Shop-a-holic-topic deel 12

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    Wonderteam: ik zou voor de 1e gaan.

Lynn: vervelend van je shopdrang. Je hebt je zo kranig verweerd ;). Nog effies volhouden!

Madeliefke: hier ook minder op MP verkocht. Wat dat betreft loopt het op ZP soms nog beter... Wat ik trouwens irritant vind is dat als de advertenties er te lang op staan, ze worden verwijderd... grrrr

Hier: vandaag bijijjijnaaa een auto geshopt :D. Verkoper wou alleen nog niet echt toehappen op ons bod. Onze mening: 10% marge kan er altijd af. Sandraske: wat is jouw ervaring??

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik heb afgelopen weekend 160 euro verkocht ;) Het merkspul loopt redelijk maar andere dingen niet echt..

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    En in de opruiming kwam ik nog een spierwitte jas tegen voor volgend jaar, niet praktisch maar ach voor die 8 euro!!:D

Bijgevoegde bestanden:

4. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    Diadeem: dank je! Het is goed gegaan op het kdv. :D

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Super !!

Sandraske: Ik heb eindelijk foto ik mijn album staan van dat H&M jurkje nu zonder kleding eronder gepast en is toch nog ruimer als ik dacht. Het past prima ik vind het niet overdreven wijd. Moet nog een longsleeve onder en dan zit het perfect!!;)

6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier is de kleur beter.

Bijgevoegde bestanden:

7. tulip

tulip Niet meer actief

diadeem, o leuk setje zeg!!

8. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@Tulip...denk idd. dat 50 euro reeel is.
    @MP verkopen...heb nu 2 vaste afnemers en ben al aardig wat kwijt. maar de leukste dingen gaan naar een mede KDV kindje....moeder is dol op de kleding van me kleine dame..1
    @WT...lekker hoor geld vinden en het bericht van de BD.
    @Diadeem....heel gaaf setje...gave kleurencombi!

Hier Chaos and order binnen.... gaat terug... vind het niet zo mooi!
    De Roze laarsjes ook....krijg dr voeten er niet eens in. Ga dus maar in RL passen met haar.

@Jasminum...fijn dat KDV goed is gegaan.

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    leuk, mooie kleur!

Witte jas jij durft!

ga zo in je album kijken..

10. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Diadeem, leuk shirtje! Is die van Persival?

Wonderteam, ik vind het eerste rokje het leukst!

Marktplaatsverkopen, loopt hier ook voor geen meter.

Glimlachje, jammer dat C&O niks is. En dat de laarsjes niet passen!

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    De marges zijn op dit moment erg krap in de autobranche, wij hebben auto's waar we niks op verdienen en zelfs met verlies moeten verkopen..

Ligt er ook aan wat voor auto, hoe oud, gangbaar type etc en wat je inruilt natuurlijk

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Balen, wat had je besteld?

13. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @diadeem: leuk setje!

@sandraske: mooie laarsjes hoor!

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Lob: haha je wil naar hartelust kunnen combineren zeker? ;)

@ Wonderteam: Leik cadeautje voor de kleine meid!
    Ja bizar he.. heb m'n bestelling ook maar gedelete ;)

@ Diadeem: Leuk setje, met die jas heb ik gister ook nog mee in mn handen gestaan, hier hing een 104 en daar gaat ze nu al in, dus durfde
    het niet aaN!

@ Glimlachje: Jammer zeg dat alles terug "moet"

En? woont er iemand een beetje in de buurt bij mij? ;)

15. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Lynn oh erg he.. Hier dus ook al die maanden netjes gehouden en nu ben ik alles aan het inhalen. Net weer 2 keer mn mandje gevuld en gauw op het kruisje gedrukt:p

Sandraske leuke laarsjes heb je geshopt!

Madelief zo reken ik het ook altijd uit. En mp verkoop ligt er echt aan wat voor merk je heb, ik had van de week ook zo alles weg, maar heb je een wat nonmerk dan raak je het haast niet kwijt. Of is het de moeite niet.

Glimlachje balen dat alles zo tegenvalt! en jammer van de laarsjes...

Diadeem mooie kleurencombi!

16. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @ glimlachje jammer zeg, idd ik wil ook wel weten wat je had van C&O?

17. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @sweetbel, schattig die uggs. Zit hier nog steeds te twijfelen of we ze wel of niet gaan kopen voor Z. Zit te twijfelen tussen kobalt laarsjes of uggs ;)

@sandraske, sterkte met je schouder..en hoe is het ondetussen met je oma? Hoop dat de medicijnen werken? Leuke dingen geshopt. Ik vind allebei de jurkjes van C&O erg leuk staan, dus aan mij heb je niet veel :p

@shannen, leuke jas heb je voor Romy! En gave set op het oog voor haar verjaardag.

@tukker, fijn dat je meisje lekker verwend is :) Party outfit is niet helemaal mijn smaak maar staat je dochter wel leuk! Jas is erg leuk zo samen de de sjaal en muts!

@glimlachje, superleuke maillots. Word er helemaal vrolijk van (en dat kon ik wel gebruiken hihi)

@wonderteam, wow geld terug van de Bdienst én geld gevonden, beter :D Ik vind het eerste rokje van Mim Pi het leukst.

@lob, leuke laarsjes zeg! Zoiets had ik ook voor Z toen ze een jaar of 2 was, echt schattig. Rest van de schoenen ook leuk!

@djmomo, het moet niet gekker worden! Tommy is tot inkeer gekomen, het mag in de krant ;)

@tulip, ik zou inderdaad een beetje de prijzen aanhouden die Madeliefke noemt. Het hangt er ook een beetje vanaf of het een gewilde collectie is!

@mumtobe21, hopelijk valt de keuring mee!

@madeliefke, hier loopt Marktplaats op zich prima. Wel regelmatig dat mensen niet meer reageren (grrr) maar ik heb driekwart van het winterspul al verkocht, dus gaat goed. Voor mooie prijzen ook nog. Ik vind wel altijd dat winterkleding iets minder loopt dan zomerkleding, maar denk dat er toch mensen zijn die pas eind september winterspul gaan kopen.

@diadeem, leuk geshopt!

18. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @hier, is het C&O jurkje voor Z binnen gekomen, maar gaat helaas weer terug. Ook bij haar is het jurkje echt te wijd bij haar oksels, ziet er niet uit. Dus dames die het nog willen bestellen, houd er rekening mee dat jurkje Emma redelijk breed valt!

Heeft iemand enig idee waar ik een rode legging kan vinden in maat 98-104 of 104??

19. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@Ik had de roze Clic laarsjes....vallen klein zeg!
    En van C&0 moeder- dochter combi

20. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @glimlachje: oja ik weet het weer, jammer, was wel leuk samen matching!

Deel Deze Pagina