Goedemorgen, mumtobe, leuke laarsjes, ik ga vandaag even op jacht. Heb nog een tegoedbon van 40 euro. Jingles, vreemde/lelijke kleding heb ik me over verbaasd in de vakantie. Zoveel kinderen die alleen een legging en een shirtje aan hebben zonder rokje oid. Van die verschrikkelijke disneysokken in sandalen. Combinaties die nergens naar lijken. Dan denk ik hoe moeilijk kan het zijn. DJ Momo, ben benieuwd, welke kleuren heb je besteld? Geboorte en woonplaats, ik woon veeeeeel verder bij jullie allemaal vandaan. Zijn er hier eigenlijk wel noorderlingen?
Ja jammer he? Tewijl dat iegenlijk in mijn ogen helemaal niet zo hoeft. Ok, de meningen zijn verdeelt. Ga er nog wel rode of blauwe laarsjes bij shoppen hoor. Maar voorlopig ff niks meer shoppen..shop geld is op. mumtobe, Leuke laarsjes! heb je ze geshopt? @ woonplaats, hier een oosterling en volgensmij zijn er nog wel meer hier.
Wt, haha hier ook. Van meisjes met alleen een kort shirtje en een legging. Sommigen al wat ouder en dan nog even flink overgewicht...leuk zo'n legging. Echt sneu voor die kinderen.
oh, heerlijk, sandraske! Sjaak heeft hier ondanks enorm ei op zijn kop ook prima geslapen. Mamatobe, de groene en de blauwe. De groene is best licht, en de blauwe juist wat donkerder dan verwacht. Maar toch wel tof. Dit was zgn extra slim ofzo, nou, moet het knoopgatselastiek nog enomr aanhalen, want stond helemaal wijd van zijn buikje. Op zijn benen/kontje zat het dan weer gewoon goed. Ze vallen wel weer lang. Hier geen brabo, maar gewoon hollander
goedemorgen... Ik heb al even niet gereageerd maar heb er even de puf niet voor. Lig met een longontsteking op bed.... Wel heb ik alles gelezen en ik zie weer leuke dingen voorbij komen waardoor mijn shopdrang weer lekker toeneemt. Ik zou zo graag naar de kruidvat willen voor ondergoed maar ik denk dat inmiddels alles al wel weg is dus ik hoef daar van het weekend niet meer naartoe.....helaas..
Ja, daar heeft Sjaak ook een plekje, en op zijn lip boven net onder zijn neusvleugel. Al moet ik zeggen dat het me nog meeviel. Alleen op zijn koppie nog wat blauwig echt. Lang leve arniflor! Stelletje
Beterschap Lima! @slechte slapers, hier ook al ruim 3,5 jaar helaas. @diddlemouses, volgens heb ik wel een gelezen dat je oudste ook slecht slaapt. Gaat dat beter nu ze naar school gaat? Daar hoop ik een beetje op.
Lima, beterschap... Momo en sandraske..wat hebben jullie kids uitgespookt??. Nu twijvel ik over de schoentjes..of ik ze dan toch niet beter kan ruilen..en dan laarsjes halen.