Mm2vm, duim ook voor je Otm, jeetje kan jij daar nog wijs uit?? Uit 1 kast voor hun tweeen?? Sandraske, jammer van de laarsjes...ze zijn wel ontzettend leuk!
haha ja zij wel dus, ze vraagt dan welke dingen ik leuk vind en dan gaat ze het zelf kopen. Vind ze leuk om te doen en ze gaat naar de winkel van vriendin van mij meestal en die weet dat ook wel
spannend, zal heel hard duimen dat alles goed is.. Denk dat je op mijn fb status doelt, ik zoek een activiteit om te doen met rienke nu ik minder ga werken. Ik kan gaan peutergymen of peuterzwemmen maar kan niet zo goed kiezen..
Dacht dat het voor vandaag was Maar goed, dan zou ik toch voor zwemmen gaan! Ennuh, als je schoonmoeder bij je vriendin gaat shoppen komt het vast helemaal goed! Ben benieuwd waar ze mee aankomt!
Otm leuke dingen heb je geshopt! is dat mimpi rokje van nieuwe collectie? goed gevulde kast hoor! Ik zag volgens mij van Zo ook een heeeeele gevulde kast voorbij komen!! MMvm ik ga voor je duimen! k hoop dat het allemaal goed is! Sandraske leuk zo´n schoonmoeder he! ik heb ook zo´n lieve! Verder nog veel meer leuke dingen voorbij zien komen.. H ier vandaag weer even wat nieuwe setjes gepast, vind de bl bij Luna nog wat lang maar vind het wel schattig staan. Mimpi setje vind ik wel leuk!
Ik vind vooral dat eerste jurkje wel kunnen met sneakers van de tweede vraag ik me sowieso af hoe hij valt? C&O leggings kunnen hier gerust een maatje kleiner, vooral vanwege de breedte....maar dat was vorige collectie. En gaaf dat je huis (bijna) verkocht is!
Sylvia, superleuk dat rechter setje! Heb ik ook incl sokken en laarsjes ) had de combi nog niet gemaakt dus thanks voor de inspiratie. Mmv2m, duim ook voor je! @moeder/schoonmoeder, hier nooit kleding gekregen. Wel van mijn zusje heel af en toe. Sandraske, denk idd dat zwemmen samen leuk is. Of muziek op schoot? Heb ik wel eens van gehoord.
MMv2M, ja lastig he! Ik heb alles even gepast bij M. (heb iets van 8 paar schoenen in maat 26) en 1 paar witte sneakers en 1 paar laarsjes past nog. En haar sandalen. Over de ballerina's twijfel ik. Ga straks bij allebei de voetjes even opmeten. En J. moet sowieso nog nieuwe, heb voor haar in de juiste maat nu de laarsjes, gewone zwarte winterschoentjes en sandalen. Paar sneakers erbij is wel fijn.
Leuk! Jammer dat ze niet meer passen! Zou ze idd nu verkopen. Ik heb dezelfde in het zilver staan maat 24. Net de laarsjes maat 23 bekeken met op de zool staan (handige tip otm!) en die zijn prima, heb rode en zilver dus dat gaat goed lukken. Vanmorgen nog maat 22 laarsjes van afgelopen winter aangedaan, het was er weer voor, ze kreeg ze heel makkelijk aan maat met de zool-eruit-methode zijn ze echt te krap, dus die gaan er uit. Voor gekleurde en zilveren laarsjes: hoe poetsen jullie ze? Ik ben zo bang dat de neuzen in no time kaal worden, heb je dan kleurpoets ofzo? Wil daarom de laarsjes eigenlijk pas op verjaardag aandoen.......
Superknap dat je het in 1 kast krijgt! Maar ziet er leuk uit! Lekker kleurrijk. Ik ga de kast voorlopig nog niet omgooien, maar tussendoor/doordraagdingen zitten er al in die heb ik er gewoon bij gehangen. Echt winterse dingen wollig enzo komen pas in oktober denk ik. Wel af en toe de curvers doorlopen of er nog iets tussen zit wat al goed kan plus af en toe zomerdingen die te klein zijn eruit. Ik heb altijd een mandje staan voor te klein, dat gaat dan regelmatig naar mijn zus.
Echt superlief! Mijn schoonmoeder doet dat echt niet (ze ging op vakantie naar amerika, zei ik dat ze best in de outlets voor me mocht kijken, maar ze kwam met niks terug). Mijn moeder koopt uit zichtzelf van alles maar vaak een beetje cheap....soms geef ik haat opdracht iets te halen dan gaat het goed!