Shop-a-holic-topic deel 12

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    :D:D

2. tulip

tulip Niet meer actief

goed he??;)

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Madeliefke: Grappig zeg! maar geen concurentie dus ;)

@ Glimlachje: hier andersom ik ben een importbrabo, kom oorspronkelijk uit rotterdam!

Grappig zoveel brabo's!

4. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@mumtobe...hoe bevalt brabant je, in tegenstelling tot de Randstad? Ik kan hier maar niet me draai vinden...., en ben echt niet randstad "vreemd" werk er al ruim 10 jaar en winkel er, veel vrienden maar toch.

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @glimlachje waar ben jij geboren dan? we zijn ongeveer even oud toch? Ik ben geboren in de kluizenaarstraat en heb daarna op de baarlehertoglaan gewoond.

@sandraske: mijn vader woont er nog dus ik kom er nog wel eens, nooit om te shoppen trouwens hoor....

6. Glimlachje

@Lynn...ben in buurt van Kluizenaarstraat geboren,maar na 6 jaar zijn we verhuisd naar andere deel van Eindje.

Eindhoven is leuke shopstad hoor.... :cool:

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Glimlachje: ik zou nooit meer terug willen.. Zeker niet nu met kids!
    woon hier nu 10 jaar, was 15 toen we verhuisde.. heb wel eerst in een boerengehucht tussen Eindhoven en Tilburg
    gewoond maar zit hier nu wel op mn plek.. niet TE rustig, alles dichtbij maar ook niet de drukte van een stad!

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @glimlachje: haha wat grappig zeg! @randstad: ik woon hier nu 10 jaar en voel me hier heel fijn, maar ja ik woon in een dorp net buiten de grote steden dus op zich ben ik gewoon polder-boerin :D en ik vind het heerlijk....lekker chill hier.
    met Eindhoven heb ik eigenlijk niks zelf, ben grotendeels opgegroeid in Doetinchem maar daar zou ik echt niet naar terug willen.

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Begint toch neit met een M dat gehucht?

10. Glimlachje

@Lynn...jij woont ook wel in een lekkere omgeving...
    Ik vind het fijn dat alle grote steden in de buurt zitten enz...en denk dat als ik op een andere plek in de Randstad (buiten de grote steden om...want daar zou ik echt niet willen wonen) zou zitten de heimwee zou meevallen...ik heb gewoon niks met dit S... gehucht hier!

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sandraske: haha ja toevallig wel.. al is dat niet precies het dorp waar ik woonde ;) een deel van 3 dorpen wat jij bedoeld?

12. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @diadeem: wat een leuke set in een geweldige kleurencombi!
    @sandraske: heel eerlijk, ik vind deze c&O kleuren haar niet mooi staan, model van het jurkje staat haar wel mooi.
    Lekker geshopt!
    IK zag nog prachtige Shoesme laarsjes voorbij komen, erg leuk!

Wij zijn vandaag met oma een dagje naar Burgers Zoo geweest, erg leuk! Foto in album.

Morgen gaan we nog een paar dagen naar Drenthe, dus lees van het weekend wel weer bij. Tot gauw.

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    onee dan bedoel ik een andere, maar die drie dorpen ken ik ook wel..

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    #2594 sandraske, 28 aug 2012
    Laatst bewerkt: 28 aug 2012
    dat kan, ik vind het wel mooi staan ;)

Waarom vind je het niet mooi dan? Ff uit nieuwsgierigheid..

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Dan woon jij vast in dat dorp aan de andere kant van de snelweg ;) een iets groter gehucht!

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Nee ik woon niet daar, andere kant eindhoven, richting oss.. maar ik heb veel familie in.die.regio...

17. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Thanks voor de leuke reackties op het wieb wintejas setje.
    En ook nog voor de leuke reacties op R haar verjaardags outfit.

glimlachje, jammer dat de match jurkjes niet zo leuk zijn voor jullie.
    Met schoenen kun je beter in RL gaan shoppen..succes, leuk id anders heb ik vandaag gemerkt:D.

Sandraske, leuke blauwe laarsjes geshopt. Ben blond maar begreep uit je tekst nog niet welk jurkje je man nu gekozen had:).

Heb vandaag schoenen geshopt voor R.Show ze aan mijn man vanavond zegt hij..zijn het jongens schoenen? Wil ff jullie mening horen over de schoentjes.

Wil ze gaan combineren met jeans spijker rokje etc.

ff foto waar ze ze aanheeft.

Bekijk bijlage 270763

18. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Diadeem, die vind ik idd ook te glimmend, en ik hou sowieso niet van donsjassen eigenlijk..
    Vind het echt heel lief dat je zo meezoekt maar volgens mij is het kansloos, ben echt een zeikerd hierin...
    Tot nu toe elk jaar naar mn zin kunnen slagen maar dit jaar, pffff.

@ Jingels, leuk en veel plezier!!!

19. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het blauwe ;)

Ik vind het geen jongensschoenen, heb ze toen niet gekocht omdat rienke.in de winkel al steeds die.klitterband lostrok..

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sandraske: Aha zo..

@ Tukker: Ik vind het geen meisjesschoenen maar vind ze niet staan icm die legging,
    maar dat zal wel niet je bedoeling zijn geweest, als ik je tekst goed begrijp ;)

Deel Deze Pagina