Hoi kletsers! Zo, nog even bij bataviastad geweest, bij vingino weer twee jeans (steve dark en verano). Ondergoed ging pas vanaf 98/104, wel meegenomen, eens zien oe het valt. Anders op de groei. Ohja en allstars in jeans kleur, voor 20 euro!
we gaan pas de 30ste weg hoor, dus de week na volgende week pas... @mirell; is dat ook een webwinkel waar ze br@nd binnen kregen?
Dames ik kan niet aller teruglezen maar lees het een en ander over blazertjes. Ik ben op zoek naar een blazer maat 92/98 liefst rood of een andere leuke kleur. Dus wie helpt me even met wat er te koop is? Wie heeft er laatst ergens een blazer gekocht? Wil je je foto nog een keer showen? (sommige foto's zijn alweer weg) Mag ook pb. Enne, is er al een herfstcollectie bekend van Persival en Jola? Wie heeft daar foto's van?? Thanks!
Allemaal bedankt voor de leuke reacties op mijn laarzen-foto! Persoonlijk vind ik dat geel en/of blauw er ook nog wel bij kan, maar voorlopig vind ik 3 paar wel genoeg. Wellicht voor de sale @Mariomama: Welkom terug in ons (natte en kille) kikkerlandje! Leuke foto's; jullie hebben het wel naar de zin gehad zo te zien! Ik heb vorige week een rode blazer gekocht bij de Jola van Persival! @Mirell: Ik heb de laarsjes inderdaad ook zo op een rijtje op d'r kamer staan, want ik vind het gewoon al leuk om zo naar te kijken Hema-legging vind ik erg leuk, dus daar ga ik ook nog even naar op zoek. @Debby: Goed hoor, 9 dagen niet shoppen! @Sandraske: Heerlijk, vakantie! @Lynn: Jullie vakantie klinkt ook lekker! En ze geven beter weer op, dus dat komt vast goed! @Miekje: Feestze! @DJMomo: Ook weer lekker geshopt zo te lezen!
@ Mirell, thx dan moet 116/122 ook goed zijn voor Lisa want hun zijn ong. even groot en slank. Super zo dat bengh jurkje met hema legging. @ Blondi, dat is ook een leuk blazertje! Ik vind het toch niet eerlijk, hier zijn de bakkaboe malliots 4,95 @ mariomama, welkom terug!! Klinkt goed en leuke fotos! @ Debby, whaha Maar ach, wel herkenbaar voor vele hier denk ik. @ Sandraske, fijne vakantie! @ Lynn, ook lekker een weekje weg, leuk leuk!! @ Miekje, veel plezier!! @ Mariomama, ik heb vandaag een paar nieuwe dingen van Persival gekocht, veel was er nog niet binnen. (zie pagina 158)
tnx meiden! @mm2vm ik heb ook al drie paar laarzen voor D. en ik vind dat donker en kobalt blauw er ook nog bij moeten (heb nu rood, zilver en beige/bruin)
Oh ja, da's ook nog wel een leuk kleurtje! Ik krijg trouwens geen Emma's in maat 23 meer gevonden, dus denk dat ik toch maar de andere schoentjes houd.
Kobaltblauw wil ik nog graag voor J. Die heeft nu alleen nog maar rode en zilveren, dus daar hoort eigenlijk nog wel een paar bij om het weer in evenwicht te krijgen
ik heb een sterrenrokje en een rode blazer van de najaarscollectie persival en blazer donkerblauw van bakkaboe
Ik zoek een rode! Wil je voor mij kijken? Maar 92/98 of als ze heel klein vallen een maatje groter....
ik vond het rokje er op de foto's wel leuk uitzien met die sterren, maar in het echt viel het tegen vond ik. Het was alleen dat tule spul, had gedacht dat er ook nog 'gewone' stof in zou zitten.
ik heb toch wat geshopt... ging een rolschaatshelm kopen bij scapino. Daar is nu 2e artikel voor 1 euro. En als je lid wordt van de nieuwsbrief krijg je 5 euro korting. Dus deze schoenen voor Sam voor 7 euro: Jongens schoenen ik wil eerst zien of het was is hoor. Ik heb afhalen in de winkel gekozen. Is het niks laat ik ze staan.
tulip ja vind ook, maar bij scapino wil ik eerst in het echt zien en ik wil ook voelen. Desnoods voor reserve ofzo... en ik dacht voor 7 euro....