@meril, gave legging/maillot!! Die wil ik ook wel! Gaaf bij de effen jottumjurkjes die ik voor c heb! Oei vandaag nog even irl geshopt... Echt voor de laatste keer voorlopig. De oogst zal ik zo even posten. Ook c&o in het echt bekeken, de Elin jurk die ik evt nog voor j. wilde bestellen. Maar ben blij dat ik het niet gedaan heb. Vind hem toch niet helemaal mijn modelletje..
Tulip, wat cute! Ik vind voor meisjes dat pakje met die strikjes erop ook echt te lief. Zien hangen vorige week, en ik kreeg er spontaan rammelende eierstokken van! Madeliefke, klinkt leuk hoor, ben benieuwd naar de foto! Loesjuh, wat zonde zeg! Dat is dan echt snel gegaan zeg. Meril, fleurige legging! Misschien dat h&m wat leuke jurkjes heeft?
@OTM, vind de Hip ook het leukste, lekker knal! @Zo79, beetje stoer denk ik, in ieder geval smal met mn sprietje
@djmomo, haha als je graag een dochter wil, mijn man is ererg goed in hahahaha. Heerlijk altijd die babycollecties! Deze week bij mn vriendin op kraamvisite geweest. Een super schattig klein meisje... En zelfs ik kreeg weer klapperende eierstokken haha. Maar toen ik naar huis ging dacht ik... Ok heerlijk geen gebroken nachten meer, geen nachtvoedingen enzovoort. Heb er vrede mee zo. @lynn, hihi ja ben ook stiekum wel weg van de koel laarsjes. Maar ze zijnecht te smal. En 20 euro duurder. Enmijnman vond gelijk de andere laarsjes super leuk,en mooier afgewerkt. Ook super fijn dat de rits helemaal open kan, en er eenmooi drukknoopje opzit om de zorgen dat rits niet opengaat.
vind het wel grappig dat mensen zeggen o wat leuk jullie hebben hetzelfde aan terwijl we alleen allebei in het rood zijnmet stippetjes
whaha, nou het aanbod van otm staat, hoop dat haar man ook op de hoogte is... bedankt voor de reacties.
volgens mij hebben mijn stokken nog nooit geklappert ik dacht altijd na baby bezoek pffffffffff blij dat ik gewoon lekker snachts slaap enz en nu na Amy-lynn nooit het gevoel dat wil ik ook als ik bij andere weer een baby zie gaat hier dus echt niet meer gebeuren wij zijn compleet
Hmm, kan zo snel even niets vinden. Heb ergens iets gezien wat op de knofjes van bengh leken maar weet niet meer waar. Misschien op Mp zoeken naar een knofje op zo'n skinny dress? Nieuw kan natuurlijk ook maar dan zijn ze wat prijziger. Ik hou mijn ogen open in ieder geval. denk dat het echt iets is waar je tegenaan moet lopen!
http://i1153.photobucket.com/albums/p501/spetter7/5a8dc551e71b13df49913b70a35ae5e3.jpg Geshopt, baluwe legging mim pi, voor bij bloemenjurk van j. Groen rokje mimpi voor c. 2 rokjes bakkaboe, met 70% korting voor de tweeling volgend jaar, of volgend voorjaar iig. Maat 74 maar valt ruim. Ach voor 3,50 per stuk haha. Shirtje en hemdje ter stal voor c. 1euro per stuk. 2 hemdjes shoeby, 2,50 per stuk, in het rood. Altijd makkelijk voor ergens onder! En rode longsleeve voor j. En kniekousen van shoeby voor j.
Tulip, Super leuke jas! Mooie muts en sjaal erbij. (en dan ook roze koel of clic! laarsjes bij de jas) Oztm, de eerste laarsjes vind ik ook mooier. Gaaf hoor dat roze. Mirell, Gaaf zeg zo samen gematched in rood! Staat jullie super! Ok leuke foto van je 2 grote liefdes samen. Sandraske, na 1 jaar hoop ik dat dit de doorslag geeft met de tips van de kinderarts. Ik ga duimen draaien. Thanks voor de leuke reacties op mijn aankopen.
@djmomo haha, ach zegt mijn man ook altijd hoor . Maare moet je wel gauw zijn, want ergens in de winter gaat "ie aan de kapstok" haha.
@tukker, net nog vergeten te typen, maar alvast een fijne dag morgen!! @otm , leuk geshopt! Groene rokje van Mim Pi is top, en rokjes voor de twins ook erg cute