Shop-a-holic-topic deel 12

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, jingels. 1e ronde sale is deze van mij (is al redelijk schappelijk geprijst, dus met ca 25% ben ik al tevreden)!

2. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    beetje off-topic ;) maar hebben jullie een idee waar je leuke poppenkleren kan krijgen die een beetje hip zijn? (42 cm = even groot als baby born)

3. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL

agut, en dan ook de heisa van een ambulance.

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
  5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja daar was ze helemaal pissig over, dat ze met de ambu moet.. maar de arts van de hap vond het niet verantwoord om haar met gewone auto te vervoeren. Mijn oom en tante koneen haar wel in de auto zetten had ze gezegd. Moet je nagaan dat die mensen zelf ook al 71 en 73 zijn en kunstknie en heup hebben..

6. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tsjoh wat een verhaal hopelijk komt je oma er goed doorheen!

7. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @sandraske, veel succes meid, ik hoop dat je heel snel zwanger bent! En hoop dat het snel beter gaat met je oma!

@stamhouder: hier ook niet. Mijn man is de enige zoon en wij houden het bij onze 2 meiden ;)

@glimlachje, beterschap!

@jo79, wat fijn dat jullie huis onder voorbehoud verkocht is! Hoop dat je snel kunt melden dat eea definitief is :)

@otm, hihi ook lekker vol je kast voor de meiden!

@oma's die kleding voor de kleinkinderen kopen: hier ook niet hoor. Mijn moeder durft het niet meer aan omdat de kast al zo vol is. Daarintegen koopt ze wel om de haverklap speelgoed (alsof ze dat nog niet hebben ;))

@Mmv2M, sterkte meid, hoop dat de uitslag gunstig is!

@sylvia, leuke setjes van Luna! Grijs met rood is een erg leuke combi, moet het toch ook eens proberen.

@loesjuh, wow echt hoognodig op schoenenjacht dus! Succes! O, lees net dat je al bent geweest vandaag. Jammer dat ze niet veel meer hadden. Online misschien proberen?

@mariomama, volgens mij had Babydream een tijdje terug een link gepost van een webwinkel met heel veel kleuren schoenpoets. Kan 'm even zo gauw niet meer vinden, maar misschien weet babydream de site nog? Er is nog een V&D code voor 15%, staat op de site zelf. Anders kun je toch ook bestellen en dan laten afleveren bij een V&D in de buurt? Scheelt weer 3,95 verzendkosten?

@wonderteam, ik vind het tweede shirtje leuker.

@sweetbel, hihi grappig een mini bikerjasje

@diddl, wow superleuk geshopt. Matching Kiezeltje setjes zijn echt super! Rest ook erg leuk.

@lynn, netjes hoor je kast. Zie wel veel lange mouwen al hangen. Heeft ze dat echt al aan? Enne, wat versta jij onder een normaal aantal setjes? ;)

@volle kast: hmm, als ik het zo lees is de conclusie dat ik elke vorm van zelfkritiek mis :D ;) Ach, zolang ze alles aanhebben en ik het kan missen vind ik het prima. Kan mezelf overigens prima in de hand houden (koop alleen maar iets als ik het echt leuk vind en ik het kan missen) dus lijkt me verder geen probleem ofzo. Koop ook niet om me beter te voelen (juist niet, dan kom ik met dingen thuis die helemaal niks voor mij zijn). Ik vind kleertjes gewoon leuk...

@djmomo, leuke jas!

Hoop dat ik iedereen heb gehad. Zo niet, mijn welgemeende excuses ;)

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Mijn schoonmoeder had bij prenatal maat 44 gekocht en alles iets ingekort

9. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh, sjaak is trouwens stamhouder, want vent heeft twee zussen.
    mijn schoonzus was helemaal in tranen toen ze hoorde dat het een jongen (dus stamhouder) werd. de schat.

en ja, zo79, je mist zelfkritiek. Mijn moeder koopt 'maar' 2x pj iets aan kleding hoor, in de sale gaat ze altijd naar 1 bepaald winkeltje, en zegt ze: ik heb 2 kleinzoons en 1 kleindochter, en wat heb jij voor mij? Koopt dan altijd een berg, onder voorbehoud dat het terugmag in geval van niet leuk/niet passen oid. superleuk hoor! Heb nog maar 1 keer iets teruggestuurd, en alleen maar omdat ik die al had :D

Ohja, de gekleurde jeans? besteld. :)

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @jingels: nou helemaal gelijk heb je, ik vind het leven ook echt veel duurder, ik kom echt moeilijker uit met het geld, en vorig jaar had ik daar minder last van!

