@ Sandraske: He bah wat schrikken, hopelijk valt het mee! @ Diadeem: Thanx Ik was de foto's net weer aan het verwijderen ivm vervelende meelezers zal binnenkort nog wel wat spammen! @ Madeliefke: Wat leuk zeg om je weer te treffen! Jij ook een kleine kerel erbij dus geweldig
Ninni Vi schijnt dit jaar groot te vallen, dus ik heb nu voor J. 98/104 besteld. Weet niet of je iets van de nieuwe collectie op het oog hebt?
mumtobe, welkom. Leuke kindjes, je zoontje kan al goed staan. sandraske, hopelijk valt het mee.. hier even niks shoppen, wil even wachten tot ik voor de baby kan shoppen.
Fotos van de Kiezeltje jas in mn album!En heb het groene tule rokje van de Hema besteld!!Zocht ik al een tijdje naar en nu gelukkig weer terug..Die leren jasjes vielen me onwijs tegen, net stijve planken.. @zo;Wat een gezellige kastinhoud!Ik zal na de vakantie de garderobe om gaan ruilen en foto;s maken..En een gaaf jurkje van Br@nd! @sandraske;Leuk geshopt bij de Shoeby!Hoop dat het nieuwe ritme gaat werken bij jullie!Sterkte met je oma @tukker;Gefeliciteerd met je meisje!Die loopfiets hebben wij hier ook!Lekker goedkoop dat jasje! @sweetbel;Lekker ingeslagen van Bakkaboe!Wat fijn dat het met je paard goed gaat!Wel een hele geruststelling! @mariomama;Wat leuk zeg als je ineens onverwacht zon leuke dag hebt!Heerlijk is dat he! @tulip;ooh leuk die jas met die stippen!Heel lief! @otm;Wat gaaf de laarsjes!Super leuk he!En qua groeiruimte lijkt het mij wel genoeg, anders gaat ze ook slippen..Hihi weer klapperende eierstokken??Oooh wat heb je weer lekker geshopt!Heerlijk al die kleurtjes altijd bij jou!Geweldig die volle kledingkast!Heerlijk! @mirell;Wat leuk zo matchen met je meisje!Rood staat jullie beide goed!Enne uit eten en dan helemaal zonder te betalen is altijd super! @loesjuh;Atijd fijn he die groeispurten, wel hele gave all stars! @meril;Wat een leuke legging van Bonnie Doon!Heb hier een hele collecties gekleurde leggings en mailliots klaar liggen! @jingles;hihi maar dat gele Bengh rokje is dan ook wel erg leuk, daar mag je je voornemens wel voor laten gaan hahahah @jo;Wat super zeg van je huis!! @mmv2m;Spannend zeg, en erg moeilijk lijkt me ook als je nu noodgedwongen moet wachten..Heb je nu helemaal geen cyclus?Ik duim voor je dat je snel je wens in vervulling mag laten gaan.. @syl;Wat worden je meiden toch groot!Ik vind indd die B&L nog wat lang bij Luna..Mimpi staat echt super!Hoe gaat het met je huis? @diddle;Wat heb je gaaf geshopt!Super leuk allemaal!! @lynn;Leuk je kast, ik zie er al meer kleur inhangen dan je winterkast vorig jaar Vind het helemaal leuk! @djmomo;ooh die jas van Noppies is echt stoer! @mumtobe;Welkom!! @tuttie;Schattig zeg die jumpsuit!
Net even Ninni Vi bekeken,maar ik vind het niet bijzonder, absoluut geen wow -factor voor mij, dus die valt af. Zag nog een schattig S&D le chiq jas. Momo, voor dat geld? METEEN doen, zeker als je hem mooi vindt!
Ik word wel heeeel blij van Ninni Vi, iets minder van de prijs, maar de kleertjes vind ik echt super!!
Vanmorgen teruggeweest naar V&D voor de groene kniekousen met gat, had de bon nog gevonden. De ene kassajuffrouw begon wel even te zeuren dat ze gedragen waren (ja, 1 uurtje, ik had ze even snel gepakt voor in de laarsjes en geen zin om weer naar boven te lopen) maar ik mocht ze wel ruilen gelukkig! Nog een groen shortje en rood rokje meegenomen, die hingen nu hier ook in het sale rek, thanks voor de tip Sylvia! Bij Hema gespiekt voor tule rokje en bikerjasje maar aan me voorbij laten gaan; tule rokjes heeft ze al genoeg en worden niet zo veel gedragen en jasje idd te stijf voor zo'n kleintje (en ze heeft nog een bruin leren jackje). Wel voor K een auto-shirt meegenomen (2 in 1 pak, streep gaat dan maar ergens onder) en een kaki broek. Zo'n autoshirt had hij al een maat kleiner zelfde soort met een snoek-auto erop, en deze heeft een eend; allebei de auto's hebben we zelf gehad dus dat is wel leuk. De kleuren komen trouwens een beetje raar uit door flitsen, maar het shortje is niet zo fel in het echt komt het best dichtbij de kleur kniekousen, en het groene shirt is juist wat feller/lichter groen, niet bosgroen.
Vooruit dan Gymp Baby Winterjas 441280733 M - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online @Sandraske, whow schrikken joh! Vinden jullie het ook zo lastig om tijd te vinden om IRL te shoppen? Ik werk 3 dagen en op mijn thuisblijfdagen vind ik het geen doen om met 2 kleine kindjes de stad in te gaan. En het weekend zijn we ook altijd druk.
mariomama: lekker geshopt, volgens mij heb ik t zelfde shortje vorige week gekocht. KNiekousen, top! lob: ik vind de jas een beetje ouwelijk ,eerlijk gezegd.
heb je nog tips hoe het te combineren? heb evt een groene blazer maar mis shirtjes die erbij kunnen ofzo....
Even een vraagje. Weten jullie hoe de maillots van de Hema over het algemeen vallen? Onze dochter is zo'n 96 cm maar wel stevig. Heeft van de meeste kleding al 104. Nu zijn de maten daar 98/104 of 110/116. Die laatste lijkt me wel erg groot of niet??
o wat een leuk modelletje lob!! Hier geen last van tijd, maar ja ik ben ook alle dagen thuis en mijn dochter is verzot op shoppen
mariomama; Leuk geshopt zeg!! Fijn dat je de kniekousen mocht omruilen dat valt weer mee. Ik vind het setje van je zoon erg leuk zou ik ook zo kopen. lob: gave jas ik vind het zo leuk foto's kijken wat een ander heeft geshopt is ook een verslaving aan het worden.
Vind hem op de foto ook niet mooi overkomen maar ouwelijk is hij echt niet. Het is een echte klassieke Gymp jas.
jassen kiezeltje en gymp: nms..... gezicht: wehkamp kortingscode, ik heb wat op het oog maar wil graag korting