Nogmaals bedankt voor de reacties! Lynn je kast is goed gevuld! Hoop dat je nog het vershil kan terug krijgen. Glimlachje beterschap! Madelief ik zag bij nelson leuke rode laarsjes maat weet eigenlijk iet of ze goedkoop waren.. Otm ik heb voor Luna maat 110/116 geome maar het is nog wat aan de lange kant, kwa omvang kan ze het wel al hebben. Dit jurkje gaat ook nog even de kast in voor later. Sweetbel sterkte met je oma! Mum2be welkom! leuk jasje van je zoontje! Verder sorrie als ik niet heb gereageerd maar het zijn echt teveel pag. om het goed bij te kunnen houden na een avondje weg
@ lob, welke donkerblauwe jas heb jij voor fiene? @ sandraske,hema? @ tuttie, gewoon de avond ervoor al bedenken wat je aan gaat trekken leuk jij ook een mama fiets gekocht. ik kan mijne nog niet laten zien want hij gaat tijdelijk even naar mn schoonouders. volgende maand verhuizen en dan hebben we meer ruimte dan kan ie in de garage staan ik heb een felblauwe gazelle bloom gekocht met felblauwe zitjes/tassen/windscherm.
Nou de rug van oma was niet gebroken wel zwaar gekneusd. Ze mocht naar huis maar ligt nu wel op de verpleegafdeling van het bejaardenhuis voor een paar dagen..
Thnx dames voor het meedenken Jullie hebben het mij niet makkelijker gemaakt met zulke verdeelde ,meningen Ik denk dat ik het 2e shirtje maar ga bestellen haha. Cadeautje oma/schoonmoeder: Toen mijn moeder nog leefde kregen de kinderen van mijn zus en Mason echt heel vaak wat. Toen ik zwanger was van Fay en ze wist dat ik een meisje kreeg is ze midden in de chemo's toen ze ziek was gewoon gaan shoppen. Hoe geweldig lief is dat! Nadat mijn moeder is overleden hebben we dat nooit meer gehad, mijn vader is echt niet zo haha. Mijn schoonmoeder neemt wel eens kleertjes mee van next als ze in Schotland is geweest. @diadeem, heel irrtiant mp soms! @bibiche, leuk die ballerina's @sweetbel, oh dat klinkt als een leuk stoer jasje! @diddl, erg leuke schoenen en kleeertjes. Kiezeltje is echt WAUW!!! @mariomama, he dat is balen zeg van dat gat @lynn, mooie nette kast! @sandraske, wat sneu voor je oma @jingels, herkenbaar die miskopen. Ik heb dat vooral als ik hebberig wordt van sale. Dan lijkt het zo goedkoop, maar ik ga het toch niet meer doen. Dan liever iets meer voor iets wat ik zeker veel ga dragen. @djmomo, hele gave jas! @mumtobe, welkom!! leuke foto van je kids @tukker, leuke jumpsuit!
Ik heb een donkerblauwe jas van Sd le chic. Heb hem toch maar gehouden, hij stond zo lief.... Welcome! | kleertjes.com in het echt glimt hij niet zo hoor.
@sweetbel jas nms Rienke heeft "uitgeslapen" vandaag tot zes uur wat een verademing, nu nog hopen dat ze het volhoudt.. Heb ik zelf alleen de halve nacht wakker gelegen van pijn in mijn arm/schouder, zo maar ff naar de dokter.. Gisteravond bij Hummbee nog name it broekje en roze shirtje besteld. Het wordt sinterklaas de komende dagen hier, verwacht 4 pakketjes..
Sandraske, jeeeee voor het uitslapen! Alleen balen van je arm zeg! Leuk toch, Sinterklaas?! Love it haha, net als iedereen hier! Ik ga zo het suède jasje ophalen bij m'n moeder!
haha ja heel leuk. Arm en schouder tja dat is een terugkerend probleem helaas. Moet eigenlijk geopereerd worden maar ik durf niet.. Zag de jasjes in de folder staan net..
Ohw, wat balen... Ben ook niet zo'n held in dat soort dingen, maar achteraf wel altijd blij dat ik het gedaan heb..
@ sweetbel, leuk jasje! Maar niet wat ik zoek in het donkerblauw voor lot. @ sandraske, gelukkig maar je oma dr rug niet gebroken. sterkte met je arm lekker tot 6 uur kunnen slapen. hier alweer vanaf 4.15 mn bed uit hier verwacht ik 7 pakketjes
Goedemorgen! Suede jasjes, ik ga de blauwe bestellen denk ik. Wel voor M., ik vind J. er persoonlijk nog wat te jong voor. Hier krijg ik trouwens ook met regelmaat wat van mn ouders. Ieder seizoen krijg ik geld voor schoenen en jassen. En tussendoor af en toe. Schoonouders heb ik helaas niet. Mum2be, mooie kindjes!
Ben ook wel benieuwd naar die Woeffies. Zien er wel leuk uit! Hier toch maar het roze jasje gedaan van de Hema, ze krijgt ook al een blauwe winterjas.