Shop-a-holic-topic deel 11

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha natja ouwe taart ;) nee joh je was gewoon jong toen de jongens geboren werden ;)
    hmmm slikken... denk niet dat ik het bij slikken zou kunnen laten hoor... denk dat dan de tranen over mijn wangen stromen...

Wel grappig... Enzo gaat van school af en over een jaartje mag Isabella er al weer op ;)

2. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Aaaah lief
    Een echt meisjes meisje:)

3. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik was idd jong, bij de eerste was ik nog net twee weken 19....
    Ja, Mika zit nu even een jaartje "alleen" op de basisschool en dan komt isabella het team versterken:D
    Ze zijn voorlopig nog niet van ons af:p

4. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    @Babydream en Sandraske: Ik heb de blauwe Hema-rokjes gevonden hoor! Bedankt voor het meezoeken!
    @Madeliefke: Vanmorgen ook nog even bij de Zeeman binnengelopen en daar waren ze net het nieuwe ondergoed aan het uitpakken; ook nog maar 2 setjes meegenomen.
    @OTM: Leuk rokje zag ik voorbijkomen!

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Laat maar weten als je er eentje maat 98 over hebt ;)

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Lekker jonge moeder ;)

Hoe oud is je oudste dan?

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Thnx dames voor de leuke reacties over mijn bril :)

Hebben degene die ook bij limango mim-pi hebben besteld inmiddels al meer nieuws? Het zou toch absoluut aan het einde van deze week komen? Bij mijn status staat nog steeds ,spullen van fabrikant naar Limango. Ik baal hier wel een beetje van.

@weer, echt vreselijk. Wij gaan 17 aug in eigen land op vakantie. Hopelijk dan beter :D
    @winterspul, ik ga vanmiddag eens wat de bakken van zolder halen en kijken wat er wellicht nog past en wat op marktplaats kan.
    @tullip, dat klopt idd ,mijn ogen zijn bij de zwangerschap van Mason flink achteruit gegaan.
    @zo79, gelukkig dat de retour nu toch verwerkt is!!
    @madeliefke, oh nou zeker als je het helemaal gevolgd heb is het erg mooi om te zien!
    @mirell, oef ja verf is echt flink duur hé :(
    @natja, wow al 2 kinderen naar het voorgezet onderwijs. Dat is wel even slikken dan zeg!
    @otm, wat ontzettend leuk dat Funk xs rokje.
    @glimlachje, leuk dat je er weer bent :)
    @sweetbel, leuk dat rokje van beebielove!
    @debby, klinkt leuk zo'n kledingfeestje :)

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @wonderteam nee ik heb ook nog niets gehoord, baal er ook wel van! Echt slecht! Shopvip heb ik drie weken later besteld en was van de week al binnen (geen mimpi)

9. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Ik heb vandaag ook nog 2 setjes bijgehaald. Echt geen geld en materiaal voelt top. Ondergoed kun je nooit genoeg hebben :). Heb gisteren alle rompers weggegooid.

10. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb bengh roze jurk! Tjee wat liep het storm

11. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Miekje, welk jurkje heb je? De twiggy?

12. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    Heb jij ze ook al uitgewassen? Ik ben altijd wel benieuwd hoe het na het wassen nog voelt, maar zo nieuw voelt het goed en lekker goedkoop inderdaad. Onderbroekjes die ik niet meer helemaal schoon krijg, verdwijnen hier ook meteen onder het grijze deksel ;) En de rompers heb ik net ook maar even achterin de kast gelegd, want ik hoop dat we het toch voor elkaar krijgen om de kleine dame ook zindelijk te krijgen!

13. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ja! De skinny

14. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @madeliefke en mmv2m, ik heb vorige week toevallig ook datzelfde ondergoedvan de zeeman gehaald haha. Ik heb het inmiddels gewassen en is nog heel mooi! Had voor 20 euro, 2 boxershortjes met 2 hemden, setje van 5 onderbroekjes met 3 hemden, en 2 setjes van 2 onderbroeken met 1 hemd per setje! Helemaal blij mee.

Hier nog steeds wanhopige pogingen om J. Zindelij kte krijgen. Die is nu al 3 jaar en 4 maanden... En plast al sinds vorige jaar november op de wc (wanneer mevrouw het uitkomt). Maar het poepen is hier echt een probleem. Ze zegt het niet eens als ze gepoept heeft in haar luier. Trek ik haar een onderbroekje aan, plast ze de hele dag netjes op de wc, maar poept ze vervolgens ook gewoon van dr af grrrrrr. Nou ik heb echt geen zin om elke keer de poep uit de onderbroek te moeten vissen. Dus zolang ze dat doet..... Hier geen ondergoed. En ik heb echt geen vut om de hele dag achter dr aan te lopen, heb er immers nog 3.. Hoe doen jullie dit? Of poepen jullie kinderen gewoon helemaal niet haha?

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Sandraske, haha, lief van je!
    Ik heb nu een oranje knofje in mn mandje, die vind ik zooo gaaf. Nog even verder kijken...

16. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    Ik heb nu setjes van 1 hemd en 1 onderbroek, lekkere stretchkwaliteit.
    Y. poept eigenlijk altijd 1 keer per dag en geeft het nu ook al goed aan. Vanmiddag kwam ze ook aanrennen, toen kwam-ie er al bijna uit, maar gauw het potje eronder en daar kwam-ie netjes in :p Maar moet eerlijk zeggen dat ik er wel veel mee bezig ben. Ik blijf bewust zoveel mogelijk thuis nu, omdat het verwarrend voor haar is wanneer ze weer een luier aan heeft (heb ik gisteren gemerkt, toen begon ze gewoon te huilen omdat ze voelde dat ze in haar luier plaste). Bij J. was het poepen ook moeilijker, maar ik heb haar beloond met stickers: op de wc poepen was een sticker en bij 3 stickers gingen we samen een kadootje uitkiezen (bij de Action ofzo). Daar was ze heel gemotiveerd voor, dus probeerde ze het moment goed aan te voelen, was soms nog wel moeilijk, maar uiteindelijk toch gelukt en toen was ze zelf ook trots. Daarna naar 5 stickers en vervolgens naar 10 en toen kreeg ze de Waterplay-baan en dat was de afsluiting :D

17. tulip

tulip Niet meer actief

Miekje, goed dat je geresveerd had dan?

Sandraske, leuk dat bengh, maar sjezus wat een prijzen he?

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sweetbel kwam de site toevallig tegen

@tulip inderdaad die prijzen! Ik heb nog niets gezien waar ik de volle prijs voor wil betalen..

19. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ontzettendtrotse mama ik zag aan amy-lynn haar gedrag als ze ging poepen
    ze ging in hoekje staan
    dan nam ik haar snel mee naar de wc en zette ik haar daarop
    ze droeg geen luier meer

ik moet wel zeggen dat Amy-lynn altijd een zeer vaste ontlasting heeft(echt een drolletje)
    dus het was niet zo dat ze zich helemaal onder poepte

Deel Deze Pagina