Shop-a-holic-topic deel 12

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.077
    3.866
    113
    @Sandraske, sterkte!
    @Klapperende eierstokken, hier niet meer, lijkt me enerzijds wel leuk hoor, maar praktisch en financieel gezien niet handig. Ik heb mijn handen al vol genoeg.
    Wij waren ook met drie meiden thuis en zelf heb ik nu dus een meisje en een jongetje en mijn zus is begin dit jaar ook bevallen van een zoontje.
    @Huizen verkoop, ons huis is onder voorbehoud verkocht! Jaaaah, ik ben zo blij, al durf ik pas echt een gat in de lucht te springen als alles getekend is en ze de financiering rond hebben, maar leuk, leuk, leuk :).

@Chaos and order vraagjes. R. heeft stoere antracieten hoge sneakers met een bontrandje voor de herfst/winter. Ik zag wel 2 leuke jurkjes, maar vinden jullie deze ook met een legging en sneakers eronder kunnen of meer met een net laarsje?
    Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids!:hop by outfit::eek:utfit 31
    of Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids!:hop by outfit::eek:utfit 36

Al denk ik dat ze dat laatste jurkje een raar ding zal vinden, jaja, ze begint nogal een eigen smaak en mening daarover te krijgen :D. En leggings van C&O, hoe vallen die? Sluiten ze mooi aan? Ze heeft maat 110, maar zou 110/116 dan niet veel te lang zijn?

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @all thanks

@wonderteam de melatonine werkt op zich goed, ze slaapt wel aan 1 stuk, alleen tot vijf uur maar..

@jo eerste jurkje vindik het leukst, de leggings sluiten mooi aan. Rienke heeft leggings maat 86/92 en die zitten mooi, zelfs nog iets te lang.. (ze heeft normaal 92)

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @jo: wat fijn dat je huis is verkocht (onder voorbehoud)!!!
    Ik vind laarsje met bontrandje wel kunnen denk ik, misschien leuke gekleurde kniekous erboven?

@ik heb zoooooooo'n zin om nu de winterdoos op te halen en alles al erbij in de kast te leggen/hangen met dit weer ;) misschien dat ik dat ook wel ga doen ook! De kleding die ze nu draagt laat ik er ook in want het zijn toch allemaal doordraagsetjes

@oh meiden heb zo'n shopzin maar geen geld = niet leuk
    ga maar eens even spitten of ik nog het e.e.a. te koop kan zetten....

4. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jo, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd onder voorbehoud dan maar hihi. Maar dit is al heel wat in deze tijd ;). Hielaang staat het al te koop? En hebben jullie al iets anders op het oog?
    Ik vind het eerste jurkje het leukst, en denk dat het prima kan met sneakerachtige schoenen. Hier de legging maat 86/92 voor c.
    Had van de zomer een jurkje maat 98/104 voor j. Met legging 86/92! En zit nog steeds prima. Ik vind de leggings altijd erg lang (en smal

@lynn, haha hier ga ik ook maar weer eens de kast in straks. Even kijken of er wat leuks voor mijn vriendin bij zit, haar dochterje is 3 maanden ouder dan c. Maar ook klein van stuk. En ze hebben het financieel heel zwaar, en ga er donderdag heen. Dus wil even een leuk pakketje voor dr maken!

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @jo gefeliciteerd, hopelijk krijgen ze de financiering rond!

Damn net laarzenpassessie gedaan met Rienke en de rode laarsjes zijn aan de krappe kant. Ze wil ze ook steeds uit nu, was maand geleden niet toen liep ze er gewoon goed op...

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @sandraske: oh balen zeg! Hier net ook weer even gepast, even zooltje eruit gehaald en hier gelukkig nog genoeg groeiruimte...

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hoi meiden, ik ben op zoek naar basic shirts met lange mouw in allerlei kleurtjes voor kids ( 68 tm 164)

Weet iemand van jullie een site?? :)

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    hema

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ja als de voeten weer een klein beetje groeien zijn ze te klein. Denk dat ik ze beter nu kan verkopen nieuw in doos..

10. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    Sandraske: he, balen zeg! Hier ook al zo'n enorme groeispurt. Maat 21 heeft ze ongeveer 2 weken aangehad...

11. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sandraske, dat is balen zeg! Welk merk en welke maat is het? Ik heb evt wel interesse?!

@bbtje, idd hema, of bakkaboe heeft ook leuke basics. Of Ter Stal ook vaak wel, heeft nu ook een website.

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Nee een andere :)
    Die shirts heb ik indd ook al gezien, maar zoek nog andere kleuren/ soort.

Ik wil wel kwaliteit afgeven ;) en er is vraag naar andere kleurtjes

13. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bbtje, ik heb nog 2 rokjes van z8 te koop, nieuw met kaartjes is maat 68 ( maar deze vallen ruim). Evt interesse? Zijn fucsia met grijze stippen.

14. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@sandraske, oh dat is vervelend zeg :(:( heb je foto van de laarsjes? en welke maat was het?
    @lyn, haha hier ook shopzin ,maar ff rust :D

Nou hier hebben we gisteren de hele boel in huis veranderd en een nieuwe tv gekocht. Net ook nog wat b&l gekocht, dus nu ff rustig aan doen :D

15. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het is maat 24

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    hema basics is goede kwaliteit.. ;)

V&D heeft ook mooie basic shirts

17. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Simply colors
    Rainbowbasixs
    Goodmoodkids

18. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sandraske, als je besluit ze weg te doen, wil je dan mij even tippen wat je ervoor wil hebben? Ik vind ze wel leuk, en handig voor al mt 23 te klein wordt;).

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ja vallen ze cht ruim? want ik heb toevallig een z8 rokje mt 74(!) al weg moeten doen zonder dat hij gedragen is omndat het te strak om middel zat:$ ze hebben pas 62... zo raar!

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    tnx! super!

Deel Deze Pagina