Shop-a-holic-topic deel 11

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ja ik vind het ook wel behoorlijk aan de prijs hoor!
    ik wacht bomba af
    en ik ga echt niet meer dan 50 euro voor een jurkje betalen

ikdoehetniet!

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik heb besteld! Bengh per Principesse bij Ko&Flo Kinderkleding | Bengh | Vingino | Muy Malo | IKKS en meer oranje knofje!
    Bengh per Principesse bij Ko&Flo Kinderkleding | Bengh | Vingino | Muy Malo | IKKS en meer en dit jurkjehttp://www.koflo.nl/webshop/meisjes-kleding/bengh-per-principesse/ws-ca/ca32-br11#product_detail|http://www.koflo.nl/ajax/webshop/bengh-per-principesse-shinny-dress-fucsia/ws-pr/pr2829. Twijfel alleen of ik geen kniekousjes moet nemen... Ze heeft natuurlijk nog geen laarsjes aan...

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
  4. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

en prompt komt mijn bestelling van Limango binnen net :D

@otm, hier werkte een stickersysteem met poepen heel goed!
    @mmv2m, echt super knap van Y zeg!!
    @sweetbel, leuk dat roze jurkje!
    @miekje, nou geluk heb je hem kunnen bemachtigen :D

5. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Mirell, ja zag het, maar ik heb 86-92 nodig, en zij gaan pas vanaf 98-104. Jammer!

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ow toch wel! Is je status nu ook veranderd op de site?

Hier Muck binnen, blauwe shirt met bolletjes en de blauwe legging!

7. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    Leuk :D Ben wel benieuwd hoe je de oranje knofje gaat combineren! Of heb je daarvoor het zilveren strikshirt? Kniekousjes maakt het natuurlijk wel af! Over een skinny jurkje ben ik nog aan het twijfelen; heb wel net de bollenjurk van J. verkocht, maar er hangen al een stuk of 15 complete wintersetjes klaar :) Ik twijfel nog even verder!

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Leuk, oranje pfff ik zou het niet durven..:D

9. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik dacht inderdaad het oranje jurkje met het strikshirt, grijze legging eronder.. Ik denk dat ik kniekousjes niet zo leuk vind staan met lage schoentjes. Gympies zijn wel leuk, maar die trek ik haar voorlopig niet aan nu ze begonnen is met lopen.
    Die bollenjurk was ook superleuk! 15 setjes al, pff, best veel. Denk wel dat het een heel leuk jurkje is!

Ik heb net ook Muck binnen! Twee rompers als kleinigheidje en een grijze legging voor mijn dochter. Met roze strikjes, dus erg leuk bij het roze Bengh jurkje!

10. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Die is 15

11. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hier is Muck ook binnen. Superleuk!

@ sandraske, status bij limango is nog steeds hetzelfde. Vaag he?

Heeft iemand enig idee hoe snel puk en muk uit Budel doorgaans bezorgd? Ik heb een rokje 5 dgn gelden besteld ,maar nog niks gezien.

12. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Hier ook Limango en Muck binnen! Muck jurkje is hier inderdaad ook goed qua lengte. Gelukkig, want hij is echt leuk! Leggings zijn ook erg mooi van kleur en lekker smal en lang dus ideaal voor hier!

Verder nog even IRL geshopt. Nog een donkerblauw met wit strokenrokje van Persival en drie basisshirtjes van Persival. En bij de Wibra een grijs strokenrokje, een legging en het bekende Wibra jurkje dat meer van jullie hadden voor in totaal 6 euro. Hahaha :D Mijn dochter was helemaal fan van dat jurkje dus ach, voor 2 euro vond ik het prima. Hij is best schattig!

Heb Bengh ook even gekeken en vind de jurkjes die jullie hebben gekocht echt leuk Miekje en Sweetbel! Ben even in de verleiding geweest maar ik doe het niet. Heb echt genoeg voorlopig!

Maar tot oktober ga ik het niet volhouden hoor!

13. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @wonderteam, ik had mijn Bomba shirtjes van Puk en Muk woensdag binnen en had ze de zondag ervoor besteld!

14. tulip

tulip Niet meer actief

klinkt leuk zo!!

@bengh, ja echt superleuk die jurkjes, maar tis een simpel model voor 89,95 vind ik.

15. tulip

tulip Niet meer actief

ik ga morgen trouwens even bij van der ven kijken.

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    tulip als je het blauwe colbertje in 104-110 ziet wil je die dan voor me meenemen?

17. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff kort,
    Zag net op facebook bij muchachakids koel4kids laarsjes voor 65 euro, alleen vandaag! Weet niet wat er nog is, en of het klopt, maar n geen tijd om te checken hihi

18. tulip

tulip Niet meer actief

debby, ja hoor. Tuurlijk. Is er maar 1 blauwe;) dat ik mij niet vergis:)

19. tulip

tulip Niet meer actief

grr, hier wordt ik dus zo pislink van he?? Heb ik iets leuks op mp gezien, dus ik mail de verkoper met mijn bod. Er waren al een paar lagere boden gedaan...kijk ik nogmaals of er al hoger geboden is omdat ik niks op mijn mailtje heb gehoord, heeft ze alles verwijderd en een minimumprijs neergezet. (die overigens wel wat hoger lag dan mijn bod) Doe dat dan meteen...

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Tulip ja Volgens mij wel!

Deel Deze Pagina