding een langer bovenlijf dan benen denk ik. Rokjes een maat kleiner past nog wel zonder dat het extreem kort wordt. Koop nu maar vaak smalvallende rokjes en broeken, dat scheelt alweer een stuk!
@tulip...Wat fijn dat alles goed gaat!!! @miekje...leuke combi's allemaal.. @loesje...dat stippenjurkje erg leuk!! @sandraske...Wat leuk dat je dochter gevraagd is voor een reportage. @mirell...Dat heeft ze leuk uitgezocht...goede smaak! Heeft ze vast van dr moeder. @otm..ook leuke shopsels @ikkie...leuke schoenen. Hier even een foto van mijn laatste shopsels. Een vest van tumble and dry voor K. En voor L een paar shirtjes. En van mp een Bengh spijkerrokje en een Bengh jurkje. En ik denk dat ik morgen voor K bij de H&M nog 2 broeken shop. En ik denk dat ik ook nog wel wat van Kiezeltje koop. Was vandaag even in de winkel waar ze dat verkopen en het zag er leuk uit!
lima, zo ook goed bezig met shoppen ikkie, o grote shoesme fan hier!! * ga ook even voor het geruite rokje kijken*
@diddl, o dan is ze idd kleiner dan ik dacht, ik zat dan helemaal verkeerd, sorry Misschien zit ze bijna tegen een groeispurtje aan? @geke, ja ze heeft dan een zwart en een donkergrijs blazertje, maar die ga ik allebei combineren met felle kleuren eronder (fuchsia, kobalt, groen enzo), dus dan is het toch weer heel anders. Blazertjes staan haar erg leuk dus ik sluit niet uit dat er nog meer kleuren komen @tulip, gefeliciteerd met je man! En wat fijn dat jullie het hartje hebben kunnen horen, super! @ikkie124, stoere schoentjes! @babydream, vertel vertel, wat werd er bezorgd?? @lima84, leuke shopsels!
heeft iemand hier een Jonge gezinnen pas? Ik zag dat je bij House of Shoes 15% korting kreeg, is dat ook met een code? Als iemand hem heeft en mij eventueel de code zou willen PB'en? Zou ik erg blij mee zijn..
@lima;Leuke dingen gekocht dat jurkje vind ik erg leuk! Zo;Weet je nog die laarzen die ik besteld had, niet leverbaar waren en Lynn die later had besteld wel kreeg??Wel ik kreeg ze vandaag toch nog wel...vreeeeeemmddd TopShoe.nl | Schoenen met een gezicht