Hallo, Hier n thuisblijfmama die wat tijd over heeft voor gezelligheid... Woon pas 3 jaar in z-h, daarvoor overal en nergens wel geweest... Maak op zich makkelijk contact, maar hier in de directe omgeving niet echt mensen die in dezelfde levensfase zitten... Knufs
hallo hier nog een mama uit zuidholland. wij hebben een zoontje van 3 jaar . ik werk in de zorg 24 uur per week onregelmatig. groetjes elise
Hoiiiiii!! Leuk dat er nog meer mama`s zijn... En gezellig dat jullie reageren... @Mogumogu, wat studeer je? @Elise, is dat niet lastig met `oppas` oid? Of is t onregelmatig overdag? Knufs
Ja, gezellig!! Ik studeer sociaal juridische dienstverlening...😊 Ben je bewust thuisblijf mama?
Haai haai, Ik heb een dochtertje van 10 maanden oud, en ik werk 8 uur in de week, dan is vriendlief thuis bij de kleine..
@Mogumogu... Wat grappig... Die studie ben k ooit wel begonnen... Ja k ben bewust thuisblijfmama... Financieel kan t (al zullen er best moeiiiiilijke maandjes tussen zitten)... Dus dan ben k liever thuis om mn kleine mannetje op te zien groeien... @Flowergirl, gezellieeee kom erbij...
@mama4life ja hoor is goed te doen ik werk of een vroege van 7.00 tot 15.00 of van 14.00 tot 22.00 en het weekend werk ik ook vrijdag en zaterdag hebben we diensten van 8.00 tot 16.00 en 15.00 tot 23.00 maar ik heb hele lieve ouders en schoonouders die graag oppassen en zondags is mijn man thuis dan is hij er. maar ik vind het ook echt heerlijk om te werken
@Elise, dat is altijd prettig... Maakt t ook n stuk makkelijker om op je werk flexibel te zijn... Tenminste dat denk k... Dat geloof k graag... Soms mis k t ook wel hoor... Werken... De sociale contacten, elke dag sowieso iets "moeten"... Maar aan de andere kant... Als k bedenk wat t mij oplevert en wat k ervoor in moet leveren (puur persoonlijke situatie he, geen kritiek he) is t me geen baantje waard.... @Flowergirl... Tja, ben en blijf n blondje he... Maar t mooie seizoen voor ons (thuismama's) komt eraan... Lekker met de kleintjes op stap... Heerlijk de buitenlucht in...
@mama4life Oh echt? Waarom heb je t niet doorgezet/afgemaakt? Jaa, is ook heel fijn. Heb de eerste 4 jaar ook fulltime voor m'n kind gezorgd hoor! Had t echt niet willen missen. Zou t liefst nog wel thuis willen blijven. Maar ik ben dus een hbo studie begonnen, voor mn toekomst. Ik zocht een tijd lang een baan. (heb mbo dip op zak) maar t lukte gewoon niet. @Elise...Fijn dat t goed te doen is voor jullie! Tegenwoordig met die dure opvang, zou je bijna voor niks werken.
@mogumogu... Nou k ben er destijds mee gestopt omdat k t financieel niet langer kon bolwerken en omdat dat wat mij interesseert pas tweede helft van t derde jaar zo'n btje aan de beurt was... En ik kan best goed leren, maar als t me niet (genoeg) interesseert dan eigenlijk niet... Ohhhh dus je bent ook n thuisblijfmama geweest... Tja, mn kleine mannetje is echt nog klein... Maar als hij naar school gaat wil k ook wel weer gaan werken... Of vriendlief moet tegen die tijd ook voor n tweede willen gaan... Dan worden de werkplannen nog wat langer uitgesteld... Maar nu eerst maar genieten van de 1e... En t vinden van n baan is tegenwoordig (bijna) geen doen meer.. Heb zelf ook mbo, maar kan er niets mee... Heb diploma als secretaresse maar weinig/geen ervaring dus niemand wil me... En ervaring in de horeca, maar dat is niet te combineren met werk van vriend...
Hier nog een mama uit z-h! Werk parttime 28hr. Ik zou aan de ene kant graag wat meer bij mijn mannetje willen zijn, aan de andere kant geniet ik ook echt van mijn werk. Scheelt dat het financieel niet echt mogelijk is om veel minder te werken, hoef ik ook niet te kiezen!
Hallo dames hier nog een mama uit z-h! Alleen staande mama van een prachtige kleine meid die a.s. zondag 1 jaar wordt! Op dit moment helaas een heeeele hoop zorgen aan mn kop ontrent het uit elkaar gaan van mij en mn ex wat helaas niet van een leije dakje gaat... woon noodgedwongen terug bij mn ouders, geen werk, geen inkomen dus moet helemaal opnieuw opstarten. O en ik ken Elise love ook in real life *Zwaai*
@Lau en Vagans... Gezellieeee... Kom erbij! @Lau, kan me heel goed voorstellen dat je graag meer bij je mannetje zou willen zijn... Maar ook dat je geniet van je werk... Soms twijfel k ook wel hoor... Mja, zoals k al eerder aangaf... Voor mij (ons) heeft t financieel niet echt meerwaarde... Dus tja.. Keus snel gemaakt dan... @Vagans, wat jammer dat je nu zo'n nare situatie hebt... Hoop voor je dat t snel n btje bij zal trekken... Beter zal worden! Wel fijn voor je dat je bij je ouders mag/kan wonen... Sterkte meis! Knufs
Hier nog een mama uit ZH Ik werk wel... Wil 12 uurtjes werken.. Moet alleen nog even wachten op vaste clienten(huishoudelijke hulp thuiszorg) Dus tot nu toe doe ik nog niet zo heel veel