@ Diddle; Bedankt voor je reactie. Ik heb op de bestelknop gedrukt! Jij hebt ook leuk geshopt. @ Mirell; Superleuke combi! Deze kleur staat haar heel mooi. @ Blondi; Lief jasje. Ik zal een foto showen als mijn aankopen binnenzijn. (Krijgen jullie ook een beetje een idee welke kinderen er achter de meelezers schuil gaan.)
@diddle leuk zeg, dat hing er maandag nog niet trouwens toen was ik eventjes daar! @miekje als je nini vi kunt gaan bestelllen/pre orderen wil je me dan een seintje geven? ik weet niet waar ik dan kan gaan bestellen maar het ging hard toch de vorige keer!
24 Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.kidsmarktplaats.nl/foto/7/b/3/136592_f_7b38343fa926871ab91ab3360d619c46.jpg
@diddlmouse wat heb je een leuke aankopen gedaan! @mmv2m 3 paar laarzen is vast wel voldoende van het winter . Toch vind ik dat er nog wel blauwe bij kunnen hihi @mirell leuke legging zeg van de Hema @blondi leuke blazer, en wat kosten de maillots als ik vragen mag ? @natja ook al zo leuk geshopt. # vandaag via marktplaats nog een z8 jurkje gekocht volgens mij vorige winter collectie. Zal hem showen wanneer ik hem binnen heb.
Ik heb net bij de Shoeby voor mezelf geshopt, hadden nu 50% korting Heb een jurk, 2 shirtjes, een blousje en 3 riempjes voor 65 euro, valt mee toch! O.a. dit: Top Leah felroze - Zoï - Bovenkleding - Dames - SALE - Shoeby Riem Zoi roze - Zoï - Accessoires & schoenen - Dames - SALE - Shoeby Blouse Knoop wit - Eksept - Blouses en tunieken - Kleding - Dames - Shoeby (ziet er zo heel raar uit, maar valt gewoon over mijn broek heen, had hem al in het koraal ) Top Ocean wit - Eksept - T-shirts en tops - Kleding - Dames - Shoeby En voor de kleine meid even geshopt bij de Benneton. Daar was ook alles 50% korting en de jassen 70%. Heb een bodywarmer gekocht en een jas voor volgend voorjaar
Zooo, ik kom terug van 2 weekjes vakantie en heb 220 pagina's gemist!!! :O Dat kan ik nooit allemaal bijlezen!!!! Maar in elk geval, we hebben genoten, weekje Franse Champagne en weekje bij Cochem aan de Moezel. Goed weer gehad! En disney niet te vergeten! Zal even snel wat foto's zetten:
Er waren geweldige outlets (in Troyes) echt supergroot, daar heb ik even ingeslagen oa desigual jurkje voor mezelf en een Tommy trui voor K en Petit Bateau rompers voor E
Hoi ik Debby en ik Ben verslaafd aan kinderkleding. Het is 9 dagen sinds ik voor het laatst geshopt heb Pfoe meiden ik heb last van afkickverschijnselen... Is echt niet goed hoor... Anyway vandaag voor 125 euro verkocht. Gaat lekker... Kan dus los op de z8 sale en misschien toch nog die schoentjes voor Sam.... Oja voor wie nog zilveren laarsjes Zoekt in welke maat dan ook. In was vandaag bij de Bristol (of all places) en ze hadden echt hele leuke zilveren laarsjes voor maar 40 euro. Zag er echt leuk uit!