Shop-a-holic-topic deel 12

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    superleuk! Hoe valt de jas? (welke maat heeft ie aan, en welke draagt ie normaal van noppies?).
    Pff, ik zie al dat de grote maatjes haast onvindbaar zijn, van die jas. Moet nu dus al goed op zoek om te zien bij welke site ik de korting in de gaten moet houden!

En je dochter ken ik van de z8 fb, kan dat?

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooooooooooooh, dilemma! zie nu de houtje touwtje noppies van vorige winter, in de maat die ik wilde, voor 20 euro! is grijs met rode voering... hmmmmmmmmmmmmmm.

Newborn Toddler detail view

hm, en dan nog kortingscode eraf, en verzendkosten erbij, zou ik hem voor 15 euro hebben! jemig. kan ik dus eigenlijk niet laten gaan, toch!?

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Het is een maat 80, had ik niet verwacht aangezien hij nu al shirts in maat 80 aanheeft in andere maten (momenteel geen Noppies shirts in de kast) maar van broeken draagt hij ook al een tijdje 80 van Noppies
    waar hij van andere merken nog in 74 zit.

De jas valt dus vrij ruim en hij heeft nog zat ruimte bij oksels en qua mouwlengte!

Ow ja.. en mijn dochter op de z8 fb? ik ga eens spieken want niet dat ik weet haha..

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ DjMomo: Ook een stoere jas toch!

Bedoel je dat meisje in dat roze stippelvest? hihi nee dat is niet mijn dochter!

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee, dacht dat ik exact die foto al eens had gezien, dat z8 daar in was getagd.

tnx voor de jas info. weet nu even niet meer welke het nu wordt hoor!?
    wat een dilemma he? winterjas voor 15 euro doen of niet. Voor dat geld kan ik de gok wel wagen, toch!? :$

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Voor dat geld zou ik het wel wagen als je de jas echt geweldig vind.. kun je altijd kijken of je de jas van dit jaar later nog in de sale kunt krijgen..

Heb m'n meisje nog niet in die set op fb gezet omdat ze dit waarschijnlijk aankrijgt op haar verjaardag dus is denk ik toch een ander die je gezien hebt ;)

7. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    Goeiemorgen dames!

Gisteravond gezellig wezen borrelen bij de buren. Erg laat geworden, en best veel gekletst.

DJ Momo: Jas is nms, maar wel een leuke prijs!

Hier: speelgoed shoppen. Onze meisje is duidelijk uitgekeken op haar speelgoed. Pfff... *duuuuuurrr!!!*

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Jasminum: Hier ook zo'n fase, gelukkig is ze bijna jarig :D

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik vind hem leuk! Maar ik heb de meisjes versie van deze jas ;)

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland

doen doen!!

11. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @diddlemouses, ik heb een donkerblauwe jas van Gymp gekocht bij kktk. Echt een mooie jas, heel zacht met fleece aan de binnenkant voor euro 47,00!
    Gaaf geshopt trouwens! Vergat ik gisteren nog te zeggen...

12. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hoe valt Ninni Vi, klein toch? is maat 104 dan goed voor D. ?

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    zo heb ik weer, ga ik naar de huisarts met schouderklachten, zegt ie dat ie het niet vertrouwd en moet ik hartfilmpje laten maken en bloedprikken.

Hartfilmpje was goed, nu afwachten op het bloed..

Hoe jaag je iemand de stuipen op het lijf, zo dus..

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @SANDRASKE: NOU JEE ZEKER SCHRIKKEN ZEG!!poeh Oh sorry caps stond aan

15. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik had er nog niets aan gedacht zelf omdat mijn linkerschouder/arm wel vaker zeer doet. MAar ik had een arts in opleiding die toch even alles uit wil sluiten..

Nouja vanmiddag uitslag van het bloed, ben benieuwd. Zal wel meevallen allemaal (uit zelfbescherming proberen positief te blijven denken)

16. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Ik haak vanaf hier weer in hoor.
    Heb leuke shopsels voorbij zien komen.

