Dat dacht ik al 30 is ook jong haha. Vanmiddag lekker op camping geweest bij vrienden, Rienke heeft nog behoorlijke diarree, dus die hebben we nog gedouched daar.. Gelukkig had ik nog iets van kleertjes in de auto liggen, bij elkaar geraapt zootje maargoed.. Morgen nog ff naar eindhoven winkelen, manlief moet nog een paar tshirts bij... Nu nog even twee wassen draaien
Poeh 30.. dat ben ik al 6 jaar niet meer Hoe dan ook, ik heb het niet kunnen laten en 2 petit Louie jurkjes en een shirtje voor dochter gekocht voor volgend jaar. Ik had geluk, diegene die ik leuk vond waren er gelukkig nog. Er was al behoorlijk wat weg. https://kinglouie.nl/p-2112-polo-dress-apollo.aspx https://kinglouie.nl/p-2237-t-butterfly-single-jersey.aspx https://kinglouie.nl/p-2265-cross-spag-dress-wild-potato.aspx
@Wonderteam, idd je kunt nu alleen wachten. Toch wel fijn om er ook eens van een andere kant naar te kijken. Verrijkt je eigen blik misschien ook wel! @glimlachje, van harte gefeliciteerd meid! 30, mooie leeftijd! @diadeem, oei, ja je zult wel beurs voelen..En troost shoppen is ook wel eens lekker. Goed excuus! @mmv2m, ja ik ben ook heel trots op j. Helaas vandaag een dipje. Geen natte broek, maar helaas wel in dr broek gepoept... Maar goed we waren bij oma op verjaardag 40 minuten rijden, en wel droog op de heenweg! Dus toch wel een beetje trots. Morgen, nieuwe ronde, nieuwe kansen! @mariomama, leuk vestje, alleen niet geschikt voor mij hihi. Ben echt allergisch voor wolachtige dingen, of gebreide vestjes haha. Jeugdtraumaatje denkik haha. @swl, shoeby vind ik ook wel leuk,vind het alleen behoorlijk aan de prijs voor nonmerk! En pas heel laat sale... Alleen de broeken zijn wel fijn, misschien dat die er iphier ook nog wel komen in de toekomst. @diddl, haha, haarbandjes zou ik zelf ook niet gekocht hebben, maar zaten erbij. Had ze alleen om voor de foto . Ik houd zelf van wat minder breed, wat fijner zeg maar. @babydream, balen van shoesme... En wat goed dat je aan je shopstop hebt weten te houden. 3 halen 1 betalen kan ik al niet weerstaan haha, laat staan 4 halen 1 betalen. Scheelt dat ik altijd voor alle meiden kan kijken of er wat bij zit. Zie vaak wel wat leuks hihi. @tulip, gefeliciteerd met je man, hih dacht ook huh 20 haha. Maar typfoutje dus. Fijne avond verder! @natja, nog gefeliciteerd, weet niet wanneer je jarig was haha. Maar beter laat dan nooit haha. Ennuh, NIET KNIJPEN! Kijken mag, aankomen niet wahaha(zeg ik altijd als mensen even willen kijken) @lob. Leuke dingen bij de hema! Petticoat moet hier denk ik ook nig komen. Rest vind ik leuk, bij een ander. Komt we mijn jeugdtraumaatje opzetten haha, wol, gebreid brrrrrr @jongels, leuk!
@mvdw, geen idee hoelaat het precies begint. Zijn ze zelf ook nogal vaag over. Ik zou gewoon 0.00 proberen, en anders als je wakker wordt?!
#al2dagennietgeshoptheeft! Denk dat de foto hier plaatsen even een goede wakeup call was. hihihi. Denk ook niet dat ik nog bij z8 ga kijken, heb gewoon niets meer wat ik van déze collectie wil! Hopelijk houd ik dit zo 3 weken vol, tot de C&O collectie online gaat. Dan mag ik van mezelf weer even kijken of er wat leuks bij zit
Dank je wel voor je reactie. Ik hoop dat ik 00.00 uur volhou vandaag (druk dagje gehad)m ben veel te bang dat als ik morgen wakker word al heel veel weg is haha
IK moet zeggen dat ik z8 zomer dit jaar ook niet echt geweldig vond voor jongens. Voor dochter heb ik 1 shirtje gekocht, voor volgend jaar, met de 30% sale. Misschien zit er nog wat tussen van de oude collectie´s.....
Ha ha ha.. Mijn jeugdtrauma is een wollen rood geruitte plooirok die met een gouden grote veiligheidsspeld dicht gemaakt werd
@lob, haha die van mijn dus ook. Denk dus ook niet dat hier de rokjes van kiezeltje met ruitjes gaan komen, hoewel de blauwe twijfel ik over, maar de andere krijg ik echt de kriebels van hahaha. Blousjes heb ik ook traumaatjes van, en ben echt een tricot fan! Geen knoopjes, of dingetjes. Gewoon simpel, maar met leuke printjes en veel kleur.
@djmomo haha, geschrokken van jezelf? Ik ook vandaag. Heb al zoveeel geshopt. Toch nog wel even spieken bij z8 om setjes doordraagbaar te maken voor het najaar.