@otm...jonge griet.... Nou je ziet er hier al goed uit hoor. Hier word ik morgen 30...... pfff vind het toch een "mijlpaal" , het zet je zo aan het denken.
Ik heb mmv2m ook een berichtje gestuurd, maar ze is offline. Ben net terug van werken en heeeeel benieuwd naar de benghsite!
otm wel foto showen hoor, zal vast heel gaaf zijn allemaal samen. Liftasa dank voor de site, wat ik zou willen is al weg in de juiste maat balen..
Ben benieuwd of ze het gaan opsturen.. Heb knofje rokje besteld maar wel in 86/92 denk dat het te klein is. Kan nog annuleren
hebben jullie ook albetaald?? ze kunnen 3 dingen doen het leveren met de korting hun beroepen op een drukfout of zeggen dat het niet leverbaar is ik hoop voor jullie het 1e ben benieuwd naar de website
Iemand enig idee hier vanaf hoelaat de z8 sale online staat? Niet vergeten dames! Hij moet ergens vandaag online komen en de nieuwe collectie is ook erg leuk! Die is begin september online.
Alles gelezen maar op tel is niet zo handig reageren.. Wie had bomba shirt te koop? Ik heb nog blauwe shoesme te koop maat 24 Otm mooie kapsels! @ glimlachje (toch?) 30 mooie leeftijd, ik zag er ook tegenop id toch een mijlpaal en ik was al gedeeltelijk in de zw door mijn zwangerschap dus veel tijd om na te denken.. Ik word alweer bijna 32 @all dankje voor de complimenten over noppies setje,ben erblij mee..
@ Loesjuh, leuk ook de kobalt blazer! @ Babydream, gezellig dagje gehad dus! Zag je fotos net op FB, blijft leuk he dat ballorig! @ Wonderteam , ohh ook een kobalt malliot! Dat wordt wel echt DE kleur van deze winter! @ leoschelpje, leuk broekje! schoentjes vind ik super alleen zo hier de kleur ook niet zp praktisch zijn @ otm, lekker geshopt weer! ohhh dat is zo balen als dan heel je reactie weg is!! wat goed zeg van j!! en wat gaaf die hhartjes zo, wow!!! kan je dat zelf? @ diadeem, leuk jurkje is dat! Enne sterkte!
@bloempje, oh dat is zeker geen geld. Ik ga van de week eens even kijken bij de Zeeman dan. @natja en liftrasa, cool dat jullie de broek ook hebben. Hoe combineren jullie hem? @miekje, inmiddels weer een beetje bijgetankt? @mariomama, ja sommige combi's vind ik idd moeilijk te maken. Wat betreft de broek had wel wat smaller gemogen. Ik moet het binnen elastie echt wel een stukkie aantrekken. @leoschepje, ik vind persoonlijk de shoesme laarsjes niet zo. Maar ben ook niet zo'n bruin fan. @djmomo, bij de h&m gekocht. Ze hadden ook kobaltblauw ,maar helaas niet meer in zijn maat. @otm, lekker geshopt. Ik vind het bombashirtje voor C. erg leuk. De rest is niet zo mijn smaak. Prachtig zeg de haartjes!! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Ja idd ,soms zijn ze dan toch wat te snel met een oordeel hé. Nou we wachten de uitslag maar af @diadeem, hé pechvogel ben jij zeg Ja dat jurkje is super. Ik heb hem in het echt gezien en vond hem erg gaaf! @glimlachje, als je de blauwe maillot niet kan vinden en belang hebt wil ik hem altijd voor je halen hoor Gek he dat verschi, want hier hing bij de h&m nog niks aan maillots haha. @diddl, ja idd de kleur. Nu nog een leuk kobaltblauw shirt ,maar verwacht dat bakkaboe daar ook nog wel mee komt