wat jammer glimlachje! sandraske, mooie laarsjes djmomo, jeeeee tommy komt over de brug Hier wel lachwekkend hoor, ging over een andere set van jubel..staat er dus sinds vanmiddag op en kreeg best al wat biedingen. Ik wacht het dus nog even af. Verwijdert iemand een eerder bod, wat niet meer het hoogste was. Iemand zn goed recht uiteraard, maar de reden: ik blijf niet touwtrekken om een setje....huh het staat er net 3 uur op en dat is toch het idee van bieden???
@mumtobe ja ik kom bij je uit de buurt van oorsprong, nu iets verder weg @zo met oma gisteren ging het heel slecht, zo erg dat we dachten dat er tussenuit zo piepen. Maar vanmorgen was ze weer zo fit als een hoentje (voor zover dat gaat met een 98-jarige) en liep gewoon met de rollator naar de kantine @c&O papa heeft de doorslag gegeven, het wordt het blauwe setje..
haha die spoort echt niet, dat lijkt me inderdaad het idee van bieden.. Voor wie nog interesse heeft in houten speelgoed, laat maar weten, heb een aantal dingen op marktplaats gezet van mijn schoonmoeder.. O en een vingino capri maat 92
Sandraske: Gave laarsjes zeg, ideale kleur ook kunnen overal bij. Nou je oma is een echt doorzetter zeg!! Tullip: belachelijke opmerking van mp, baalde waarschijnlijk dat er meer geboden werd. glimlachje: Jammer van je chaos and order vond het juist zo leuk samen! En laarsjes is ook balen, maar jah dat blijft altijd moeilijk gokken. mumtobe: Die jas is ook een gokje hier is maat 140 maar als hij volgend jaar te klein is heb ik nog een hoop nichtjes die net wat jonger zijn dus hij komt wel goed terecht. Loesjuh: Het shirtje is inderdaad van Persival!!
@ Tulip: Nouja zeg.. wat zijn dat voor rare opmerkingen @ Sandraske: Hihi weg uit het land van laaf dus jeetje wat heftig van je oma ineens.. gelukkig is ze nu weer fit, hopelijk blijft dat nog een tijdje zo! Altijd fijn een mening van papa! mijn vent zegt altijd, kies jij maar *zucht*
@tulip...rare mensen bestaan er op deze wereld.... bieden = "touwtrekken" Ja baal ook wel van c&O vond t zo een leuk idee
Hey Sandraske, liggen onze roots ook gewoon bij elkaar... Ik kom oorspronkelijk uit Waalwijk en heb ook in Kaatsheuvel gewoond. Sinds mijn 18e in de omgeving van Oss Mumtobe, dus redelijk in de buurt
haha ja das toevallig. ik heb in waalwijk gewoond en een jaartje in kaatsheuvel, daarna naar dongen verhuisd en nu alweer 8 jaar hier..
Op welke middelbare school heb je gezeten? Voorheen schreef hier ook iemand mee (de mama van Julie, ben even haar naam kwijt). Zij woont nu in Maastricht, maar bleek gewoon bij mij op de middelbare school gezeten te hebben. Zo grappig, de wereld is klein
@ Diadeem, die vind ik idd te glimmend.. Misschien dat ik toch maar voor de Lief! jas ga... Persival setje nms, sorry, had het hier ook zien hangen. Hihi die Mexx jas had ik ook al gezien, heb al 3 jaar achter elkaar een Mexx jas maar deze is toch echt niet mijn smaak.... @ WT, beide niet echt mijn smaak. @ Tulip, hier totaal geen ervaring met MP. @ sandraske, leuk!!!!! @ Glimlachje, jammer zeg van de clic! laarsjes en C&O. @ Zo79, kobalt laarsjes, veeeel leuker
Ik vind het lief jasje erg schattig hoor. Ik vind het benetton jasje staat op de bijenkorf site ook leuk!! Maar die vind jij ook vast te glimmend. Benetton | Benetton Glanzende donsjas met afneembare capuchon - deBijenkorf.nl