Shop-a-holic-topic deel 12

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

sandraske, dikke knuffel!!

tukker fijne dag!

jingles...van mij, thanks;)

2. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja, sinds kort 1tje. Het broertje van mijn man heeft een zoontje, maar de heette nog steeds naar zijn moeder (ivm, 17 jaar en zwanger, en pas bijna 4 jaar later getrouwd, afgelopen maand dus). Haha.

Maare bij ons gaat er geen stamhouder meer komen hihi.
    Of de meiden moeten hun meisjesnaam houden later ;)

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier ook nog geen stamhouder! Mijn man heeft twee zussen en mijn schoonvader heeft ook alleen zussen dus mijn man is de enige stamhouder nog..:D

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Thanks ;)

5. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    :) wat is het hier weer gezellig!

Haha, ja, momo, blijf maar lekker bij je eigen. Je hebt een mooi ventje!

Otm, leuk de roze laarsjes en ook de andere kleertjes!

Madeliefke, was ik nog vergeten maar superleuk rokje van Bengh heb je gekocht!

Meril, mag ik ook die pb van die webshop! Super legging, ik wil nog een paar streepjes maillots/leggings voor bij de Bengh jurkjes.

Sandraske, hoop dat het ritme gaat werken voor Rienke! Ik was ook zo moe van slechte slapen op vakantie! Breekt je echt op.
    Klei hier ook al leuk! Wij hebben een koekiemonster die je eten in zijn mond kan doen :)

Mirell, wat zagen jullie er mooi uit!

Lynn, dankje! Ik heb ook een groene Hema legging maar lijkt wel of die kleuren niet altijd hetzelfde zijn. Maar heb een combi gemaakt met het rokje voor morgen :)

Wie zei het... Ik ga babydream niet bijhouden hoor met sokken :D

Iemand al iets van Debby gehoord?

6. tulip

tulip Niet meer actief

hier ook geen stamhouders.. mijn ouders hebben alleen 2 dochters, dus dat houdt sowieso op ws. En bij mijn schoonouders heeft broertje van mijn man een vriendin met kindje en die heeft dus de achternaam van zn papa. En verder heeft die een zus, dus die hebben ook allemaal een andere achternaam. Ik denk dat mijn svader stiekem op een jochie hoopt hier;)

7. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Otm, leuke shopsel hoor! Heerlijk al die kleurtjes bij elkaar!! :)

8. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sandraske, pff lijkt me idd erg moeilijk. Hoewel je het je zus ook gunt natuurlijk. Ik kan er gelukkig niet over meepraten, maar kan me voostellen dat het moeilijk is dat je moeilijk zwanger kunt raken.
    Hoewel, misschien klinkt het raar, ik was alle 3 de keren gelijk zwanger, is super natuurlijk. Maar maakt mij ook bang voor de toekomst. Ik ben in een zucht zwanger, maarvind 4 echt genoeg. Dus ik "durf bijna niet meer" in de angst weer zwanger te worden.
    Sterkte, en knuufel. Hopelijk mag je gauw zwanger worden!

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het zal allemaal wel goedkomen, de laatste behandelingen sloegen direct aan alleen beide keren ging het voor de 8 weken mis.

4 lijkt me inderdaad wel genoeg, ik zou dat echt niet aankunnen 4 en dan ook nog een tweeling.. Respect!

10. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    sweetbel dankje idd erg spannend!!

Wat leuk heb je geshopt zeg ook helemaal mijn smaak.

zo gaaf dat jurkje van brand

tukker leuk en besol.

tulip leuke jas en leuk gecombineerd met sjaal en muts

otm ik vind de eerste laarsjes het leukste. En genoeg groeiruimte anders wordt het veelste groot..

mirell gaaf hoor super gematcht.

meril gave legging

otm lekker geshopt.. mim rokje erg leuk, wil ik ook nog voor de jongste ga je nog mim pi shoppen voor de twins? allemaal matching wel gaaf..

