@maatvoering ik zie het wel als het niet past dan terug of voor de zomer volgend jaar, het zijn wel frisse kleuren.....
Eerdere collecties vielen klein, dus ongeveer hetzelfde als Bengh. Nu zou het op maat moeten vallen, maar blijft afwachten natuurlijk.
@Mmv2m....altijd lastig als je een merk niet "kent".... heb al wat RL shops gevonden waar ik altijd nog even kan kijken zodra het in de winkels ligt. En anders wacht ik tot jullie het in de verkoop doen
@precies, bengh heeft rokjes van 90 euro en jurkjes van 70 euro of meer....dat vind ik veel meer in de 'duur' klasse liggen. Kijk als een jurkje van ninni vi 100 euro zou kosten zou ik hem ook niet kopen, ookal kan je ze niet in de sale meer krijgen. Maar 50 euro vind ik wel te doen en rokje 35 ook.
ik vind ze ook niet (heel) duur, maar te simpel voor dat geld dan heb ik mooiere dingen gezien die even duur zijn bijv mim pi. maar smaken verschillen, en maar goed ook..
@lynn datcklopt bengh is helemaal achterlijk geprijsd maar ninnivi ziet er leuk uit maar zou er geen volle prijs voor betalen... Mijn omaatje is toch weer naar zh... de dikke darm functioneert niet goed en ze gaan nu kijken of ze het kunnen oploseen met medicijnen.. ben benieuwd of dat lukt want opereren is uitgesloten..
Ninni vi is nog wel elders verkrijgbaar lynn! Ik wacht het ook even af denk dat het nog te groot is...
@geld, hier ook ff geen shoptegoed meer. Gisteren nog wel het blauwe mim-pi truitje met roezels besteld. Ik wil ook nog graag felgekleurde laarsjes hebben. Maar weet nog niet zo goed welke kleur. @laarzen voor mijzelf. Ik geef max 100 euro voor mijzelf. @nininnvi, wel prijzig ,maar ik vind het er wel leuk uit zien. Vooral de kleurtjes! de cijfers zo groot vind ik alleen niks. @blondi, superjas en zou gewoon deze houden! @jingels, jurkje van claessens is idd leuk! @sweetbel, superlief van je moeder! @lob, de juffen helpen wel als ze geen verters kunnen strikken ,maar ze zijn er niet blij mee. Dat snap ik ook wel ,als er van 28 kinderen de veters moet worden gestrikt is er geen tijd over voor andere dingen Hier heb ik of klittebband schoenen of schoenen met een rits aan de zijkant en verters die er al in vastgenaaid zijn. @sandraske, wat ontzettend vervelend zeg die pijn @tukker, nog van harte!!! Leuk ziet ze er uit!!
Lynn, ik ken een stenen winkel waar ze Ninni Vi verkopen. Als je wilt haal ik het daar voor je op. Stuur anders maar een PB.
advies nodig Wat denken jullie? Fay zit nu net precies in maat 22. ( een grote 21 kan ze nog aan) Zouden jullie voor najaar/winter 23 of 24 bestellen?
@wonderteam lastig. Ik zou voor nu 1 paar in 22 doen en verder nog niet. Als ze naar 23 gaat pas nieuwe kopen
Ja daar heb je een punt. alleen denk ik niet dat ik nu al echt laarjes aan doe. Maarja misschien over 3 wkn wel. Pff lastig die kinderschoenen ook haha. en ben zo bang er net te laat mee te zijn en dat de leuke kleurtjes dan weg zijn.
@ wonderteam, ik zou gewoon gaan passen. De ene 22 kan heel anders zitten dan een andere. Waarschijnlijk zal ze een 23 nodig hebben maar ik vind dat je geen schoenen op de groei kunt kopen want dan weet je nooit of ze goed gaan zitten (ook qua breedte) dus ik zou echt geen 24 kopen.
Denk echt niet dat over 3 weken alle leuke schoentjes al weg zijn hoor. En denk dat het bij schoenen nog belangrijker is dat ze echt goed zitten.
Lastig hè, Wonderteam! Ik wil ook al schoentjes kopen nu ze loopt,maar wacht toch nog echt eventjes een weekje of 3. Dan loopt ze ruim twee maanden, dus dan kan het denk ik wel. Nu nog maar eventjes haar shoesme babyproofjes afdragen....