Shop-a-holic-topic deel 12

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Lima beterschap!

Zo noordelijk als waar ik woon kan bijna niet. In de kop van Groningen.

Slechte slapers gelukkig geen last van. Vanmorgen Evi om kwart over 8 en Thijs pas kwart over 9. Zullen weer moeten wennen volgende week als ze naar school gaat ( Spannend!)

Dj Momo, gaaf. Waar had ze vandaan Hummbee? Met mijn smalle kindjes moet ik ook altijd alles aansnoeren.

2. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo even een dag gewerkt en ik loop 25 pagina's achter! Ga ik vanmiddag even bijlezen.

Geshopt in de lunchpauze bij wibra:

Voor E een stippenjurk met rode longsleeve
    een roze gebreid strokenrokje, twee longsleeves antraciet en roze en een maillot
    (niet per se zo te matchen maar stond wel leuk samen)

3. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor K een stapel basic shirtjes, 2 longsleeves en een overhemdje

4. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    goeiemorgen allemaal:D

Lima: beterschap zeg wat vervelend!

Sandraske en DJ momo: Nou word ik wel heel nieuwsgierig hebben ze een botsing gehad met elkaar.;)

Tukker: Ik vind de laarsjes erg gaaf, sneakers zijn wel leuk onder een broek of stoer rokje!! Maar hier koop ik ze niet omdat ik hier bijna altijd ballerina's of laarsjes draag!!

Jingels: Die jas moet ik echt aan zien!! Wij hebben ook niet altijd dezelfde smaak maar soms wel, wel samen dezelfde winterlaarsjes.:D Ik kan niet wachten om ze aan te doen vind ze zo gaaf!

Diddlmouses en Lynn: Ik denk dat de mode niet meewerkt op jullie zoektocht naar een winterjas.;) En diddl ik geef het op .:D

mariomama; Wauw gaaf zeg ik denk dat ik ook een enkele reis wibra moet nemen oh neeh ik wil niet teveel kopen wachten tot de sale.:D

5. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    En voor E een berg speldjes, check oa die burberry print, en de oranje kon ze gelijk in bij d't setje. Alles ook de haarbandjes 1 euro per kaartje!

6. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    en tenslotte nog shopsels die mijn moeder heeft gekocht: een fleecevestje en legging (moet een jeans rokje tussen hoor ;) )

7. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wibra heeft niks meer hoor in de sale :) en om de prijs hoef je t niet te laten zou ik zo zeggen
    Ze hadden nog wel meer leuks maar niet de juiste maten.
    Ik vond dit zo wel een leuke lunchpauzeopbrengst :D

8. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Mariomama, Super leuk geshopt bij de wibra! Hier hadden ze qua meiden shirts niet veel byzonders hangen..Voor K ook erg leuk spul zeg!

Moet eigenlijk nog best veel voor het najaar winter..Rompers, pyama's leuke shirts met print etc en maillots/leggings en sokken..

Diadeem, welk soort laarsjes heb jij dan?

Jingels, jij hebt een byzondere smaak wat ook mooi kan zijn..Pomp de lux nms.
    Hoop dat ik over een tijdje vrienden worden zodat ik je kids mag zien. En hoe ze gekleed zijn.

9. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    BEst leuk! Ook van de wieb?

10. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Wat is je meisje bruin zeg! LEuk speldjes..hier nog weinig nut..krullen die niet zo hard groeien;)

11. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @glimlachje wat een leuke kleuren maillots.
    Leuke rokjes zeg voor die 8,00 euro

@sandraske de gele Sinterklaasbus is altijd leuk ;)
    Ik wou da ik z'n schoonmoeder had!!
    Leuke dingen heb je geshopt van b&l
    Ik vind het linker jurkje van c&o erg mooi.setje compleet is eg mooi!

@wonderteam hihi dat kan mij nou ook gebeuren hoor! Vind ook overal geld terug.
    Enne dat shop tegoed is ook erg lekker

@lob leuke schoenen geshopt!

@djmomo yes wat goed van Tommy. Beetje jammer dat het zo lang moest duren....

@tukker leuk setje zo in combinatie met de jas.
    En leuke schoenen heb je geshopt.

@wonderteam dat is lief van je zus. Ik vind die met tule en bloemen het mooist.

