Ja is een mooie legging! Ik vind het alleen een beetje vreemd dat er zo'n touwtje doorheen zit met knoopje bovenin. Dan lijkt het weer net een broekje. Blazer was er ook in lichtgrijs en donkerblauw. Legging in heeeel veel kleuren.
pfff wat een verschil in prijzen met de bakkaboe maillots. Ik ben hier vanmorgen geweest en hier waren ze 4.50 per stuk. @sandraske, hele fijne vakantoe toegewenst! leuk dat sterrenrokje! @xmelisx, lekker geshopt! @zo79, heel gaaf die setjes! @mirell, schattige foto @diadeem, fijn zo'n geslaagde vakantie. Wel heftig zo'n aanrijding. @blondi, schattig blazertje! Hier hadden ze niet die blauwe kleur maillot. Alleen echt donkerblauw Waar heb jij zeg gehaald die maillots enzo?
De blauwe die ik heb is ook best donker hoor. Heb even een foto voor je gemaakt met de blauwe en zwart. Is het verschil misschien duidelijker. Ik heb het allemaal bij de Jola gekocht.
Ja mijn blauwe is bijna net zo blauw als zwart. Oja Jola zit hier niet echt in de buurt. Nouja ach ik moet het hier maar mee doen haha Ik heb igg een paar mooie effen kleurtjes, straks wordt het weer lastig zoeken haha.
Blondi, oh dat is dan wel jammer, maar als ze mooi aangesloten zitten, valt het broekjeseffect wel mee denk ik. Ik zal eens kijken waar er een Jola zit,.. In NH niet geloof ik.
Sengers? Die hebben wij hier ook en daar verkopen ze het ook.. vaak goedkoper nog dan Jola. Wonderteam, ik wil hem best voor je halen als je interesse hebt. Weet alleen niet of het door de brievenbus past.
@ Sweetbel, thx Het is idd wel lastig ze altijd te combineren maar vind het wel ene leuke uitdaging Ik sla alleen wel eens leuke kleertjes over gewoon omdat ik niet weet hoe het leuk te combineren met de ander. En sale shoppen is ook bijna niet te doen voor mij op deze manier. @ Blondi, bij vd ven idd. Die blazer is ook leuk zeg van bakkaboe.
zo lekker geshopt vandaag voor diddl en mariomama haha. Niet alles gelukt maarja beter iets dan niets zeg ik maar.. Er is al zoveel weg van Persival en er was ook een hoop nog niet binnen (leggins maillots). Zo ff rienke in bad doen die zit van boven tot onder onder de stift, ze wilde een tattoo denk ik RIenke gaat vanavond bbqen bij opa en oma met aantal ooms en tantes van mij en wij gaan met mijn zus en man uiteten, tweede week op rij..
Inderdaad hier ook minder goede ervaring met Zeeman, ze zijn/worden ook zo breed! Hema en dan de stretch of als het kan petit Bateau of H&M is hier favoriet.
Sandraske thanks! Ik ben heel benieuwd naar de rode blazer! Had vandaag nog de groene van de hema in mijn handen, maar wist niet zeker of die kleur iets is voor E voor het najaar.....wacht dus eerst de rode wel af, die kan ik zeker weten combineren! Nog wel het een en ander meegenomen deels sale Jurkje van sweatstof, met contrastrandjes/zakjes in rozerood, ik heb zo'n zelfde kleur legging. Leek me leuk en praktisch voor najaar kdv en papadagjes enzo Groen streepjurkje, is 98-104 maar even lang als sweatjurkje, misschin voor nu al of volgend jaar, wel fris stofje
jee wat een verschil in prijs met bakkaboe zeg! ik probeer te wachten tot na vakantie met alles. kijken of er dan nog wat is, als er dan nog een mimpi lookalike winterjas is haal ik die denk ik voor erbij. anders maar wat anders. ik heb bedacht dat ik toch altijd wel iets te shoppen weet dus ik kan net zo goed afwachten hihi debby, al 9 dagen niks geshopt! ik heb ze niet geteld maar ga een record breken.
Verder een truitje voor E, kan ik combineren met diverse rokjes die ik al heb (claessens, doerak, vinrose) En een chino short voor K ook afgeprijsd En nog een kobalt sterrenvestje, nu 7,50. Weet nog niet zeker hoe ik die kleur combineer, moet echt even de kast induiken voor de najaarsbak, maar voor dat geld kon ik hem niet laten hangen.
Leuke aankopen Mariomama! Dat kobaltblauwe sterrenvestje heb ik ook en kan inderdaad overal mee gecombineerd worden!
Basis bij de H&M om van zomerrokjes doordraagrokjes te maken Paarse en groene maillot, longsleeve cerise, paars en groen, cerise legging en paars vestje.. Voor K kan ik tot de uitverkoop uitzingen denk ik, mits ze geen groeispurt krijgt.. Schoenen voor N zijn afgekeurd door de dame in kwestie dus die gaan retour. Hema basis wacht ik even met laten keuren tot de blazer er ook is En zo verbreken we allemaal weer onze voornemens om vooral nog niet (teveel) te shoppen..
@mariomama, oooo dat kobalt sterrenvestje zoek ik al eeuwen, maar hebben ze hier al heel lang niet meer. Hadden ze er nog meer toevallig?? Leuk geshopt!
Nog 1 in 146 geloof ik......of 134 ofzo. Grote maat in elk geval. Welke maat zoek je? Ik heb ze hier ook al heel lang niet gezien misschien dat ze achter hingen tot de kortingsactie ofzo....
O ja, hier trouwens alle pakketjes binnen. De kobalt laarzen moeten helaas terug. Zijn te groot en te wijd en staan toch niet zo leuk als ik gehoopt had.