Ben begonnen in de boeken van The hungergames dus sorry dat ik zo weinig aanwezig ben maar die boeken zijn zo verslavend.
    Ben afgelopen dinsdag in deel 1 begonnen en heb gisteravond deel 2 al uitgelezen hihi.
    Nu op naar deel 3 en als die uit is kom ik echt weer vaker reageren ;)

Vraagje volgende week dinsdag ga ik met mijn moeder naar Utrecht welke winkels moet ik echt niet missen daar ?
    Voor mij de eerste keer shoppen daar dus geen idee welke winkels er zitten.

17. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @sandaske: nou hopelijk valt het mee...misschien is het gewoon een overbelaste spier/pees...

18. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    Sandraske: jeetje! Dat is zeker schrikken zeg! Hopelijk een goede uitslag!

19. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    madeliefke: Misschien vind dit wat of zijn ze te donker??
    Dr. visser meisjes laarsjes
    De meeste goedkope rode laarsjes beginnen bij 28 zag ik.

DJmomo: Erg leuke jassen van noppies zeg ik zeg doen zeker voor die prijs, al hoewel ik die donkerblauwe leuker vind!! Maar die grijze is ook gaaf met een leuke sjaal en muts!

Sandraske: Sneu zeg voor je oma gelukkig dat het mee viel! Nou ik hoop maar dat jezelf ook niks onder de leden heb, dan schrik je wel ineens.

jingels: Wat een bof zeg met zo'n moeder.;)

mumtobe: Welkom, leuk die noppies jas zeg wat is je zoon een stoere vent zeg, die foto van je dochter kan ik niet zien.:)

mmv2m: Ik vind het echt super jammer bij de zeeman dat ze die vestjes niet in grotere maten hebben.

tuttie: Leuk geshopt weer en wat gaaf zeg een mamafiets

Diddlmouses; Nou de foto van je mamafiets houden we nog te goed dan.:D

Loesjuh en sweetbel: Leuk hoor die suede jasjes, hier vind ik ze net wat te stoer.;) Leuke allstars zeg

Jasminum: Gelukkig ze bijna jarig dan, dat word speelgoed shoppen.:D

Lob: fotootje van de jas.;)

lifrasa: Nou wat een boekenworm zeg, lees tegenwoordig bijna nooit meer. Alleen op vakantie een boek gelezen.

20. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Diadeem, thnx voor de tip, die zien er zeker niet verkeerd uit. Hebben een Scapino op het dorp, dus kunnen eens kijken of ze niet al te breed zijn.

Sandraske, dat is zeker schrikken. Hoop dat het loos alarm is!

Djmomo, zeker doen voor 15 euro! Vind de jas van deze collectie wel iets leuker, maar het scheelt te veel om daar over te piepen ;)

Mumtobe, welkom, ken je nog van het augustus/september 2009 topic. Onze meiden zijn even oud.

Tuttie, wat een grote meid! Heeft je wandelwagen ook een ligstand. Is misschien wel fijn nog voor zo'n kleintje.

Jingles, wat lief van je moeder! Heerlijk van die bedragen zie zomaar de goede kant opgewaaid komen... :)

Jasminum, speelgoed is zeker duur. Wij zijn een tijdje lid geweest van de speel-o-theek, dan kun je iedere 3 weken weer nieuw speelgoed lenen.

Biker jassen HEMA, voor hier ook nog iets te pittig.

Ben op zoek naar een jas voor mezelf. Liefst iets met een lekker kleurtje. Zag in de V&D ook wel wat leuke opties. Was daar geen kortingscode voor? En bij de DIDI een blauwe met witte stippen. MMM moet echt een keer de stad in haha

Liftrasa, lekker is dat als je helemaal in een boek kunt duiken. ik doe dat veel te weinig. Leesze meid!

Lynn, ik zou ook 104 doen. Is het geen combi 98/104? Was Miekje maar hier ;)

Deel Deze Pagina