@diadeem leuk setje geshopt voor je oudste dochter.Witte jas inderdaad niet praktisch maar inderdaad voor dat geld ;)

@jingels hihi dat is wel heel sneu voor dat meisje. Soms kom je zulke rare creaties tegen ....

@mumtobe ik vinden laarsjes erg gaaf!

@jingels pomdeluxe staat hier ook op mijn verlanglijstje ;) zulk leuk spul.

@lima beterschap!,

@mariomama leuke dingen geshopt bij de wibra.

#kruidvat hier rompertjes gekocht voor Nayomi. Scheelde wel een beetje teveel.

Mijn shopsels van gisteren ;)

http://i974.photobucket.com/albums/ae225/liftrasa/244b240e8c71968e4d09f54036de501a.jpg

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Tukker: jaaa heb ze net besteld :)

@ Lima; beterschap!

@ Mariomama: Leuk geshopt zeg! Ik moet ook maar eens even gaan spieken bij de wibra denk ik!
    vind het leuk spul en het blijft nog mooi ook!
    Leuk ook die haaraccesoires!

@ Liftrasa: Superleuk setje! Ik baal zo dat mijn meisje uit bakkaboe is gegroeid!

13. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjaak heeft gisteren een salto mortale over de leuning van de bank gemaakt. Hij stond midden op de bank, wij een stuk er vanaf. En wij zeiden dus: Sjaak, niet op de bank staan he? Zitten! En vervolgens rent ie zo over de bank naar de leuning, en klapt er overheen. Heul eng gezicht. Maar gelukkig viel het allemaal mee. Dit weekend even de extra grijze haartjes wegverven, en dan is het leed weer geleden ;)

Mama to be, ja wel ideaal hoor, dat elastiek. Kan hier echt niet zonder!

14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    mariomama: Nou ik bedoelde niet dat ik bij de Wibra wilde shoppen hoor in de uitverkoop vind het super gaaf wat je nu heb gekocht en het is goed betaalbaar daar. Maar ik heb voor mezelf de max van 10-12 setjes per kind per seizoen en daar hou ik me altijd aan. Dus als ik nu al teveel non merk koop mag ik in de sale niet meer.:D

tukker: Ik heb deze laarsjes maar zijn super smaak gebonden. Meeste gaan hier voor zilver en rode, groene en blauwe laarsjes.;)
    Gattino laarzen 8811 Cognac (9898)

lifrasa: gaaf zeg, erg leuk kleurtje blauw is dat zeg zal vast super staan.

glimlachje: Sorry jou vergeten, dat stippenrokje vind ik erg leuk.:):D

15. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    komen leuke dimmies voorbij van nota bene de wieb!

16. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0

Oh dat is echt zo'n moment dat je hart er even mee stopt, echt van horror momenten om mama te zijn.:)

17. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Mumtobe, leuk hoor, die zilveren laarsjes!

Lima, beterschap! Best heftig denk ik, ziek zijn als je twee van die hummels hebt rondlopen?

Mariomama, zwart-witte stippenjurkje vind ik echt heel gaaf!! Rest ook leuk! Zal binnenkort de Wibra eens binnenlopen!

Glimlachje, fijne kdv rokjes voor fijne prijsjes!

Sandraske, wat fijn dat je hebt kunnen doorslapen!! Jeeeeee!

Liftrasa, leuk kleurtje! Zal schattig staan.

Tukker, ik vind het wel leuke gympjes, maar denk dat een laarsje handiger is, dat kan ook overal onder. Maar vind het zeker geen jongensschoenen!

Net bij de kruidvat bambinopyjamatjes gehaald, die vallen mooi smal. Ook alvast wat kleine cadeautjes meegenomen voor de feestdagen (ben er op tijd bij, haha), klein setje duplo, kokertje mer poppetjes die in haar little people huis passen en een houten alfabetpuzzel.

18. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    sweetbel: Leuk toch alvast wat voor Sinterklaas, nu lachen we erom maar voor je het weet is het weer zover!!;)

En nou ga ik nog even aan de poets. zwaai.:D

19. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Arme Sjaak! Kan me voorstellen dat je je rotschrikt!

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0

Ja toch! En alles voor een paar euro, lachen toch! Ik ga ook wat doen, het is weer nodig helaas! :D

Deel Deze Pagina