Shop-a-holic-topic deel 12

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Altijd ja? Douchen en thuis in bad niet maar met zwemmen wel altijd...

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, echt altijd.

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @oordoppen: D. wilde ze ook niet in, trok ze er steevast uit na 10 tellen. Ik heb haar thuis altijd zonder gedouched/in bad gedaan. Alleen als ze een oorontsteking had moest ze ze in. Maar toen we op vakantie waren had ik de doppen niet mee dus heeft ze wel zonder doppen in zwembad gezeten...alhoewel ze nog maar 1 buisje heeft, de andere is er al een tijdje uit.

@sandraske: sterkte met je oma...

@djmomo: oh leuk dat je alvast wat rond kijkt voor volgende winter...ik heb dat afgelopen winter wel gedaan maar nu doe ik het niet meer, weet de maat niet meer goed in te schatten omdat ze langer in 1 maat zit en mijn smaak veranderd nogal eens :D dus durf het nu niet meer aan!

@sandraske: ik zou dan ook voor zwemmen kiezen!

4. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @lynn: nette kast! Maar niet zo vol als ik gewend ben van je, zoals je zelf ook zegt, zelfkritiek is goed.
    Wel herkenbaar, vorig jaar rond deze tijd, had ik mij al een slag in de rondte geshopt, nu eigenlijk alleen vorig weekend, en 1 Terstal setje.

@sandraske: sterkte met je oma, hopelijk knapt ze snel op.
    @mmv2m: dat is niet niks! Spannend volgende week.
    @ andere zieken: beterschap.
    @otm: ook jouw verhaal herken ik mij wel in. Voor meisjes zijn er zoveel leuke dingen, zoveel leuke stofjes en accesoires.
    Helaas moet ik hier ook met beleid kopen. En af en toe heb ik ook weleens een miskoop, door iets wat ik graag wilde hebben,en dan in de loop van het seizoen maar 1 of 2x gedragen, en daar probeer ik nu voor te waken.

Ik merk dat het leven een stuk duurder geworden is, en daardoor blijft er minder shopgeld over. Ik vind het echt een verschil met vorig jaar.

@diddl: mooie Kiezeltje set voor je dochter, ben benieuwd hoe het staat.
    @ wonderteam: 1e shirtje het leukste.

@rest: ik probeer op alles te reageren,maarja zoals iedereen het valt niet mee.

@debby: hoe gaat het?

5. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
  6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Sandraske, beterschap voor je oma. Sneu hoor!

Dj Momo, ik vind dat echt een superleuke jas!

7. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    leuk issie he?

Oh, sandraske, nog even vwb oordoppen welk niet: shampoo ed schijnt beter door buisje te kunnen glippen (en dus achter trommelvlies komen) dan "gewoon" (zwembad)water. Gevaar van zwembad water is juist dat het via keel/neusholte achter trommelvlies komt. Theoretisch zou je dus in zwembad minder aan oordoppen hebben dan onder de douche. Nogmaals, Sjaak blijkt uit-er-mate gevoelig voor water in de oren, dus ik gebruik ze maar altijd.

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
  9. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    Lynn vind dat je evengoed een heel goed gevulde kast hebt hoor!
    ik heb nu alle zomerjurkjes vor griekenland eruit
    en ga voor mijn vakantie haar kast herfstklaar maken
    ik heb nu ook echt genoeg
    zelfs haar verjaardagsjurk die ik nog wou kopen doe ik niet.
    ik bewaar een bengh jurkje voor netjes en trek die bij haar aan

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Ow das wel een goede theorie, misschien toch maar altijd in doen.. moet ik wel nieuwe halen. Ze liggen nog op fuerteventura..

11. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Sandraske, sterkte met oma!

DJmomo, gaaf jasje!

Vanmiddag even met de meiden naar de stad geweest, voetjes opmeten. M. heeft toch nog steeds dezelfde maat, J. is wel uit haar schoentjes gegroeid. Helaas hadden ze erg weinig nog, dus niet geslaagd.

12. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Diddl, wat een supergave Kiezeltje sets!! Wel een prijzige aanschaf denk ik, maar dan zien ze er ook wel top uit :)

Djmomo, leuke jas, ik zeg doen!

Lynn, wat een supernette kast!! Mooi opgeruimd en georganiseerd, maar denk dat jij als persoon ook zo bent :)

Glimlachje, veel beterschap meid! Doe het rustig aan~!

OTM, zo herkenbaar, heb Sep ook al twee keer flink onder de fruitvlekken teruggekregen en die vlekken zijn gemeen :(

*zoekt eigenlijk rode laarsjes in maat 26, Koel4kids look-a-like oid, voor weeeeeiinnniiig geld...* Iemand tips?

13. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop voor je dat net als bij Sjaak, het bij R nu ook wat minder wordt. Oorontsteking is echt zó waardeloos. Sinds hij een maand of 21 is, gebruiken we (op advies KNO arts) nu al echte (kinder)neusdruppels bij eerste tekenen verkoudheid. Daarbovenop gebruiken we multivitamines ipv alleen vitamine D. Het lijk Sjaak iig wel te helpen. Sterkte met oma, btw.

Ik vind Noppies echt helemaal super tegenwoordig. En te erg, zie nu gekleurde jeans van Nameit (ook fijne broekjes) in groen en blauw voor nog geen / net geen 9 euro ps.. Hmpfffssss. Wel/niet/wel/niet?

14. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
  15. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
  16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn vaer belde net dat de hap is geweest en dat ze naar het ziekenhuis moet voor rontgenfoto, mocht niet met eigen auto dus de ambulance was al onderweg.. ze sputtert behoorlijk tegen die "ouwe" zei mijn vader.

17. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @sandraske: dat is een goed teken dat ze tegensputtert. En wel goed dat er nu actie ondernomen is,kan ze in het ziekenhuis verder mopperen ;)

@momo: geweldige jas! Zoiets wil ik eigenlijk ook shoppen,maar dan met korting :p

18. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jingels, ik heb bij jou echt het beeld dat je verstandig koopt. Wat je zegt dat er veel leuke stofjes en dingetjes zijn voor meiden dat heb ik ook heel erg, maar ik denk dat jij (ook) vanwege je kleurenkennis veel beter oplet. Ik merk dat ik het ook wat meer ben gaan doen, bv C&O in dat grijs daar kwamen mijn kids echt niet goed in uit. Ik heb nu ook okergeel voor de winter, ben heel benieuwd hoe dat gaat staat eigenlijk...........

19. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Sandraske, beterschap voor je oma. Hoop dat ze haar goed helpen in het ziekenhuis!

Deel Deze Pagina