11. Meril

Meril Bekend lid

3 mei 2008
    671
    0
    0
    Knuffel! Hopelijk is het jullie snel gegund!
    Kan helaas meepraten over slaapgebrek, meisje tot 14 maanden en mannetje tot 9 maanden. Mannetje was het ergst, maaaanden echt om het uur eruit 's nachts, moest me toen ook echt ziekmelden want kon niet meer..hoop dat het snel beter gaat!

12. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    sandraske: digi knuffel meid!!

13. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sandraske, hopelij is het gauw raak en mogen jullie over een (klein) jaar ook een wondertje in jullie armen sluiten! Denk aan je!

@shannen, hihi ja wil voor de twins ook nog wel, maar maat 74 kunnen ze nu nog niet aan, en denk dat er genoeg in de sale is in hun maat. Vind een hoop dingen leuk, en moet alles x 2 he. Dus eerst maar de eerste ronde afwachten. Ben wel van mening dat de kleing het mooiste uitkomt als ze lopen...dus ik zie wel even. Maar we doen nig een fotoshoot van de wint per van ons gezin, dus dan is allemaal mimpi wel geweldig!

Heb trouwens echt mijn merk gevonden! Mim pi! Echt zou bijna alles wel willen hebben! Ik denk dat dit voor mij een blijvertje is!

14. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@sandraske..dikke knuff.

@klapperende eierstokken...hier absoluut geen last van. Het is goed zoals t is.

Heb niet alles bijgelezen..lig met oorpijn..hoofdpijn..keelpijn en n verstopte neus op de bank. Hondsberoerd.

15. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @glimlachje, beterschap!

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Dankjewel en beterschap!

17. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Sandraske dikke knuffel helemaal overheen gelezen.

Glimlachje beterschap.

Otm ja mim pi is echt geweldig he, ook helemaal mijn merk.
    Ja ik vind het ook het leukste als ze lopen maar dat is wel met meer dingen zo. Maar idd 2 keer is wel duur natuurlijk.

18. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

thnx dames voor het meedenken :) Ik denk dat ik idd maar zorg dat ik iets met een kort mouwtje heb en daar een vestje bij heb. Misschien koop ik nog wel een doordraag kledingstuk. Ik hoef ook niet echt helemaal een spectaluaire zwier en zwaai verjaardagsjurk.
    idd september is doorgaans nog wel aardig. Hier doe ik ook half okt het najaarsspul erin ,tenzij het echt eerder al veel minder wordt. Vorig jaar op 30 sept was het overigens nog 25 graden pfff

@mariomama, hier ook echt een poppenkindje. Ik zal eens kijken naar die poppen wat je zei.
    @zo79, haha geweldig die kast. Brand jurkje is erg leuk!
    @sandraske, leuk die jas!! Hier zijn ze gelukkig niet zo van de klei en dat wil ik graag zo houden. deze mama heeft er een schurfthekel aan haha. Hoe gaat het met de melatonine dan?Hier is Fay overigens ook altijd tussen 6.00 en 6.30 wakker. Heelm irritant hé.
    @tukker, leuke cadeau's!! Vier je het vandaag? leuk die jas!
    @sweetbel, ook al is bruin niet zo mijn kleur, vind ik het erg leuk wat je geshopt hebt!
    @geke, he jakkes dat is vervelend dat je dan weer terug moet naar v&d
    @tullip, hele gave jas!! heel schattig ook die babysetjes!
    @otm, leuk die laarsjes! Ik vind de 2e het leukst :) Groeiruimte lijkt mij prima zo. Leuk geshopt!
    @mirell, fijn dat het zo geslaagd was. Jullie zagen er top uit!

19. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@glimlachje, beterschap!!

20. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Glimlachje, beterschap meid!!

Sandraske, knuffel meid! De weg naar een babietje is soms erg zwaar, maar het genieten als ze er zijn zoooo groot!

Tip: Bij Lief! nu meiden pyjama's voor 9 euro... :) Ps. ze vallen groot.

Deel Deze Pagina