bengh jurkje in combi met een hema legging dit is jurkje voor de winter he! dus niet at ze draagt vandaag hema legging 4,95
Welke maten waren er dan nog en welke kleuren? 11 euro is niet duur namelijk. Als ze nog kobalt blauw hadden in 140-146 dan houd ik me aanbevolen
@diddl, leuke dingen geshopt. Ga morgen ook weer eens even kijken denk ik. Of misschien rijd ik wel even naar O-B @mirell, leuk zo dat jurkje! @lob, leuk setje van Kiezeltje
Ik wilde ook even mijn blazertje van Bakkaboe laten zien! (en 2 maillots, denk dat ik alle kleuren ga halen, zo goedkoop )
Ja, hij is nooit een van de grootste geweest Hij is geboren na een zwangerschap van 29 weken en ik denk dat ie die achterstand qua groei gewoon nooit meer inhaald
Legging Uni geel - Shoeby - Leggings en maillots - Kleding t/m maat 122 - Meisjes - Shoeby Kniesok Stars zwart - Shoeby - Leggings en maillots - Kleding t/m maat 122 - Meisjes - Shoeby Net gekocht bij shoeby, denk voor bij een spijkerrokje, maar dat zie ik nog wel Mim-pi lookalike blauw gestreept persival jasje besteld, maar ik weet nog niet of ik hem neem