Gave set Shannen! @Blondi, ik zou ook deze maat pakken. Ik zit waarschijnlijk met hetzelfde probleem maar koop dan is de sale nog wel een jas bij. @Tukker, proficiat! Wat een mooie meid zeg! En wat heeft ze een leuke verjaardagoutfit aan.
Shannen, jaaaa, leuk setje! Wil dat broekje ook nog hebben! Zal leuk staan. Lob, ja ik koop ook altijd meerder paren. Verslaving voor mezelf . Klinkt leuk al je Benetton! Ga zo even op de site kijken.
tukker leuke kleertjes en nog gefeliciteerd!! ja bomba set is gaaf he, ik mag 2 setjes shoppen dus deze wordt het voor haar eigen verjaardag en dan nog eentje voor als haar zusje jarig is.. nog ff op zoek.. sweetbel hier ook een laarzentik..
Ik ben op zoek naar een grijze baby sjaal! Iemand tips? Kon op google niet echt iets vinden.... Heb leuk mutsje ennwanten gezien voor mn meiden maar nu nog n sjaal....
bij prenatal krijgen ze altijd grijze in het assortiment en ik zag even denken, bij zara volgens mij ook grijs.
zag net bij benetton een poepige, met een bloem er op. geen idee van de maat. te checken via debijenkorf.nl
shannen, hele gave jas zeg! en leuke verjaardags outfit van boma zeg! Als mijn meisje op de leeftijd zou zijn van jou oudste zou ik het ook zo kopen! En idd net weer wat anders dan een jurkje of rokje. @ schoenen, ik heb vaak schoenen van rond de 150 afgeprijst naar 80 a 90 euro. Loop straks al 2 jaar op deze van spiral. deze en dan in camel/conganc kleur.
@Shannen...die jas had je nou nietttttttttttt moeten plaatsen...zag m al eerder voorbij komen en nu ik de jottum jas niet kan vinden gaat t deze worden!!!! ff speuren morgen. @Tukker...gaaf je meisje! @Laarzen...hier heel moeilijk met laarzen....heb heel wat zoektochten nodig om de juiste laars te vinden.... heb nu laarzen van dolcis tot de kuit zonder rits etc en dat gaat goed.... maar goed die zijn nu zo afgelopen dat ik deze winter echt weer moet geloven aan die zoektocht...zie daar altijd zo tegenop net als een jas shoppen...ook altijd drama. Ben niet van de dure laarzen....als het maar mooi is!
Lief dat jullie zo meednken over een jasje voor Lot! @ Shannen, die jas is echt niet mijn smaak. En ik denk ook te groot, ik zoek echt nog in de kleine maatjes. @ Mariomama, die lief! jas vond ik idd te licht, maar op dat andere plaatje is hij idd wel donkerder... @ Tukker, nog gefeliciteerd met je meisje!!
Dat zijn de leukere prijzen ja ik zoek ook altijd wel naar goede schoenen van goede merken etc Leuke verjaardagsoutfits trouwens, en mooi fietsje!
Wie had ook alweer die oranje Bengh jurk, heb het bijpassende laarsje gevonden hoor Pinocchio & Hip 603 Oranje/52PL | mooieschoenen.nl
De kniekousen had je er toch ook al bij? Ik vind ze wel echt heel gaaf, die kleur eronder. Dan heb je wel echt een geweldige outfit, die bijna niemand heeft denk ik zo.... Heb je al een foto met de knofje aan? Ben benieuwd hoe die kleur haar staat.
@Lynn: Ik heb het blauwe jurkje besteld! Ik wacht wel even af wat er op de achterkant voor opdruk staat, want als er zo'n grote 12 op staat, doe ik 'm waarschijnlijk wel retour. Eigenlijk wil ik wachten op Br@nd, want daar vind ik de kleurtjes leuker, maar Ninni Vi is in de uitverkoop nergens meer te krijgen. Br@nd natuurlijk wel en dan kun je voor de helft van de prijs ook nog leuke dingen kopen. @Sandraske: Hier ook goede ervaring met Stoute schoenen! Laarsjes zien er wel leuk uit! @Glimlachje: Ik wacht ook op Br@nd! Hoop dat het niet uitkomt als ik op vakantie ben... @DJMomo: Die jas zou ik ook gewoon kopen! @Sweetbel: De bikerjasjes vond ik er op de folder niet zo geweldig uitzien, dus ga morgen even in het echt kijken. Denk dat het roze jasje je meisje heel stoer staat, met de Uggs eronder natuurlijk. Misschien dat ik dit jaar wel neppe aanschaf, want ik vind de echte eigenlijk te duur @Mirell: Heb je al een leuk lijstje voor 1 oktober?! @Mariomama: Ik betrap mezelf er de laatste tijd ook steeds vaker op dat ik wel klakkeloos weet ik hoeveel euro voor een jurkje voor de meiden neer leg en dan zelf sta te twijfelen als iets voor mezelf wat duurder is @Tukker: Mooie verjaardagsoutfit! @Shannen: Romy zal er ook prachtig bij lopen op haar verjaardag! Ik wil dat broekje graag in de sale... Ik kwam nog een leuke site met kinderschoenen en gekleurde laarsjes tegen: Welkom bij Stip Kinderschoenen | Stip Kinderschoenen | Schoenen voor kids!
Whow dat zou gaaf zijn! Ik voel een nieuwe verslaving opkomen... laarzen voor mijn meisje.. ik had me er nog niet in verdiept maar jeetje wat zijn er veel leuke te koop zeg! Morgen maar eens op pad .
Op de bestelknop gedrukt bij wehkamp...... voordeel is dat je pas achteraf hoeft te betalen en als het retour moet kost het me iig niks. Kan ik ze iig passen! (Krijg trouwens vaak laarzen van mn mams voor mijn verjaardag in oktober.....erg he)