@zo79 en de rest: serieus de helft van de dingen in mijn kast hangt er al een heel seizoen in (vooral al het billy en lilly en br@nd spul) want dat is met lange mouwen of korte mouwen maar door deze bagger zomer heeft ze de lange mouwen toch ook al vaak aangehad hoor! Wat ik er nu nieuw bij heb gehangen is echt maar de helft (of zelfs minder)
    Ik shop nu ook meer doordraag setjes en meer doordraag kleuren. veel minder wit (wat ik een echte zomerkleur vind bijvoorbeeld)

11. tulip

tulip Niet meer actief

sandraske, beterschap met je oma!!

12. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Over ouders/schoonouders.
    Ik heb het echt getroffen ivm jullie verhalen.
    IK krijg van mijn moeder 1x per jaar nieuwe schoenen of jassen (zomer) voor de kinderen. Nu met de herfstvakantie krijgen ze nieuwe schoenen. Voor dochter heb ik al 2 paar laarsjes, dus denk dat ik voor een winterballerina kies, of er moet nog een heel leuk laarsje tussen zitten...
    Voor zoonlief heb ik 1 paar winterschoenen .
    Ook koopt mijn mama vaak ondergoed als onderdeel van Sinterklaaskadootje voor de kinderen.
    Superlief dus. Af en toe koopt ze ook zo wel eens iets, en al is het mijn smaak niet, dan trek ik het toch aan,puur omdat ik het gekregen heb, en dat waardeer ik.
    Schoonmoeder koopt soms wat in de zomer, meestal niet mijn smaak,maar ook bij haar trek ik het gewoon aan, puur omdat ze het geeft, en dat vind ik zo leuk.

Wij krijgen met kerst altijd geld,dat besteed ik vaak ook aan kleren in de uitverkoop voor de kids.

13. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Diddle wow wat gaaf geshopt zeg, kiezeltje ook top!!

Hema kousen hier nog niets, geen leuke maillots helemaal niets nog..

Silvia leuke sets.

Lynn netjes hoor.

Otm fruitvlekken krijg je er idd bijna niet uit..

grrrrrrrr hele tekst getypt alles weg..

14. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    Op Marktplaats zijn er ook mensen die zulke kleertjes zelf maken en verkopen.

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ik zal ook maar eens uit de stille meeleesmodus komen en me voorstellen hier..

Ik ben Stephanie, nét 25 en onwijs trotse mama van D.imara van bijna 3 en D.elani van ruim 10 maanden..
    Ik ben gek op shoppen maar de merken die ik hier voorbij zie komen zijn helaas niet afgestemd op mijn portomonnee..

Zag net wel de gave Noppies jas voorbij komen die ik voor mijn kleine man in de kast heb hangen!

16. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ach, gelukkig doe ik er niemand kwaad mee ;)

17. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    Vind ik ook. Zo lang je portemonnee het toe laat... Ik heb ook al veel te veel voor de winter in de kast hangen. Weet nu al dat ze het niet allemaal zullen gaan dragen en toch blijf ik shoppen als ik iets leuks zie :)

18. Ingrid789

Ingrid789 Actief lid

1 jan 2011
    301
    0
    16
    NULL
    Amersfoort
    DJ Momo, ben eigenlijk wel heel benieuwd waar je de gekleurde jeans van Name it zag... zou je mij een PB willen doen? Alvast super bedankt! :)

19. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    Welkom!
    Ook goedkopere merken kunnen hele leuke dingen hebben!

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ik was ook al aan het zoeken haha

Deel Deze Pagina